globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?
18.9.2015 v 19:08
Zdravím vás.
Chtěl bych si na novou sezonu kupovat motorku. Delší dobu jsem hledal po internetu,bavil se s lidma a tak, až jsem došel k Hondě CBF 1000 r.v. 2006-2009. Je krasná, jsou na ní fajn recenze. Pro mou postavu 190cm je vcelku ideální, kvůli nastavení sedla a dalším věcem. Ale když jsem se bavil s jedním zřejmě odborníkem tak mi řekl toto: Honda CBF 1000 je krásná motorka na pohled,ale její probém je v tom,že má starý a ne moc kvalitní podvozek a brzdy. Za to motor je fajn, ale tato motorka byla vyrobena tak aby byla levná a na to i doplací,že ji nebylo moc prodaných. Chtěl bych se tedy zeptat uživatelů co na ní říkají. Předem moc děkuji za odpovědi

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

18.9.2015 v 20:05 | Nahoru | #1
Podvozek i brzdy vždycky poladíš lépe než zbytek...Rozpočtovka to je.Má to komponenty již dávno vyrobený a používaný- stejný s Hornetem...
Zadní tlumič vyměníš 3tis ,
Předek - olej, podložky či pružiny ,
Brzdy-pančíře , desky , pumpa -třmeny
Vyzkoušej a uvidíš. Jestli to říkal , člověk o hmotnosti 150kg + baťůžek 80kg...Nikdy nevíš...
Nejlepší si udělat svůj obraz...Jde taky oto jak stím kdo jezdí , kde jezdí a co od toho očekává...
Za mě to bude dobrá motorka!

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

18.9.2015 v 20:33 | Nahoru | #2
Takže říkáš, že pokud by se už něco stalo tak to nejsou až tak závratné částky. Ale jen mě zaráží její cena za kterou se prodává. Chci do ní vrazit tak 100 000Kč a ony se pohybují i mnohem výše a to vcelku z dost nalitanýma kilometrama. Vidíš nějaký zasadní problém ohledně najetých kilometrů okolo 50tkM? Jinak hodně lidí mě odkázalo na Yamahu FZ1,ale tak už je podle mého názoru až moc rychlá. Snad mě tady lidí neukamenují,ale zvolil jsem Hondu CBF 1000 protože je i pro vyšího člověka a pro výběr první motorky není až tak vykonná. Čekám, že se ozve někdo i z užívatelů této motorky

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

18.9.2015 v 21:37 | Nahoru | #3
Jezdil jsem na tom a je to moc příjemná motorka s cestovním posazem. Jasně že někdo může namítat, že spoustu motorek projede zatáčku rychlejš, díky účinějším brzdám můžeš pozdějš brzdit a pod. Ale jako celek funguje dobře, byť je to levnější rozpočtovka. Nějakej najetej kilometr není pro litra problém, pokud dostala motorka, co má.

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

18.9.2015 v 21:57 | Nahoru | #4
Nejsem sice uživatel této motorky, ale zcela souhlasím s tím, co napsal "sršeň"
Ale mám pocit, že vybíráš motorku po delší pauze jako "znovuzačátečník" ???
Jestli je to tak, vůbec neřeš zastaralý podvozek, bude Ti rok, dva naprosto vyhovovat, možná ještě dýl... Na normální ježdění je naprosto stabilní, přitom příjemně měkký a pohodlný!
Co se týče najetých kilometrů, tyhlety motory jsou bezproblémové a vydrží mnohem více než 150 000, 200 000km, toho bych se vůbec nebál, samozřejmě záleží hlavně na tom, jak se bývalý majitel staral...

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

18.9.2015 v 23:06 | Nahoru | #5
Ano, já říkal srsen600. Všechno se dá potěšit. Tlumiče, pumpa, třmeny, pružiny. A spousta dalších věcí.
Kup to, nasyp do toho tak dalších 25 tis a ta motorka bude tak nějak fungovat

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

18.9.2015 v 23:07 | Nahoru | #6
Ahoj. Nedá mi to a zapojím se. Máme doma CBFko r.v.06. Koupili jsme ho jako předváděcí kus s najetýma pár tisíc. Dneska máme najeto asi 73 tisíc. Pravda je, že je to hodná a poslušná motorka. Žena na ní začínala jako úplný začátečník a dodneška na ní jezdí. CBFko odpustí opravdu skoro všechny řidičovy chyby. Podvozek lze jenom přitvrdit na zadku. Jako mínus se to podle mě projeví až při jízdě s plně naloženou moto třema kuframa, řidičem a spolujezdce. Pak je cítit, že brzdy by mohly(ale nemusely) být silnější a při jízdě kolem 140 km/h začínám cítit neklid podvozku. Musím ale přiznat, že tohodle jsem si vědom až od doby, kdy jsem přesedlal na GTR. Hledal jsem na fórech(v Evropě toho moc nepsali, našel jsem nejvíc v US) závady tohodle prvního modelu a podle uživatelů jsou nejčastější závady na ŘJ, alternátoru, regulátoru(jaké přeqapení ) a vodní pumpě. Mě konkrétně v 50-ti(plus minus) odešla vodní pumpa. V 60-ti alternátor(poškození izolace statoru způsobilo probíjení jedné fáze). Při tom jsem zjistil, že regulátor přebíjí, takže jsem ho měnil taky.Dále typická závada, řekl bych až vlastnost, je díky použití minima šroubů v kapotáži, drnčení a rezonance z přední části, kde jsou všechny ty super plastové spony. Jinak co se týče motoru, je vše zatím v nejlepším pořádku. Při kontrole ventilových vůlí(každých 24tis.) byla potřeba první podložka v 60-ti tis. Takže shrnutí za mě: pokud nemáš srovnání s jiným strojem, je CBFko super. Ve srovnání s jinýma najdeš místa, kde šetřili, ale zůstane ta neuvěřitelná univerzálnost a snadnost řízení. Rozpočtovka, ale jízdně výborná (myslím normální jízdu v provozu bez ambicí být nejrychlejší v Buchlákách). Motor super. Jen ta elektrika je prostě od Hondy. Dráty a konektory jsou pořád jako nové, ale ty složitější součástky jim nějak haprují. Na cestování dobrá (1200km na zátah no problem). Hluk za jízdy větší i s turistickým plexi(vyřeší deflektor).
No a ty ceny na bazaru..nevím. Příjdou mi vysoké. Zbytečně. Je to motorka na používání, ne na leštění a vystavování. Myslím si, že nikdy nebude ceněná pro nějakou vyjímečnost, aby si držela takovéhle ceny.

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 09:13 | Nahoru | #7
PS : díky uživateli "gtrcbf" s takovýmdle příspěvkem si můžu udělat ucelený obrázek o celé motorce

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 10:38 | Nahoru | #8
Právě, že jsem začátečník.... Prostě klasika od 12 jsem jezdil na fichtlu a podobných strojích. V pozdější době jsem se projel i na nějakém šestikilu. A teď jen nevím zda si koupit nějaké šestikilo či litr. Ohledně Hondy CBF 1000 beru, že to není až tak vykonná motorka na litr, má super posed na cestovaní a při mých 190cm nebudu na ní vypadat tak blbě. Jako další mi byla doporučena Yamaha FZ1, ale tak už je s výkonem někde jinde. To by mi až tak nevadilo, ale nevím zda je to dobrý nápad pro začátek. A potom zjišťuji jak je to s Yamahou FZ6, zda mi bude ohledně velikosti a zda je to fajn motorka pro začátek a tak. Jediné co mě odrazuje od Hondy CBF 600 je její výkon...nechce se mi kupovat motorku a za rok ji prodávat a kupovat si silnější. Ale díky tomuto foru si dělám čím dal tím lepší obrázek co jsi koupit.

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 12:38 | Nahoru | #9
Já bych neřekl, že CBFko má nějaký slabší výkon na litr. Ona ten výkon dává prostě jenom lineárně. Kolik otočíš, tolik přidá. Jiné moto ve vyšších otáčkách přidávají víc a víc. Pocitově do 100 km/h zrychluje velice ochotně a při špatném řazení(někdy se prostě kochám a nechám tam 6-ku) zrychlí líp, než jiná moto. Třeba při zrychlení při předjíždění v 90-ti km/h na šestku je úplně v pohodě. Motka prostě "vystřelí" vpřed. Akorát při 190 cm budeš mít dost ohnuté kolena..

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 15:02 | Nahoru | #10
zdar, FZ6 nebo CBF 600 bych nekupoval. Měl jsem osobně CBF 600 ani ne jednu sezonu, ta motorka mi pomohla si lecos ujasnit. CBF 1000 mi přijde jako poctivej stroj kterej si nehraje na něco co není, pravda je, že podvozek je rozpočtovej jako u řady Hond, ale dá se to změnit, když do něj zainvestuješ. FZ1 je někde jinde, její výkon a průběh výkonu je prostě odlišnej, je to spíše sportovně cestovní motorka a v horním pásmu otáček hodně silná. Já jezdím tři roky na XL 700 a nedávno jsem se svezl na FZ6 a skoro mi bylo až do smíchu z toho 600 ccm 4válce (tím se nechci nikoho dotknout). Prostě mě to vůbec nebavilo a to ten Transalp není žádný dělo, ale ten charakter motoru je jinej. To FZ6 je na tom s kW stejně jako CBF1000, ale CBF ti ho nabízí mnohem využitelněji v běžným provozu. Litr je litr. a Myslím, že to FZ6 ti bude malý, ale je pravda, že je krásně zpracovaná a ta Honda má do ní v detailech daleko. Tak hezké rozhodování

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 16:45 | Nahoru | #11
Kup si poslední Motocyklové noviny, máš tam článek o ojetých CBF1000 vs. FZ1.....

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 21:13 | Nahoru | #12
No chci se tady kouknout mezi uživateli kdo má v mé blízkosti CBF 1000 a zkusit si na ni sednout a pak uvidím. CBF 600 nehce kvůli výkonu,chceme jezdot s přítelkyní na dovolené a dále a to by asi nebylo ono. A zeptám se tak... co říkate na to, že přemýšlím i o litrech na to že to bude má více méně první motorka? Už teď vám moc děkuju, že tady semnou konverzujete opravdu si v tom dělám jasno. PS: Hned zítra jsi pro ty noviny jedu nebo je kupím přes net

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

19.9.2015 v 21:18 | Nahoru | #13
Ja jsem prave na CBF 1000 zacinal. Po dvou a pul letech jsem ji menil za R1200R. CBF je uzasna na prvni seznameni s velkym silnym strojem (pokud jste jako ja zacinali na pionyru a pak meli patnact let pauzu). Nikdy me nenechala ve stychu, ale souhlasim - je to spis takova Oktavia mezi motorkama. Neurazi, ale nenadchne. Me postupem casu zacal vadit podvozet, do zatacek dost kroutivej a predni kolo se umelo dost potapet (do pravych zatacek dolu to v Alpach bylo docela narocny).

Kazdopadne jdi do ni - nelituju ani ja. Akorat si myslim, ze u ni nezustanes a casem pujdes do neceho bytelnejsiho.

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

20.9.2015 v 16:42 | Nahoru | #14
Tak jsem si přečetl ČMN a v duelu mezi CBF 1000 vs. FZ1 vs. Sprint ST vyšla nejlépe Honda. Ohledně ovladatelnosti,spolehlivosti,pohodlí a tak. I FZ1 vyšla dobře, ale u ročníků 2006-2007 praskali rámy. ST nic moc, hodně nedostatků. Divil jsem se, že článek začínal, že těhle motorek nemusí bát ani začátečníci. Takže to pořád vidím na tu Hondu. Max pozjišťuju jak je to s Yamahou FZ6 či FZ8

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

29.9.2015 v 21:02 | Nahoru | #15
Ahoj.Mám ji 14 dní a jsem z ní unešen.Přesedlal jsem na ní z čopra takže brzdy a podvozek se mi zdá naprosto super.Ten zátah hezky odspoda je příjemný.Jenom si myslím že ti bude trošku malá.Měřím 178 sedlo mám uprostřed a je to tak akorát.Kupoval jsem ji od pána co měřil 190 cm a říkal že je mu malá.Chce to vyzkoušet a uvidíš.Na další hodnocení je brzy,najel jsem na ní jen 1000 km,ale zatím nelituji.

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

30.9.2015 v 09:49 | Nahoru | #16
Mám ji od 2006...a naprostá spokojenost...cestování super...zábava...nevim co bych pohanil

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

30.9.2015 v 09:50 | Nahoru | #17
Malá určitě nebude

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

3.10.2015 v 00:18 | Nahoru | #18
Předně, jako znovuzačátečník (nechci urazit) nemůžeš,alespoň za začátku určitě dostatečně posoudit kvalitu podvozku ani brzd.Obé jsou u CBF oproti mnohým na dobré úrovni.Dovolím si tvrdit,neb je to má pátá motorka v řadě. Podvozek dokáže slušně eliminovat nerovnosti .V zatáčkách při správné práci s plynem a dobrém obutí, sedí motka jak přibitá. Oproti 600 má příjemnej krouťák. Objem prostě nenahradíš . Jak píše výše Kuzmič je "hondatě" laskavá,což někomu vyhovuje a někoho naopak irituje.
Když ji pořídíš ,bude určitě dobře sloužit do doby,než si ujasníš, co vlastně od motorky požaduješ. Pak třeba pořídíš něco silnějšího a ukrutnějšího. Anebo taky ne
Každopádně daleko nejlepší,než rozebírat rady nás " zřejmě odborníků",jaks to trefně popsal bude,když se na ní někde svezeš.Pak uvidíš,jestli Tě osloví,nebo ne.

Jak je to doopravdy s Hondou CBF 1000?

4.10.2015 v 20:08 | Nahoru | #19
Mám ji třetí týden a jsem z ní velmi nadšenej. K vlastní mašině jsem se dokopal po velmi dlouhé pauze a jak jsem si na ni sedl, tak jsem věděl, že je to ona.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist