globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Při 100Km/h se začne dusit
18.3.2015 v 18:07
Caute,mam s TDR menší problem,TDRka jedou večinou okolo 120 ale ta moje se na 6 stupen při 100 se začne dusit,jehlu v karburatoru sem měl už ve všech polohach,nekdy to bylo o neco malo lepší nekdy zas horší ale přest 100 se nedostanu.Na všechny kvalty jede pekně za plynem a do otaček,ale na 6 stupen se při plným plynu při 100 dusí.Vím že mam špatnou retezevou sadu takže řetez se šponuhe a povoluje.Nemuže to byt tím že na kolo pusobí vetší odpor?

Při 100Km/h se začne dusit

19.3.2015 v 10:13 | Nahoru | #1
U takhle slabý mašiny na to může mít vliv všechno. Od špatného seřízení až po ložiska v kolech, stav a namazání řetězovky, dofouknutí gum, přibrždující koutouče, Atd. Jinak nevěř tomu co říkají ostatní, dváca kolem těch 100km/h obvykle končí.

Pokud jela s vyšší jehlou líp, můžeš zkusit větší trysku.
Kdyžtak zkoukni ještě vzduchovej filtr.

Při 100Km/h se začne dusit

19.3.2015 v 15:41 | Nahoru | #2
Má na to vliv jednoduše stav motocyklu, jak psal Ceres, na výkon má spousta věci vliv, nejčastěji bývá problém respektive nulová údržba a pak to prostě nejede.
Motor z TDR nepatří k těm výkonejším, ale zas je triviální na údržbu a má dlouhou životnost, nicméně pokud nevážíš 150kg tak po rovince bez větru by 110-120km/h měla bez problému udělat, s rychlím náběhem 0-120km/h do 20sec v otevřené verzi.

Nejčastější problémy jsou:
• zanesení výfukového kolene/koncovky
• špinavý/zanesený vzduchový filtr sání vzduchu
• neseřízená přívěra
• stárá/opálená svíčka

pokud to nepomůže pokračoval bych:
• bordel v karburátoru
• ložiska v kolech
• kontrola komprese
• špatně nastavený karburátor (špatně nastavená směs, vzduch,olej,benzín)

Otázka je jestli je motorka otevřená a kompletně zanedbaná údržba proto nejde, nebo je prostě jen zavřená, pokud budeš otevírat:

Je spousty variant jak motorku otevřít respektive "do jaké míry" jí otevřít, vše je otázkou tvé zručnosti, nebo objemu tvé peněženky.

Varianta 1: aneb varianta udělám si doma sám
a) Vykuchat koleno výfuku
b) zvětšit hlavní trysku
c) přidat přímaz oleje
d) odstranit dorazy v rukojeti plynu a nebo v karburátoru u šoupě - pokud má
e) vyřadit omezovač (pouze motorky určené pro německý trh, max 80km/h) - pokud má

Varianta 2: aneb, to nejlepší co jde (extrém)
a) koupit kvalitní svod+koncovku výfuku (např FMF/Akrapovič/DOMA racing, atd)
b) koupit profi karbec - Mikuni TMX 38 , případně Keihin 38
c) udělat nikasil/výbrus a dát nový píst+kruhy
d) vyměnit klapky sání za - VFORCE3
e) upravit sání vzduchu
f) leštěné kanálky
g) nechat kompletně naladit
h) odstranit dorazy v rukojeti plynu a nebo v karburátoru u šoupě - pokud má
ch) vyřadit omezovač (pouze motorky určené pro německý trh, max 80km/h) - pokud má
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist