Mám Jawu 21 normál výkon na ježdění z vesnice do vesnice
A starý spojkový koš s uvolněnýma a od provozu mírně ohlýma kolíkama díky kterým jsem měl nestejnoměrně sjeté lamely a plech.
Znám úpravy jako:
Zavařít zezeadu koše kolíky - to bych spíš udělal u nového koše pač jak jsem psal, vytahaný kolíky a ted tam pustit svar tak to nebude rovný.
Na kolíky vyřezat závit a doladit přítlak lamel pomocí matiček.
A ještě mě zaujala uprava koše v odkazu. Ví o tom někdo víc? Je to něco jako s vyřezaným závitem Ale místo původního kolíku je tam 6 mm zavitová kulatina nebo ten šroubek? O tom bych možná přemíšlem pač ty kolíky už nesrovnám přesně.
http://kordinaz.webg...t-motor/spojkovy-kos
Nebo ještě znáte někdo nějaké upravy?
1 reakcí na tento příspěvek Úprava spojkového koše pro delší výdřž
http://www.fichtlkra...j_kos_taiwan222.html
Naposledy editováno 30.01.2015 15:48:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |