paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí
 
1.6.2015 v 14:52
Zdarec motorkáři mám problém se svím détem jakmile přesáhnu 8.5k otáček motorka absolutně ztratí výkon a čím víc přidám plynu tím víc se začne dusit přirovnal bych to jízdě s feldou přes omezovač. Dřív motorka jezdila jak dábel dala se točit až do 12k a lítala přes 120km/h. Momentálně na 6 jedu 80km/h a víc nejede jelikož je to hranice 8.5k otáček . Zkoušel jsem jezdit bez vzduch filtru, bez výfuku, vyčištěný karbec, seřízený karbec, dekarbonizovaný výfuk všechno dokonce jsem rozpůlil i motor a vyměnil ložisko na klice zkontroloval převodovku válec píst zkrátka motor komplet tzv. po GO a nic jakmile se dostanu na 8.5k motorka zacuká udělá zvuk jako když dojde benzín to trvá asi 1-2 sec pak se dostane zase na menší otáčky a zase motor chytne a táhne do těch 8.5k . Zpozoroval jsem že třetí rychlost jde vytočit až do 10k ale ostatní jdou do těch 8.5k podle teploty a vlhkosti ovzduší a silnice. Další zajímavostí je to že když zaprší a je vlhko tak to začne dělat už při 7k otáčkách a to už se nedá jet víc jak 70 což je docela na h.... Nemá náhodou někdo nějakou zkušenost nebo podobný případ pročetl jsem snad celé forum a nikde nikdo nemá stejný připad a nebo našel řešení které jsem já už udělal a stejně to nepomohlo.. :-/

Naposledy editováno 01.06.2015 14:53:14

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

1.6.2015 v 14:55 | Nahoru | #1
nemas nekde skrilou hadicku? mas volne odvzdusneni nadrze? cesta sani je volna? nemas to nekde ucpane? ma to palivove cerpadlo?

(reakce na) Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

1.6.2015 v 15:33 | Nahoru | #2
KubaLC8> Čerpadlo to nemá pouze oilmaster, hadicky jsou ok akorát vrchní vrstva palivové je zpuchřelá trochu ( to nemá na nic vliv je dvou vrstvá ), jak je to s odvzdušněním nádrže nevím ale mělo by to být ok protože když se pustí beznzín a je odpojená hadička tak to normálně teče až vyteče skoro všechno ven.. :-/ cesta sání mě taky napadla protože nad airboxem vozím lékárničku tak jsem si myslel že to nemá dostatečný průchod vzduchu ale jel jsem to i bez sedla i bez filtru a nemá to na to vliv ani posouvání jehly v karburátoru nic. Dneska zkusím koupit novou svíčku ale myslím si že by měla být ok jelikož je krásně cihlově červeno hnědá.. :-/

Naposledy editováno 01.06.2015 15:34:48

Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

1.6.2015 v 15:44 | Nahoru | #3
Má to přívěru? pokud ano, dělá co má a kdy má?

Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

1.6.2015 v 15:46 | Nahoru | #4
to ze hadicka tece neznamena, ze tam jde dost benzinu, kdyz je motor v zatezi tak si toho muze brat vic nez kolil mu tam tou hadickou tece.
Zkusil jsi vycistit kohout v nadrzi?

Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

1.6.2015 v 15:56 | Nahoru | #5
,,soccer '' Přívěru měli až 125 tohle to jí ještě nemá.

KubaLC8 - to jsem jetě nezkoušel půjdu zkusit dám vědět

Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

2.6.2015 v 12:03 | Nahoru | #6
Na neutrál to vytočit jde?

Viděl bych problém v špatně nastavené plovákové hladině, nebo celkové špatně nastavená směs, pokud výfukový svod a filtr sání čisty tak poslední možnost může být v zapalování, svíčka,cívka, magneto

Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

2.6.2015 v 14:31 | Nahoru | #7
Dnes jsem vyčistil nádrž včetně sítek od kohoutu žádná změna... zkoušel jsem jestli to nebere falešnej vzduch taky ne jen jsem trochu přiložil ruku tak to chcíplo ovšem jsem si všiml že ta příruba od airboxu je na spod plná benzínu je to normální že to vrací benzín nebo ne ? Ten karburátor nemá klapku takže asi jo co ? Do CDIčka jsem se nechtěl hrabat je zalité v silikonu a než bych to z toho slíknul a kouknul jestli není třeba spalené nebo tak tak bych ho spíš zku..... Svíčku chci vyměnit hned jak pojedu kolem obchodu kde jí budou mít . Bohužel nemám jak zjistit jestli je špatná cívka, magneto Dá se to nějak doma ?

Yamaha dt 80 při vysokých otáčkách se přidusí

2.6.2015 v 16:28 | Nahoru | #8
Tak jsem zkoumal jak je nastavený karburátor a docela mě překvapilo že šroub od bohatosti byl úplně zavřený a volnoběžný byl na +- 2.5 otáčkách přičemš motorka má jakoby tvrdý zvuk ( ). ale svíčka má nejlepší barvu a reakce na plyn taky dobrá předělal jsem to na 1.5 otáčky u šroubu bohatosti a přesně nevím kolik je na volnoběžným +- 2 otáčky to má nejlepší reakci na plyn ale zase svíčka není uplně cihlově rezavá ale trošku víc hnědá tak už nevím jestli to nechat tak nebo jak to bylo :-/ jinak vliv na ,, dušení '' při vysokých otáčkách to nemělo vůbec.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist