Téma: Padání v malé rychlosti a nebo v nulové...

6.8.2015 v 11:47
Ahoj všem,
chtěla jsem se Vás zeptat zda se Vám někdy stalo,že jste buď na místě nebo při rozjezdu či zastavování spadli a nebo jen motorka.Mě se to bohužel stalo při otáčení na štěrku, když jsem chtěla zaparkovat motorku a ujela mi noha a nedokázala jsem ji udržet a šla k zemi a po druhé když jsem jela takovým dolíkem a uprostřed byla křižovatka doleva a do kopce a než jsem se stačila srovnat a rozjet šla opět k zemi
Zajímalo by mě zda jde tomu nějak zabránit nebo se to občas každému stane?Když to bylo u mě poprvé, byla jsem strašně naštvaná,že jsem měla slézt a zaparkovat ji,ale když to bylo podruhé, tak jsem si říkala,že to není možný, že snad nejsem takový střevo
Je pravda,že nejsem vysoká, ale to některý chlap taky ne
Moc děkuji za odpovědi
1 2 3

6.8.2015 v 11:51 | Nahoru | #1
Jen pro vysvětlení - ty parkuješ motorku tak, že ji vedle sebe vedeš? Nebo na ni sedíš?

6.8.2015 v 11:54 | Nahoru | #2
petra_krtek> dle situace,většinou na ní sedim,ale když se potřebuju otočit tak slezu.
Jezdím s holkama a nejsem jediná.

6.8.2015 v 11:56 | Nahoru | #3
Tak musím se přiznat, že se mi to taky stalo.

Ale jak tomu zabránit, to fakt nevím, když v malé rychlosti, nebo na místě, tomu nedokážou zabránit ostřílení prodejci motorek, kteří už mají něcooo najeto a ti padají často takhle a téměř s každou motorkou, kterou prodávají.

Naposledy editováno 06.08.2015 11:57:53

6.8.2015 v 11:57 | Nahoru | #4
Ja taky nejsem dlouhan, a obcas mam co delat, ale musim zaklepat, nepadam v male rychlosti. Rozhodne se to muze ale stat kazdemu

5 reakcí na tento příspěvek Padání v malé rychlosti a nebo v nulové...

6.8.2015 v 12:00 | Nahoru | #5
Tak to jste holky dobrý Já se takhle pokoušela zaparkovat sůzu sv650 jednou.... trošku jsem ji upravila levej bok. A tloukla jsem se do hlavy, že jsem neposlechla mýho autoškoláka, kterej mi říkal, ať se jako ženská ani nepokoušim tahat motorku vedle sebe. Vybírala jsem moto záměrně abych dosáhla oběma nohama na zem (to byla asi hlavní podmínka) a v podstatě jsem se nedostala do situace kdy bych musela slézt a táhnout se s ní. I když to je 5cm, tak radši nalezu a slezu. A ano, dá mi trošku zabrat vymyslet občas jak tam jet nebo nejet, ale zase ji nemám potlučenou A když mám pocit že se kácim (rozjezd, zastavení), tak přidám, ta motorka si cestu najde když má dostatečnou rychlost a je jen na tobě jestli se udržíš

6.8.2015 v 12:04 | Nahoru | #6

petra_krtek píše: A když mám pocit že se kácim (rozjezd, zastavení), tak přidám, ta motorka si cestu najde když má dostatečnou rychlost

Jóóó, to znám, při otáčení někdy i do lesa.

6.8.2015 v 12:04 | Nahoru | #7
Taky se mi to stalo. Dojel jsem na křižovatku, zastavil a položil. Mněl jsem Dragstára s padáky. Tak jsem slezl, Dragstára postavil na kola a jel dál. Stihl jesm to do zelené. Stává se to.
Moje drahá polovička to se svou motorkou umí lépe. Když to vypadá, že se složí, elegantně vystoupí úskokem stranou. Pak ji to zvednu na stojan a jede se dál.

Naposledy editováno 06.08.2015 12:08:01

6.8.2015 v 12:08 | Nahoru | #8
jednou na trávě, jsem ráno spěchal, na trávě byla ještě rosa, vyjel jsem, přidal jsem plyn a na mokré trávě mi ujelo zadní kolo tak, že motorka se nahnula hodně na jednu stranu, jelikož se nahnula hodně, tak jsem ji už neudržel a spadla mi, aspoň ponaučení do příště

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padání v malé rychlosti a nebo v nulové...

6.8.2015 v 12:10 | Nahoru | #9
A já si zatím odložil každou motorku

Naposledy editováno 06.08.2015 12:12:43

6.8.2015 v 12:14 | Nahoru | #10
Maty v Kolíně trénuje v motoškole i tyto situace…

6.8.2015 v 12:15 | Nahoru | #11
Ještě se mi to za ty dlouhé roky nestalo, ale jsem poměrně vysoký. Co pomůže nejvíce je asi slézat z motorky jen když je na stojánku (protože pokud jí vedeš vedle sebe, můžeš být klidně Rambo, ale pokud se nakloní od tebe, máš smůlu a neuděláš nic) a pak nebát se používat plyn, nohy máš na chození, ale pokud chceš hnout s motorkou, použij motor, není to odstrkovadlo a odstrkováním ztrácíš rovnováhu. Také když už padáš, brzda tě často dorazí, ale plyn může zachránit.
Jinak, ač mi nikdy při parkování nespadla, stalo se mi, že jsem netrefil jedničku (kopnul jsme jí tam, ale nezapadla) a zaparkoval jsem, bylo to v horách a ze slušného kopce a když jsem šel od motorky dál, za chvíli slyším ránu, motorka se totiž rozjela, kus poodjela a pak sebou praštila o zem. Takže nezoufej, vždy se něco najde .

6.8.2015 v 12:19 | Nahoru | #12
Jo, přeletěl jsem přes řídítka na semaforu, když jsem dobržďoval a moc se nesoustředil. Holt jsem zapomněl, že už nemám dvácu, ale velkou motorku s pořádnejma brzdama. Já měl odřený koleno, jak se mi smekl chránič po kůži, motorka zlomenou řadičku a ohnutý řídítka. Co mě ale zpětně zarazilo, že jedinej, kdo se mě zeptal, jestli jsem OK, když sem se tam tak válel a zvedal, byl ten, kterýmu jsem překážel v jízdě, ostatní si mě objeli.

6.8.2015 v 12:24 | Nahoru | #13
petra_krtek> Tak to já nemám problém ji táhnout vedle sebe,když ji ukládám doma,tak musím po zpatku a různě s ní musím točit než ji narovnam, protože pozadu kdybych na ní seděla,tak ji nohama neurvu jak nedosahnu pevně na zem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padání v malé rychlosti a nebo v nulové...

6.8.2015 v 12:26 | Nahoru | #14

6.8.2015 v 12:29 | Nahoru | #15
panTerek> V autoškole po nás chtěli aby jsme motorku zatlačili dozadu a zase zpět a už chápu proč a jinak tomu hrabání nozickama naprosto rozumim,proto raději vedu vedle sebe...bohužel jednou se mi to vymstilo.

6.8.2015 v 12:32 | Nahoru | #16

Aalucinka píše: panTerek> ,proto raději vedu vedle sebe...bohužel jednou se mi to vymstilo.

To se vymstí ještě mockrát, napoprvé to nikdo nevzdá.

6.8.2015 v 12:32 | Nahoru | #17
Na inzerci je plno padlých ze stojánku

Naposledy editováno 06.08.2015 12:33:18

6.8.2015 v 12:37 | Nahoru | #18
ZombiRider> no když ji dávám na stojan,tak s ní vždycky raději lehce zahejbu zda drží

6.8.2015 v 12:42 | Nahoru | #19
Naposled včera na slalomu, musel jsem znenadání zastavit a už nestihl došlápnout na zem

6.8.2015 v 12:46 | Nahoru | #20
..to ja musim parkovat tak, ze couvám z kopce do zatáčky asi v 2m širokém koridoru... jednou jsem to zkoušel mít motorku vedle sebe, ale při prvních náznacích, že to tak fakt nepůjde a že brzo lehne, to sjíždím na sedle "na zrcátka" :))

6.8.2015 v 13:02 | Nahoru | #21
Hornetyk>

6.8.2015 v 13:04 | Nahoru | #22
No je to blbý, ale jsem ráda, za to co píšete, že aspoň vidím,že v tom nejsem sama

6.8.2015 v 13:04 | Nahoru | #23

panTerek píše: petra_krtek> Myslím, že umět vést motorku by měl být základ jako umět se rozjet a zastavit. Na tlačení po rovině nepotřebuješ sílu, jen grif. Ex mě nenáviděla když si musela sama vytahovat motorku z garáže, ale jak byla na štěrku ráda že ji umí vodit vedle sebe když "hrabání nožičkama" v sedě bylo k prdu
A já si zatím odložil každou motorku

Na tom něco je, ale já se o ní bojím na to, abych to s ní trénovala

2 reakcí na tento příspěvek Padání v malé rychlosti a nebo v nulové...

6.8.2015 v 13:05 | Nahoru | #24
Tak jasný, že většina to už položila někdy v nulové rychlosti a kdo ne tak toho to pravděpodobně ještě čeká , stačí dojet na křižovatku, dát nohu na zem a ona tam ta zem není, ale je tam 5cm hluboká díra a to pak ( pokud to máš s výškou ke své motorce tak akorát, jako třeba já ) ležíš ani nevíš jak

Naposledy editováno 06.08.2015 13:06:14

6.8.2015 v 13:06 | Nahoru | #25
petra_krtek> ..si puc od souseda

6.8.2015 v 13:10 | Nahoru | #26
neodhalitelny> ...že bych si vzala na naučení tátovu ducnu 748.... ???

6.8.2015 v 13:10 | Nahoru | #27
ganmiki> nerada,ale prostě to nejde se nesmát...
Ale úplně vidím včera sebe a pak ty jak na mě koukají a naštěstí jeden pán hnedka vybehnul a pomohl mi ji zvednout a nemít helmy jsem rudá až na zadku

6.8.2015 v 13:12 | Nahoru | #28
ganmiki> Tak tohle mě rozesmálo

6.8.2015 v 13:19 | Nahoru | #29

Aalucinka píše: Brejlovec> to je dobrý, taky znám partu,co jejich slečna pravidelně na ne troubí na křižovatce pac leží

Moje drahá takhle padá často. Na dovolené do Chorvatska 3x. Naposledy na Slovensku zajela na placené parkoviště, zastavila, koukla se do budky na hlídačku a už vystupovala. Nutno říct, že má 161 cm na 54 kg a moto je Kawasaki VN 800. Proto taky na ni má obrovské padáky. Přesto nebo pravě proto ji mám rád. [

6.8.2015 v 13:23 | Nahoru | #30
petra_krtek> dobrej napad!! Pak Ti Tvoje Kawa bude připadat jak pírko a nebudeš mít sebemenší problém