globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 08 vs. R1 09
27.1.2015 v 21:44
Čus lidi,

pokud všechno dobře dopadne, tak chystám na jaře nákup R1, ale nevím který z těchto ročníků je lepší nebo horší, rád bych se dozvěděl nějaké postřehy, zkušenosti apod. Líbí se mi víc 09, ale motor taky hraje důležitou roli, tak poraďte

Dík
Anketa: R1 08 vs. R1 09
R1 08
29%
6
R1 09
71%
15
Předchozí
1 2
Následující

R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 22:14 | Nahoru | #1
bigbang

R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 22:14 | Nahoru | #2
rika se, ze bigbang tolik neleti jako klasika. Ale ja myslim, ze v provozu je to jedno a stejne jede oboji az hamba. Ja bych volil 09 chrochták, pac ten zvuk i vzhled je porno.

e: kazdopadne si vyber hlavne sám!

Naposledy editováno 27.01.2015 22:16:10

R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 22:43 | Nahoru | #3
BigBang, už jen kvůli zvuku

R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 22:55 | Nahoru | #4
každý má svoje pro a proti. Vybírej podle stavu konkrétního kusu, který před Tebou bude stát.

3 reakcí na tento příspěvek R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 23:12 | Nahoru | #5
Po GSXR na R1? Proběhl nějaký úraz na hlavě?

R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 23:15 | Nahoru | #6
BigBang .... Je to porno ... Ale nedriv se svez, kazdymu to nesedne ;)

R1 08 vs. R1 09

27.1.2015 v 23:18 | Nahoru | #7
big bang tez muj sen! zvuk aj vzhlad je bomba....

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 01:58 | Nahoru | #8

BlackSabbath píše: Po GSXR na R1? Proběhl nějaký úraz na hlavě?



kdepak, dostal konečně rozum

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 08:52 | Nahoru | #9

BlackSabbath píše: Po GSXR na R1? Proběhl nějaký úraz na hlavě?



Prve jsem mu to chtěl taky takhle nějak napsat Ale když chce Yamahu, pomožme mu tam... Ona třeba taková 08 v bíločervené kombinaci je moc krásná motorka Proměnný sání co se otvírá v 7000ot./min. je taky silně návyková věc... Ale já jsem na Suzuki...

1 reakcí na tento příspěvek R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 09:14 | Nahoru | #10
Sonicek> Snad jedinej zapor u R1 09 je ten, ze tomu chybi ta vykonova spicka, jak u 04-06/ 07/08, ale podvozkove je mnohem lepsi.

Myslim, ze (zavodnik) Libor pomeroval K6 s R1 09 a prave kvuli tomu podvozku, byl v Brne na R1 rychlejsi o 1,5s, presto, ze vykonove ztracela.

Do provozu jednoznacne BingoBango, kde dobre vyuzijes stredni pasmo otacek (a nejlepe roky 012+) .
Na okruh radeji 07-08 (s brzdy 04-06).

1 reakcí na tento příspěvek R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 09:19 | Nahoru | #11
Ne,
že by to bylo podstatný a ta 09 je docela pěkná motorka, ale myslim že za stejný peníze jsou lepší. R1 09 prohrála snad všechny testy litrů, co se kdy dělaly .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 09:20 | Nahoru | #12
SLEEPER> Zdar, to jsou ty šestipístkový monobloky od R1 07-08 opravdu tak špatný na okruhu? Každej se jich zbavuje a mě přišly, když jsem to dráždil jako dobrý kotvy, nebo se toho zbavujou kvůli větší váze?

e: já bych si je na svý GSXR klidně hned fouknul, kdyby tam pasovaly, ale maj rozteč 128mm a já mám pouhých 108mm, takže jedině ze starší R1...

Naposledy editováno 28.01.2015 09:22:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 09:37 | Nahoru | #13
dewwil> Kotvy jsou to dobry, ale jsou hur davkovatelny a proste celkove jsou brzdice z 04-06 uzivatelsky prijemnejsi a funguji jeste lip.

Mrskni tam brzdy z 04-06, pripadne pancere a dual (carbon) desky a muzes jezdit mistrak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 09:38 | Nahoru | #14

MichalR66 píše: R1 09 prohrála snad všechny testy litrů, co se kdy dělaly .



To je klidne mozny, ale R1 stejne jak faros funguje uz v zakladu, tzn. staci prestrojit do laminatu a mas hotovo. U GSXR/ZX10 musis menit brzdy a pruzinu na zadnim centralu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 09:49 | Nahoru | #15

SLEEPER píše: dewwil> Kotvy jsou to dobry, ale jsou hur davkovatelny a proste celkove jsou brzdice z 04-06 uzivatelsky prijemnejsi a funguji jeste lip.

Mrskni tam brzdy z 04-06, pripadne pancere a dual (carbon) desky a muzes jezdit mistrak.



jj, asi to tak udělám, ale na mistrák se necítím Ty origo brzdiče s pumpou jsou tragický, sice zastavím, ale lepší to může být vždycky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 10:41 | Nahoru | #16
dewwil> Já jsem projížděl tedy jen R1 2014 a nenadchlo mě to. Sériové výfuky, to je jeden z nejhnusnějších zvuků, co jsem na litrové motorce slyšel (výměna koncovek je nutnost už jen kvůli zvuku a váze). Jinak motor neslaný, nemastný. Maska a její vykulené čočky, to také není můj šálek kávy. Ale pokud se někomu líbí, proč ne...
A nebo si sežeň M4 od Bremba, ty nejsou zase tak drahé a jsi o level výše.

Naposledy editováno 28.01.2015 10:44:08

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 10:45 | Nahoru | #17
BlackSabbath> ale on ten motor je slanej a mastnej, jen si musis prepnout rezim A a zacit tahat.

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 10:56 | Nahoru | #18
BlackSabbath> Měl jsem na ebayi vyhlídlý brzdiče PFM, ale než jsem se rozkoukal tak byly pryč Brembo je fajn a dobře kotvěj, ale já tu značku nějak nemusím (kdyby byly za super cenu tak jo), radši koupím jetý racing třmeny od PFM nebo AP Racing či Beringer nebo z tý R1...

R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #19
abys nebyl zklamanej... přecijen Géčko je Géčko... ať už jakýkoli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 12:03 | Nahoru | #20

SLEEPER píše: To je klidne mozny, ale R1 stejne jak faros funguje uz v zakladu, tzn. staci prestrojit do laminatu a mas hotovo. U GSXR/ZX10 musis menit brzdy a pruzinu na zadnim centralu...



Čoveče já nevim,
závodník nejsem, ale nemám ani rád takový ty hospodský řeči. Projdi si tenhle test
http://www.motocykl-...atest-superbiku-2012 a řekni mi, proč si myslíš, že má R1 nejpomalejší časy na kolo a celkově dopadla tak špatně? Je to naprostý opak toho, co píšeš. A vzhledem k testovacím jezdcům z IDM, apod. mi přijde, že asi ví na čem jezdí.

Fakt mě to zajímá.

R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 15:12 | Nahoru | #21
A na co tu motorku vlastně chceš? Silnice nebo okruh?

1 reakcí na tento příspěvek R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 15:48 | Nahoru | #22
Předem všem děkuji za komentáře a Vaše názory, motorku mám na 95% na silnice, okruh mě neláká, občas zajedu do Mýta a tam je to spíš na odreagování

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 15:50 | Nahoru | #23
BlackSabbath> No zatím nevím, že by se mi něco stalo Tak R1 byl vždy můj sen, původně jsem si jel pro R1 06, ale nedopadlo to, tak jsem koupil gixero, ale nelituju toho

R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 15:54 | Nahoru | #24
a ja myslel ze chces stavet a met rodinku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 16:05 | Nahoru | #25

MichalR66 píše: Čoveče já nevim,
závodník nejsem, ale nemám ani rád takový ty hospodský řeči. Projdi si tenhle test...



Ja ti dam hospodsky reci.
Kdyz se budem bavit ciste o dromu a budem brat v potaz japonce rok. 08 (r1 09), tak plati, co jsem napsal.

Testy jsou kolikrat zaplaceny a evropsky motorky vubec nechavam jako samostatnou kapitolu (panigale je lepsi motorka, jak RSV4, ale dle testu je pomalejsi atd atd..).

Za japonce nej motorka (na drom) je faros 08+, R1 08 (09 lepsi podvozek, ale znatelne slabsi motor nez 08) a pak jsou silnejsi bajky zx10 a GSXR, kde kontretne 1000 K9 uz je zase podvozkove v poradku, ale porad to v zakladu nefunguje tak, jak honda nebo i ta yamaha...

Do provozu je to jedno, tam vsechny motorky nadelaji dost bordelu.

R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 16:11 | Nahoru | #26
Osobně bych šel do 09, je to prostě "totálně" jinej model než 08 a BigBang ač řadovej 4V bude projevem asi zábavnější (min. zvukově). Tím spíš, že to nechceš na okruh a honění tisícin, kde by byl model 08 lepší (i kvůli shánění dílů apod.).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 16:12 | Nahoru | #27

SLEEPER píše: Ja ti dam hospodsky reci.
Kdyz se budem bavit ciste o dromu a budem brat v potaz japonce rok. 08 (r1 09), tak plati, co jsem napsal.

Testy jsou kolikrat zaplaceny a evropsky motorky vubec nechavam jako samostatnou kapitolu (panigale je lepsi motorka, jak RSV4, ale dle testu je pomalejsi atd atd..).

Za japonce nej motorka (na drom) je faros 08+, R1 08 (09 lepsi podvozek, ale znatelne slabsi motor nez 08) a pak jsou silnejsi bajky zx10 a GSXR, kde kontretne 1000 K9 uz je zase podvozkove v poradku, ale porad to v zakladu nefunguje tak, jak honda nebo i ta yamaha...

Do provozu je to jedno, tam vsechny motorky nadelaji dost bordelu.



...sakara chlape stale mi delas radost! ....a ja si rikam ze se me na tom farosku jezdi moooc dobre a proto ho stale mam

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 20:25 | Nahoru | #28
Mám od léta 2010. Předtím 2008, 3 roky s úpravou od murkina a nemohu nadávat. Obě jsou hodně dobré. Podvozek, brzdy, vše super. Nejezdím s tím na výlety, ale svézt se a uklidit. 2008 má delší převody než 2010. Starší jela nahoře a novější ve středním pásmu, není tam ten vršek a přes 10tis to nejede, je postupně snižováno množství paliva. 2010 je něco výkonem něco mezi dvouválcem a čtyřválcem. Spotřeba 2008 10-14l a na 2010 9-11l. Jinak 2008 žrala víc gumy.
Kdyby to šlo, tak si nechám obě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 21:36 | Nahoru | #29

SLEEPER píše: Ja ti dam hospodsky reci.
Kdyz se budem bavit ciste o dromu a budem brat v potaz japonce rok. 08 (r1 09), tak plati, co jsem napsal.

Testy jsou kolikrat zaplaceny a evropsky motorky vubec nechavam jako samostatnou kapitolu (panigale je lepsi motorka, jak RSV4, ale dle testu je pomalejsi atd atd..).

Za japonce nej motorka (na drom) je faros 08+, R1 08 (09 lepsi podvozek, ale znatelne slabsi motor nez 08) a pak jsou silnejsi bajky zx10 a GSXR, kde kontretne 1000 K9 uz je zase podvozkove v poradku, ale porad to v zakladu nefunguje tak, jak honda nebo i ta yamaha...

Do provozu je to jedno, tam vsechny motorky nadelaji dost bordelu.




A ty informace máš odkud?

Panigale lepší než RSV4? Tys je testoval v pořádných podmínkách?

Zaplacený testy? Povídal kamarádův servisák?

Jako nic proti tobě. Opravdu. Rád se něco dozvim.

Jenom nechápu proč by měl mít českej kluk, co se párkrát svez na okruhu lepší info než banda testerů?

Slyšel už jsem dost bludů. Když pomineme představu, že ty testy jsou zaplacený, tak co ti přijde objektivnější, než to že vezmeš několik špičkovejch jezdců, nový motorky, okruh a za stejných podmínek dáváš jedno kolo za druhym, přesedáš a měříš?

Naposledy editováno 28.01.2015 21:49:55

(reakce na) R1 08 vs. R1 09

28.1.2015 v 22:28 | Nahoru | #30

Sonicek píše: Předem všem děkuji za komentáře a Vaše názory, motorku mám na 95% na silnice, okruh mě neláká, občas zajedu do Mýta a tam je to spíš na odreagování



do mejta s litrem ? tam je to tak na motarda...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35669 Dnes v 00:36 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist