Téma: Lago di Garda - ubytování

24.2.2015 v 20:16
Máte někdo nějaké tipy nebo vlastní zkušenosti na pěkné ubytování (hotel, penzion) v horách s výhledem na jezero Lago di Garda?
Nechci ubytovnání přímo u jezera, ale někde v přírodě, kde bude klid a pěkný výhled .
Díky za všechna doporučení

Naposledy editováno 24.02.2015 20:18:34

24.2.2015 v 20:29 | Nahoru | #1
zkus booking.com

24.2.2015 v 20:37 | Nahoru | #2
TADY jsi koukal ? jinak já plánuju v létě Stelvio a možná to protáhnu taky k jezeru. Tak kdyžtak dej vědět jestli na něco zajímavého narazíš.

1 reakcí na tento příspěvek Lago di Garda - ubytování

24.2.2015 v 21:55 | Nahoru | #3
vuuubec nevim neznam

24.2.2015 v 21:58 | Nahoru | #4
Ahoj, na Gardu jezdímě pravidelně každý rok. Dle počtu nocležníků střídáme dvě ubytování přímo v Rize.

Agritur Comai nabízí obytování optimálně pro více osob (4 a víc).
Villa Speranza je dle našich zkušeností lepší pro 2 - 3 lidi.
Častěji jezdíme s manželkou do Villa Speranza, kde nás už znají blíže osobně a máme prima vztah přímo s majitelkou Marií.
Obě ubytování jsou zhruba stejně vzdálená od centra Rivy, cca 25 minut chůzí. Doufám, že letos tam vyrazíme zase. U obou není problém domluvit kryté stání pro motorku. Není to ale v horách. Osobně totiž preferuji zažít noční život Itálie a tady se nám to splňuje dle našeho gusta. Na spaní je klid (přeci jen je centrum lehce bokem) a pokud nás chytne chuť jít okusit noční život, dojdeme tam pěšky a nemusíme řešit míru opilosti.

25.2.2015 v 07:33 | Nahoru | #5
Nikdy jsem tam nebyl ubytovany, ale byl jsem tam nekolikrat. Nahore nad Gardou je jeste lago di Ledro. Sice nemas vyhled na Gardu, ale je to tam hezke. Kamarad tam nekde byl jednou ubytovany a moc si to chvalil. A myslim, ze by to mohlo byt levnejsi, nez dole primo u Gardy.

25.2.2015 v 08:09 | Nahoru | #6
Byli jsme v kempu na břehu a musím říct že byl opravdu všude klid. Nejhlučnější byli naše stroje . Jinak opravdu bylo tam krásně a uvažuji že se tam zase letos podívám, ale nevím co mám stihnout dřív .

25.2.2015 v 09:20 | Nahoru | #7
Ahoj, byli jsme tam loni a bydleli jsme v hotelu Astra v Tignale. Příjemné bydlení, klidné místo, do krásného centra městečka pět minut chůze. Ze břehu jezera je to do Tignale skvělými serpentinami cca 7 km a když pak vyjedeš na druhou stranu, tak tam jich je ještě daleko víc a dostaneš se tudy k dalším jezerům Idro a Ledro. Doporučuji najít ubytování přes server booking.com. Lepší ceny jsem nikde nenašel.

25.2.2015 v 10:58 | Nahoru | #8
Já byl poblíž a pokud by si chtěl luxusní hotel, tak v Bergamu jsem bydlel ZDE Potíž je v tom, že je to od Lago di Garda trošku dál. Ale je tam ještě Lago d´iseo a to je taky moc hezké jezero. Jinak hotel super. Podzemní garáž 24h pod kamerama.

25.2.2015 v 11:05 | Nahoru | #9
Jednoznačně Booking.com. Na Gardě je spousta nádherných penzionů. Hodně jich je ale obsazených. Z vlastní zkušenosti jsme s Bookingem projeli Evropu Rakousko, Garda, Monte Carlo, Saint Tropez, Como, St. Moritz, stylem že jsme den předem večer zalehli k tabletu a dali rezervaci a všechno ubytování bylo perfektní, všude o rezervaci hned věděli a ubytování bylo lepší než na fotkách. V cenové hladině 1500 až 2000 Kč za dva na noc bylo to ubytování luxusní. Zrovna na Gardě velká terasa, výhled na jezero, bazén, výborná restaurace, atd. Je tam toho spousta. Jako a přijet po celém dni na motorce, sundat hadry a jít si dát tempa do bazénu ze kterýho koupáš na večerní Lago, to je paráda.

Edit:

Fotka toho penzionu :).

Naposledy editováno 25.02.2015 11:11:01

25.2.2015 v 12:27 | Nahoru | #10
Docela chapu ze chces penzion, my sme byli primo u jezera v mraky prelidnenym campu, v noci party jak blazen na plazi- skoro vsichni mlady tam prijeli na skutrech, takovy mraky skutru sem v zivote nevidel. Ale nic se nevyrovnalo tomu se rano pekne vykoupat v pruzracne vode jezera. Jo a predtim na Stelviu neco nataceli takze to bylo zavreny, a kolony jak krava, takze zase mraky lidi a docela sme si pockali.

1 reakcí na tento příspěvek Lago di Garda - ubytování

25.2.2015 v 13:50 | Nahoru | #11
Vesnička Pregasina, nad Riva del Garda, úžasný výhled a klid. http://www.hotel-panorama-garda.it/

25.2.2015 v 22:10 | Nahoru | #12
Doporučuji jih Gardy,něco kolem Sirmione.Na severu se můžeš srazit s plovoucí ledovou krou.

(reakce na) Lago di Garda - ubytování

25.2.2015 v 22:16 | Nahoru | #13
Dante> taky doporučuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lago di Garda - ubytování

26.2.2015 v 20:26 | Nahoru | #14

Tonyny píše: vuuubec nevim neznam

Musíš taky někdy vyrazit z baráku

(reakce na) Lago di Garda - ubytování

26.2.2015 v 20:27 | Nahoru | #15
MichalR66> a to je co za penzión?

3.3.2015 v 19:15 | Nahoru | #16

MajkBrus píše: Musíš taky někdy vyrazit z baráku

znas to bracho ted mam jen Scootera 50 to je takovej prckolet ale uz zase pokukuju po necem Polarku jsem taky prodal nic pro me asi zacnu vic cestovat

30.4.2015 v 20:19 | Nahoru | #17
prohlídni tohle, http://www.albergoa...sse.it/home%20de.htm , je to trochu dražší , ale super , pokud tam příště pojedu tak jedině tam

27.5.2015 v 21:25 | Nahoru | #18
Pokud jde o ubytovani na Garde tak jedine mestecko Sirmione. Doporucuji z vlastni zkusenosti. Cena je vyssi nez v okolnich mestech a vesnicich podel jezera ale verim ze se da najit neco dostupneho pokud by se ubytovani vybiralo s predstihem