paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem opravdu takový dřevák, nebo je to bikem.

19.3.2015 v 13:44
Vytáhnu moto 300 km zatáček a rychlost stále nicmoc. Podvozek mam dost tvrdý útlum asi půku otacky, zadní mam co nejvýš to jde a asi 16 kliků UP . Při zaváhání v zatáčce se to dost Rovná. ..A prostě oproti např. Ktm duke je to jak kdybych jel na nějakém chopru ...Jak dam podvozek trochu do měka přijdu okamžitě o dobru ovladatelnost motorka si sice lehne, ale při objíždění překažek jede jak loď

Naposledy editováno 19.03.2015 13:50:44
1 2

19.3.2015 v 20:18 | Nahoru | #31
Hned se člověku zlepší nálada, když se ozve odborník na slovo vzatý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem opravdu takový dřevák, nebo je to bikem.

19.3.2015 v 20:20 | Nahoru | #32
hrochino> Hele někdy mi připadá , že tomu snad i věří .

19.3.2015 v 20:22 | Nahoru | #33

19.3.2015 v 20:28 | Nahoru | #34
já vyhrabu na půdě skládací židličku vezmu si svačinu a až bude sluníčko tak se na Dubé rozvalím a budu se těšit na GP.

19.3.2015 v 20:32 | Nahoru | #35
Kapitane,uz zahod ten ovladac od xboxu, a vyraz nekdy na okruh,protoze tim cim nas tu krmis,tomu by neveril ani retardovanej!

19.3.2015 v 20:55 | Nahoru | #36
hrochino> Hlavně ber kameru , ať máme GP i tady .

19.3.2015 v 21:16 | Nahoru | #37

Krovak píše: motovlk> Páč je to druhej Kraťas. Hlavně že si dával autobus před "obězdem", debil jeden

Měl na mysli před obědem

19.3.2015 v 21:31 | Nahoru | #38

motovlk píše: hrochino> Hlavně ber kameru , ať máme GP i tady .

2 reakcí na tento příspěvek Jsem opravdu takový dřevák, nebo je to bikem.

19.3.2015 v 21:35 | Nahoru | #39
Inspiraci beru hlavně odtud

Duba s R1:

Ale ta silnice už není co byvala navíc ten pár dnů nový nátěr silnice mi zas navýšil šance na rozsekávku .

19.3.2015 v 21:53 | Nahoru | #40
Tvl. Kapitáne, teď sem to psal do toho druhého vlákna, vezmi to ježdění které se nabízí , a uvidíš co ti jedno odpoledne za někým rychlím dá, na kecy o podvozku se vyser, pokud se chceš něco naučit.

19.3.2015 v 22:22 | Nahoru | #41

JardelT píše: že by výmluva před Dubou

19.3.2015 v 22:25 | Nahoru | #42
Na tohle musí mít člověk geniální faktazii... nebo... nebo bejt naprostej retard!

19.3.2015 v 22:37 | Nahoru | #43
Themistoklés> No toho termínu se možná ani nedockame ....Nevis kdy může policista po motorkáři střílet ?

Naposledy editováno 19.03.2015 22:49:42

19.3.2015 v 23:39 | Nahoru | #44

19.3.2015 v 23:53 | Nahoru | #45

Themistoklés píše: KapitanMasakr> Je to na tobě, ale učit se sám z vlastních chyb je na dlouho a občas to i bolí.

Jo dneska jsem jich udělal až až jak v řazeni, nadjižděni, hold je to doba pamatuju první jízdu na Dubé v tricku s nanabouranym cbr s rozhozenym podvozkem co tahlo napravo ...bylo to peklo!

A to já rád

19.3.2015 v 23:59 | Nahoru | #46
Člověče, na Mělníku jsem vyrostl a nemůžu než se zeptat: Kam jsi chodil (pokud vůbec) na střední školu?
Tvůj učitel češtiny by zasloužil pár facek

20.3.2015 v 00:06 | Nahoru | #47
Keelkik> Správně... nikam jsem rozenny samouk od motorek po všechno universální případ

A psát to na téhle klavesnici, která občas změní slovo není taky žádná lahoda zato se pokorně omlouvam.

20.3.2015 v 07:09 | Nahoru | #48
Hele, já doufám, že z toho 11.4 nevycouváš.
Co jsem viděl z videa, nemáš ani ponětí o plynování ze zatáčky. Najíždíš dlouho bez plynu...často až za půlku.... Extrémně se snažíš (když už hledáš) najíždět si do zatáček kdy to ani nepotřebuješ...¨

Prostě za dva, tři roky... co nějak aktivně jezdíš, z tebe samoukem nemůže bejt pilot jako je NoFear ...zapomeň na podobný vzory...nebo se zabiješ, či zmrzačíš.
Já jezdím od svých 17 let...aktivněji od 25...a stejně jsem furt jen slabej odvar od nejakýho poloamatéra.
To že ti to tam nepadá, nebo naopak houpe je tvoje práce s plynem ... prostě si nemůžeš v zatáčce přidat, ubrat, položit, přizvednout.... musíš tam na brzdách vletět, pak to položit do stopy a pak tahat za plyn a tím to rovnat na výjezd.... udělat pouzde dva manévry ...ze zanoření se to zvedne a pak už to letí téměř po zadním ven a předek jen přidržuje. Tenhle odhad z videí nevidím ani kousek...
a nesváděj to furt na všechno ostatní...prostě to neumíš, zatím ses to nenaučil... těma kecama tě tu maximálně budou všichni špičkovat až se necháš někde vyprovokovat a zrakvíš se...

20.3.2015 v 07:43 | Nahoru | #49
KapitanMasakr> Zdravím Vás pane Kapitáne.
Přehrál jsem si odkaz, který jste vložil jako vlastní inspiraci. Co k tomu dodat? V celku slušná jízda - až na to množství přestupků snad vůči všemu: porušování dopravních předpisů počínaje až po překročení limitů zdravého rozumu. Nedivím se že pak někoho potkáváte na silnici v zatáčkách v protisměru a tak různě... a ostatní účastníci provozu nás (motorkáře) odsuzují. Samozřejmě, že i Já občas nejezdím předpisově a čas od času si řeknu sám pro sebe, že jsem to či ono přehnal. Nechci Vás v žádném případě poučovat a dělat kázání. Podotýkám, že sám nejsem dokonalý a znalý všeho..Bezpečně vím však jednu věc: řídit se vždy zdravím rozumem (i když v mnoha chvílích je to na motorce težký). Sleduji Vaše příspěvky a přiznám se, že mne to pobaví vždy a říkám si jako většina tady přítomných "ten hoch to snad nemyslí vážně", pro zasmání a rozvíření fóra "ať není nuda" - dobrý, ale čím dál více jsem přesvědčen, že ano, že to vše bude míněno vážně a toho se začínám děsit.
Tak jak jeli borci na videu, tak to vážně neumím a ani ne z poloviny. Nebrousím kolínko, nesjíždím gumy do hrany, nejezdím kudlu, nejedu kam nevidím. Neumím to, a nechci dokazovat sám sobě a ani nikomu dalšímu, že něco zvládnu. Vy sám víte motorka stojí peníze - a to ne málo. Platíme všichni dle vlastních možností případné nutné opravy, roční údržby, vylepšení téže. K tomu projetý benzín...To vše člověk "vyhazuje" ze své kapsy, ale co je jen jednou je zdraví a život každého z nás. Proto na Vás apeluji vraťte se nohami na zem, řiďte se zdravím rozumem! V rukou každého z nás je "zbraň", která může ublížit! Způsobí to potom neštěstí, které nelze vzít zpět! Motorka má být pro pocit štěstí a radosti a né obráceně ! Jste mladý člověk a většina z lidí tady, to myslí dobře, protože jsou třeba starší a zkušenější čerpejte od nich a ne z podobných videí. Je to dlouhé končím! Hezký den JuBr

PS: možná jestli se 11.4..2015 uvidíme "poučování" dokončím. Snad to při tréningu nepřeženete. Úsek Liběchov - Dubá znám, jezdím tam a rád.
Přeji hodně štěstí a spoustu šťastných návratů z vyjížděk a tréningů.

20.3.2015 v 09:23 | Nahoru | #50
Kapitáne Masakře: jsem tvůj fanda

20.3.2015 v 10:03 | Nahoru | #51

KapitanMasakr píše: Inspiraci beru hlavně odtud

Duba s R1:

hele dobrý video, já bych takovou jízdu neustál, , taa kdyby, tak si musím převlíknout kalhoty. Mám k tomu jediné ( možná je to zkreslené kamerou ) , ale nejezdi kam nevidíš, a úsek si nejdřív projeď v klidu a až pak si to dej znovu naostro

20.3.2015 v 11:16 | Nahoru | #52

selkie píše: Kapitán mě baví

Určitě si dělá kozy, tohle vážně nikdo psát nemůže

Proto jsem na tu jeho hlasku s manualem a ohlinsem psal, ze uz ho chapu...

20.3.2015 v 11:26 | Nahoru | #53
SLEEPER> tohle je přesně dnešní doba... všechno hned a teď ....vždyt jsem si to přeci zaplatil...
je to směšný...pořídí si mašinu...zkoukne videa nějakej bezmozků, který to v lepším případě maj v ruce - v horším jsou čekatelé na krchov...a když mu to třetí sezónu nejde jako jim, hledá příčiny v technice ...

bojím se, že pod jeho odborným servisem, to úžasný RSV dostává pěknej náklad

20.3.2015 v 12:03 | Nahoru | #54
Koukal jsem na video, nemám ani r1 ani nějakou silnici(ani takto jezdit neumím), ale to co tam předvádí ty jezdci je opravdu NEBEZPEČNÉ. Zrovna já na Dubou nevzpomínám moc dobře, tak prosím všechny zúčastněné o co největší ohleduplnost. Silnice je hodně frekventovaná s často nasypaným pískem v zatáčkách(kor takto po zimě) a rozlitou naftou v též. Dávejte si bacha, protože mrtvých už je dost a za nějaké chvástání to nestojí.

Jirka

Naposledy editováno 20.03.2015 12:05:22

20.3.2015 v 13:26 | Nahoru | #55
georgeCZ> Neznáš náhodu Karekoma?

20.3.2015 v 14:12 | Nahoru | #56

20.3.2015 v 14:41 | Nahoru | #57

Naposledy editováno 20.03.2015 14:41:58

20.3.2015 v 14:52 | Nahoru | #58

KapitanMasakr píše: GL1> No zkoušel sem to tam rozjet na tech 220 a v další zatáčce jsem hodil 25 ti metrového skluza, jak se mi při podřazení kousla prdel. ..Chvíli jsem jel bokem byl sem vyhecovany ujížděl jsem v triku policii, ktera mě už dávno přestala honit ... to byly časy dneska už tě tam z kraje sejme pistoli. ..Když už kolem jedeš 3ti kolo

zapomněl sis vzít na oběd prášek a už tady zase fantazíruješ

20.3.2015 v 14:54 | Nahoru | #59
spíš už to přehání...na tohle mu neskočí už ani Mirek Dušín

škoda, že tyhle typy prostě nevydržej

20.3.2015 v 20:41 | Nahoru | #60
FishX3> Hele neznám, co s ním?