Téma: Gruzie - srpen 2015 - přidej se

14.6.2015 v 16:09
Ještě jednou . V srpnu jedeme do Gruzie. Termín je pevně daný, vyráží se 30. července.

Jedu já Tomáš Prachař - 22 let a Stáňa Vondrysková - 33 let . Já na Translapu 700, Stáňa na 650 GS.

Cesta, přes Istanbul tam i zpět. Vychází to na 10000 km, přibližně měsíc. Kdo by měl zájem se připojit, tak se ozvěte na prachar.tomas@gmail.com . Neni problém se domluvit třeba jen na kus společné cesty

24.6.2015 v 08:40 | Nahoru | #1
Tak to vypadá,že se k nám nikdo přidat nechce

29.6.2015 v 01:05 | Nahoru | #2
guut akce, ať to dopadne ve zdraví a hoodně zážitků..........držím palce

29.6.2015 v 19:56 | Nahoru | #3
Děkujeme

7.7.2015 v 14:24 | Nahoru | #4
Parádní, jel bych hned, hledám ke komu se přidám, ale tohle je na dlouho. Držtě se a dobře dojedte.

9.7.2015 v 16:59 | Nahoru | #5
fiky> Za kratší dobu se to asi ani stihnout nedá.I tak toho asi bude dost.Škoda,byla by sranda

9.7.2015 v 21:41 | Nahoru | #6
Máme to v plánu ale až konec září/říjen, letadlem a ideálně si moto půjčit až tam. ale co jsem zatím hledal půjčit auto není problém. o půjčení moto nikde ani písmenko :(
na cestu po ose není čas, když vyjde dovolená na 20dní bude to úspěch, spíš počítám max 14.
kdyby někdo věděl uvítám info (osobní zkušenost lepší než kámoš kámoše někde :) )

9.7.2015 v 21:56 | Nahoru | #7
Minulý týden jsem z Gruzie přijel a nepotkal žádnou místní motorku a to ani v Tbilisi. Zcela určitě tam žádná půjčovna moto není. Auto se dá půjčit bez problémů.

9.7.2015 v 22:38 | Nahoru | #8
dobry vedet. tohle, nabidnu doma cestu na moto, v praci to asi neprojde ale vypoved to jisti :D

12.7.2015 v 16:36 | Nahoru | #9
Tak je asi jasno,jedem dvá,ale dáme to

12.7.2015 v 22:30 | Nahoru | #10
Ahoj, to že se nikdo další nepřidá nemusíte brát jako nevýhodu, spíš bych to viděl jako výhodu
Prostě čím více lidí, tím pomalejší tempo a riziko že si někteří lidi nemusí povahou sednout. A také s místními se spíš naváže dobrý vztah když je méně lidí (popř. člvoěk úplně sám), než když někam přijede větší banda.

Tak držím vám palce, ať vám to vyjde!

20.7.2015 v 20:02 | Nahoru | #11
Roman2bk> Určitě to taky tak vidím,že je lepší méně než více a jak píšeš,jiné povahy o to hůř.Jen by bylo veseleji)Každopádně jsem na tu naši cestu zvědavá).Jinak moc děkuji za podporu,je fajn vědět,že tu nejsou jen kecálci a nebo nepřejícní vtipálkové.Díky

23.7.2015 v 12:21 | Nahoru | #12
Hoj, být vámi pokud se vy dva dobře znáte už bych nikoho nehledal. Jet na poslední chvíli s někým koho neznám taky nemusí dopadnout vesele a než si nechat zkazit dovču tak raděj sám. Jak už tu někdo napsal, čím míň lidí jede, tím větší kontakt s místními co se snaží pomoct. Já už hezkých pár roků cestuju sám, protože jsem tak nějak nesehnal nikoho podobného ražení. Gruzii Arménii jsem jel dva roky zpátky, po cestě jsem potkal spoustu super lidiček, dokonce jsem pár dní jel i se dvěma motorkáři ( Polák a Ukrajineec ). Je pravda že u Vanu v Armenii jsem měl rrochu strach když se vedle mého stanu v noci usídlila skupina ožralých výrostků, nebo ve východním turecku v opuštěném hotelu, kde jsem byl sám a cca 6 pochybných indiuvuiduii, ale nemůže být pořád jen dobře že.

Jedna " možnárada " , při kontaktu s místními funguje skoro vždy dokonale - usmát se a nějak pozdravit. Většinou to prolomí ledy a ten prvotní kontakt je pak daleko vstřícnější.

Naposledy editováno 23.07.2015 12:23:53

24.7.2015 v 09:04 | Nahoru | #13

tazmanskyčert píše: Hoj, být vámi pokud se vy dva dobře znáte už bych nikoho nehledal. Jet na poslední chvíli s někým koho neznám taky nemusí dopadnout vesele a než si nechat zkazit dovču tak raděj sám. Jak už tu někdo napsal, čím míň lidí jede, tím větší kontakt s místními co se snaží pomoct. Já už hezkých pár roků cestuju sám, protože jsem tak nějak nesehnal nikoho podobného ražení.

Moje řeč. Taky vždy jezdím buď jen se ženou na jedné moto a nebo jen jedním kámošem ve dvou motorkách. Což je nej varianta. Ale nedělalo mi problém se urvat třeba i sám. Chápu, že to je delší cesta a u jedince bych to chápal, ale když už jste dva a znáte se dobře, tak bych nikoho dalšího mezi sebe nepřibíral. Kór na poslední chvíli.