globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej v motoru + klepání od spojky
1.3.2015 v 10:22
Zdravím, tak mám další dotaz. Když nastartuju motorku, tak něco tak divně klepe od spojky jakby úplně pod startovací pákou někde v těch místech. Nevěděl jsem jestli je tam dostatek oleje, že to klepe, tak jsem vypustil olej výpustným šroubem z motoru a z motoru vyteklo sotva půl litru oleje. Pak jsem vyšrouboval šroubek z rámu, tak vyteklo něco přes litr. To je normální, že je v motoru necelých půl litru a v rámu přes litr? Nemělo by to být naopak? Proto jsem sundal hadici co vede k filtru a čerpadlu jestli není ucpaná nebo něco a není. Když jsem zkoušel olejové čerpadlo, tak taky olej tlačí. Nevím jestli to tak má být nebo ne. A to klepání neví někdo čím to může být? Měl jsem rozebranou spojku našel jsem jen povolenou matku na spojkovém koši, ale byla ještě zajištěná na tom pojistném plechu tak se uměla točit na závitu jen kousíček. Za spojkovým košem taky nešlo nic vidět. Složil jsem to tedy nalil nový olej a nastaroval a zdálo se mi, že to chvíli nic nedělalo, ale pak to zase zašlo klepat. Klepe to trochu více když jedu mám rychlost a malé otáčky motoru. A ještě je normální když to mám nastartované 5 minut a koleno výfuku je trochu červené?

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 12:22 | Nahoru | #1
A kolik jsi nalil oleje když nevíš kolik ho tam má bejt?

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 13:20 | Nahoru | #2
Vím kolik ho tam má být, jen nevím proč mám v motoru 0,4 litru a v rámu přes litr když jsem ho vypouštěl.

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 14:52 | Nahoru | #3
ok

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 15:17 | Nahoru | #4
Možná blbost, ale koukal jsi na rozvoďák?

1 reakcí na tento příspěvek Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 16:37 | Nahoru | #5
takhle mne vytrestala povolená matka kola na klice co otáčí spojkovým košem

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 18:14 | Nahoru | #6
ještě k oleji...mezi motorem a nádrží je v rámu sítko které se taky čistí při výmněně oleje

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 19:29 | Nahoru | #7
to je normal olej se chladi v ramu takze cela napln ti koluje nahoru dolu zvlast pokud ji pred vypoustenim natocis

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 19:34 | Nahoru | #8
červený koleno...pokud jsi to dělal za šera, je to normální. pokud červenou vidíš za denního světla, máš problém se směsí (moc chudá, zjistíš dle svíčky), nebo s výfukovými ventily

Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 22:14 | Nahoru | #9
Na rozvoďák jsem nekoukal, klepe to někde dole pod nakopávačkou, ale možná se mi to zdá. Matku na kole klikovky jsem nekontroloval... Koukal jsem jen jak je to víko spojky a spojku rozebral a nic jsem neviděl. To bych musel sundat celý pravý kryt ne? To sítkov rámu jsem taky čistil ikdyž bylo čisté :D Jinak to já chápu, že se olej chladí v rámu, jen mě udivilo, že v rámu je oleje 2x víc než v motoru A k tomu žhavému kolenu to bylo v garáži, ale světlo na to moc nesvítilo a taky jsem sem tam pootočil plynem.

1 reakcí na tento příspěvek Olej v motoru + klepání od spojky

1.3.2015 v 22:31 | Nahoru | #10
K tomu oleji, je to normální. Motor má "suchou" skříň. Takže všechen olej se čerpá do rámu a motor si odtud bere olej pro motor...

Takže je normální, že v motoru je minimum oleje a všechen v rámu

(reakce na) Olej v motoru + klepání od spojky

2.3.2015 v 12:31 | Nahoru | #11
Ok díky za rady. Kouknu pod ten kryt co tam uvidím co tam klepe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v motoru + klepání od spojky

3.3.2015 v 20:49 | Nahoru | #12
ja1> Tak jsi měl pravdu. Rozebral jsem to a byla volná matka i na klikovce co drží ozubené kolo, které otáčí spojkou. A když jsem rozebíral tu spojku tak lamely byli suché a žádný olej na nich... Neměla by být spojka v oleji? Nějak se mi to nezdá.

1 reakcí na tento příspěvek Olej v motoru + klepání od spojky

3.3.2015 v 21:00 | Nahoru | #13
A ještě se mi nějak nezdá chladič. Má v tom chladiči být nahoře u víčka díra do chladiče a na tom hadička pod motorku? Nemá tam být nějaký tlakový ventil? Docela mi z toho kape voda když je to zahřáté.

(reakce na) Olej v motoru + klepání od spojky

3.3.2015 v 21:59 | Nahoru | #14

danield2 píše: ja1> Tak jsi měl pravdu. Rozebral jsem to a byla volná matka i na klikovce co drží ozubené kolo, které otáčí spojkou. A když jsem rozebíral tu spojku tak lamely byli suché a žádný olej na nich... Neměla by být spojka v oleji? Nějak se mi to nezdá.



v tom mazani nehledej problem, nastuduj na internetu rozdil mezi suchou a mokrou skrini ...

A pokud jsi dele nejel, tak ten olej stece

(reakce na) Olej v motoru + klepání od spojky

4.3.2015 v 08:29 | Nahoru | #15
danield2> Ta hadička tam má být, je to přepad který právě otevře to víčko. V tom je tlakový ventil, pokud se teda nepletu.

Olej v motoru + klepání od spojky

5.3.2015 v 20:59 | Nahoru | #16
To víčko se nijak neotevírá... Ta hadička je přímo do chladiče skrz a když je to teple tak z té hadičky teče voda a nejde už vidět v chladiči ani hladina vody, protože to vyteklo tou hadičkou. A na té hadičce žádný ventil právě není a to víčko by mělo být nějaké přetlakové ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trysky karbecu keihin fcr Yamaha WR 400F Bartwr400 5 3.3.2020 v 20:29 willypraha
yamaha wr400f Yamaha WR 400F Pida7777 3 4.7.2018 v 19:24 Pida7777
Převoz motorky Yamaha WR 400F Beauty 13 26.5.2018 v 09:05 Zed44
WR400 karburátor Yamaha WR 400F Martinzpekla 5 21.5.2018 v 12:06 mutagen
yamaha wr 400f Yamaha WR 400F jann250 3 10.4.2018 v 19:00 Dolph-cz


TOPlist