globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim
 
25.7.2015 v 22:31
Hladam pomoc s monstrom 1000 r.v. 2003,najazdene cca 30000 km, z nicoho nic nechcel nastartovat, nakoniec chytil, ale len na jeden valec (zadny vertikalny) . Na prednom valci ani jedna zo sviecok nedava iskru, tak som predpokladal, ze bude problem s cievkou zapalovania, navzajom som ich vymenil a opat zapaloval len zadny valec, takze cievky su v poriadku.
Signal do cievok ide z riadiacej elektroniky magneti marelli (IAW 59M.A8) , podarilo sa mi stiahnut pinout

www.ducteile.de/assets/files/dowloads/59M.pdf

Schemu ku kabelazi k ducati monster 1000 bohuzial nmozem nikde najst ani stiahnut, servis Ducati v Bratislave sa vyjadril ze na taketo stare modely uz dokumentaciu neposkytuju...

Kazda cievka je na vstupe napajana 2 kablami >

1.cievka> sivy s modrym pasikom a hnedym s bielym pasikom
2. cievka> sivy so zelenym pasikom a hnedy s bielym pasikom

Vystupy z riadiacky na cievky su na poziciach c.10 a c. 38 na ciernom motorovom konektore (sivy s modrym a sivy so zelenym, tieto kable som prepiskol a su v poriadku)
Hnedy kabel s bielym pasikom so zadnej cievky je pripojeny na kostru, hnedy kabel s bielym pasikom z prednej cievky nie je prikostreny a nenasiel som ho ani na jednej pozicii pinov z ecu. Skusil som ho prikostrit, ale cievka ani tak nezapuluje.
Myslite ze bude problem v samotnej riadiacke? Odkial berie riadiacka signal pre vystupny signal do zapalovacich cievok?

Pomoze mi prosim niekto?

Naposledy editováno 25.07.2015 22:33:24

ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim

26.7.2015 v 16:11 | Nahoru | #1
Ak by si bol taky dobry, mas tiez ducati? Aj len ta schema kabelaze z tejto moto by mi stacila.
Moj email je> skuloelektron@yahoo.com
Dakujem aspon za toto.

1 reakcí na tento příspěvek ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim

27.7.2015 v 06:48 | Nahoru | #2
Mno a kde končí ten hnědej s bílou od "horizontální" cívky?

ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim

27.7.2015 v 08:01 | Nahoru | #3
no to prave neviem zistit...

(reakce na) ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim

27.7.2015 v 19:42 | Nahoru | #4
honzabiker> Dnes som ten hnedo biely kabel z cievky od horizontalneho (1.valca) prepojil napriamo s hnedobielym z cievky od vertikalneho valca a obidve cievky palia iskru (takze ecu magnetti marelli IAW 59M vyzera ze bude nastastie v poriadku) este som skusil vysraubovat sviecky ci nehadzu iskru naraz , a pekne sa striedaju, raz pali sviecka pre vertikalny,a raz pre horizontalny valec. Mozem nechat tie hnedobiele kable takto prepojene, alebo mam rozkuchat celu kabelaz,aby som nasiel kde je presne preruseny? (je mi to luto, pretoze kablovacka vyzera byt este v neporusenom stave a je komplet zabalena v ohybnych plastovych chranickach, ktore by som musel rozstrihat)
Jediny hnedobiely kabel (ale hrubsi ako je pri jednotlivych vstupoch do cievok) som nasiel pod rele vedla ecu. Je mozne ze ecu dava zaporny impulz do rele a odtial ide do oboch cievok cez hnedo biele kable a kladny implulz ide priamo z ecu (pin 10-sivo modry a pin 38 sivo zeleny)?
Nemate niekto moznost to zmerat na svojom monstri? Moze byt aj 620i.e., 695, 1000, vsetky cca od roku 2002 do 2006 pouzivaju rovnaku ecu - magnetti marelli IAW 59M.

Naposledy editováno 27.07.2015 19:44:29

ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim

27.7.2015 v 21:53 | Nahoru | #5
Proč by se kabel přerušil ve svazku kde se nic nehejbe? Neříkam, že to neni možný, ale problém bude jinde, klidně se vsadim

ducati monster 1000 r.v.03 problem so zapalovanim

29.7.2015 v 10:07 | Nahoru | #6
Odpoj jednotku a změř oba hnědobílé kabely oproti kostře (zda jsou spojeny a pak sem postni, co jsi změřil).
Pak změř napětí oproti kostře.

Já si totiž myslím, že hnědé dráty šly na kostru. Pak by jsi je mohl spojit anebo nahradit a mělo by to jít.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist