V úterý 13.1. bylo uplně luxusně, sluníčko svítilo, okolo to bzučelo a já seděl nasranej v práci.
Středa 14.1. sice nezačala uplně ideálně, skoro by se chtělo říct den debil už od probuzení.
Nicméně někdy po poledni bylo vše potřebné hotovo, venku relativně hezky, sice už ne tak jako v úterý, ale pořád to bylo jako že dneska by to šlo
O.k., připravil jsem si hadry, nasoukal se do toho, do kapsy přihodil klíče od plechovky, bo jsem tušil že bude baterka které jsem si od října nevšim k.o.
Motorka před garáží, plechovka vedle motky, káble připojeny, startujem a Guzza si po třech otočeních vrní na stojanu.
Jdu zaparkovat plecha, říkám si že se aspoň trochu prohřeje motor a taky si připomínám že gumy budou furt studený, takže zkraje volnou aby to nedopadlo jak loni, kdy jsem po 500m málem hodil hasana při předjíždění.
Jasně, nejsem debil, letos na to půjdu zlehka a musí to být v cajku
Helma, rukavice, sedám na to, rozjezd od garáží, huba od ucha k uchu, vidina krásných 2h v jedné stopě, pod sedlem foťák abych si mohl zdokumentovat jak jsem se v lednu krásně projel a nasral pár kamarádů bez papírů a taky ty, co maj trapně zazimováno.
Vyjíždím na hlavní, klapla dvojka a blížím se ke křižovatce kde se do Y sbíhají dvě silnice a dávám přednost zleva.
Takže jukám zda tam něco jede a z kopce si to tam hasí celkem nepředpisově dodávka.
Ťuknu na předek abych si přibrzdil, nechal ho profrčet a mohl pokračovat v krasojízdě.
Jenže den debil pokračuje, nevim proč, asi jsem byl zrovna na bílém vodorovném značení, asi jsem ťuknul na brzdu víc než bylo zdrávo, každopádně mi najednou někdo ukrad přední kolo a už letím k zemi.
Dodřenej padák, blinkr v tahu, pokřtěná necelý rok stará přilba jak jsem trefil palicí obrubák.
Tak jsem se posbíral, zvedl motorku, to už přicházel týpek z dodávky kterej zaregistroval že se tam válím jak kravskej vocas, tak mu říkám at mi vyklopí policajta, jinak že nic nepotřebuju.
Zkouším startovat, baterka samo furt k.o., do toho začíná mrholit - kuva fakt to pár minut zpátky na déšť nevypadalo.
Tak ani týpkovi neříkám ať mě rozlačí, pověsil jsem blembák na zrcátko, Guzzu odtlačil 150m zpět do garáže a ani tu fotku nakonec nemám
A z toto plyne ponaučení - pokud se vám motorka válí na pravém boku, nejdřív si vyklopte stojánek a pak jí teprv zvedejte, jinak se dostane do patové situce kdy držíte moto zprava, stojan nalevo a nebýt toho dobrého muže, musel bych s tim praštit a následně to zvedat znova
Tak pokud má někdo podobnou zkušenost s vyjížďkou která skončila dřív než pořádně začala, klidně se svěřte, ať nejsem za blbečka sám
Každopádně si myslím že mých 150 m málokdo překoná
Na závěr snad jen že baterka už je nabitá a jak vyleze puchejř a bude trochu hezky, zkusím to znovu
Naposledy editováno 19.01.2015 12:34:53
1 reakcí na tento příspěvek Vaše nejkratší vyjížďka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše nejkratší vyjížďka?
Dr.Houba píše: ty už jsi s tím zase praštil?
Jak zase??
Letos poprvé
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše nejkratší vyjížďka?
dva_hrnce píše: Jak zase??
Letos poprvé
no, vzhledem k tomu že je půlka ledna to není zase taková výhra
1 reakcí na tento příspěvek Vaše nejkratší vyjížďka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše nejkratší vyjížďka?
Dr.Houba píše: no, vzhledem k tomu že je půlka ledna to není zase taková výhra
Aspoň uz to mam letos za sebou a ted uz bude klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše nejkratší vyjížďka?
dva_hrnce píše: No pak jsem si říkal, že tady by mi asi prdel zachránilo, nicméně víš jak, kupovat ho kvuli tomu nebudu, uz jsem celkem vyjezdeny a rozumný pilot, tak se bez nej v pohode obejdu
Pro příště si to budeš myslim pamatovat :)
Hele zase kdybys ABS měl, tak někde třeba hnusně zmokneš...
A navíc, kdyby ses místo toho stavil u mě jak už 3/4 roku slibuješ, tak si ušetřil za blinkr..a kdyby ses stavil bejval včera odpoledne, tak si mi ušetřil motorovku, kterou jsem včera sežral :)
Naposledy editováno 19.01.2015 13:16:53
Jestli te to potesi, tak jsem minulej vikend vyjel do bahna a ten zadek na e09 nei uplne to prvy vorechovy, takze cestou jsem se na bahinku valel 3x.
1 reakcí na tento příspěvek Vaše nejkratší vyjížďka?
Stalo se před 12ti lety, vyjedu s veteránem ze vrat, pokračuju vedlejší ulicí, řadím dvojku, v půlce ulice je na chodníku hromada šotoliny, zasahující i cca 1.2m do vozovky. Tuto haldu v tu chvíli obchází mladý páreček, kvůli autu parkujícímu na druhé straně objetí nemožné, tedy ubrat, spojka, přibrzdit... motor po vyspojčení zhasl a již nešel natočit, ani neblafl. Vzhledem k mírnému stoupání stačila setrvačnost vozu pouze na objetí haldy, ale už ne na zajetí ke kraji. Zůstávám tedy stát cca ve třetině šířky vozovky, naštěstí dva maníci, dělající cestu v zahradě baráku, u něhož byla spomínaná halda šotoliny, pochopili, která bije, zvedli se a přišli mě postrčit, abych nepřekážel.
Nuže... haubnu nahoru, dekl filtru dolů, pohled do karbce... zdá se vše v pořádku. Zkusím zastartovat a hned běžím opět kouknout e ejhle - rozprašovací trubka uprostřed diffusoru si hraje na úd starého prostatika, zralého na operaci. Zkrátka karbec přetéká a motor se hltí. Nemám čas montovat na ulici, naštěstí zrovna jede kolem soused, ochotně mě bere na lano a objíždí se mnou blok, aby mne dostal čelem ke vratům - pak už jen postrčím přes chodník, dolů do dvora už se vůz s mrtvým srdcem dopraví vlastní tíhou. Hned popadám cajk, filtr dolů, víko karbce dolů, v komoře jakýsi "lógr", ten vyčistím, plovák při zkoušce ale chodí volně, jehla též těsní a nepropouští. Usoudím tedy na nějaké náhodné zaseknutí plováku, možná od drncu na malé nerovnosti pár metrů před osudným vyspojčením. Nasazuji víko karbce s plovákem zpět, nandám šrouby - zkouška - vrrruummm, motor čapne jako víno. Rychle tedy montuji filtr, zavírám haubnu a spěchám vyrazit ven...
Důvodem cesty totiž bylo, že teta, nakupující v Hypernově na opačném konci města, počítala s odvozem a včil představa, jak tam marně čeká s vrchovatým vozejkem, neinformovaná - mobily tehdy nebyly. Naštěstí zafungoval nějaký šestý smysl a nakoupila jen tolik, co byla štonc do báglu naskládat a na hřbetě odnést. Sotva se na dvoře otočím a vyjíždím ven, teta vchází do vrátek. Vše tedy dopadlo relativně dobře a toť za celou dobu, co mně tento vůz dělá společnost, jediná závada, jenž jej na místě dokázala znepojízdnit, přitom ovšem naprostá prkotina. A to je mu letos 43let a nejeto 240000km, na motor se za celou dobu nesáhlo a stále šlape jako hodinky. A jak o sobě dává akusticky vědět na pár km dopředu... "parta od Kadajče" dobře ví.
Ja jsem kdysi koupil svoje prvni jednostope vozidlo, a to skutra, cinskou vrazdu 50 prekitovanou na 70 a s vytuňenym varecem(rozumej rozjebanym). Pln optimismu a sebeduvery, jsem na to sedl pred barakem za nahodne pritomnosti nekolika mych kamaradu a se slovy "to bude v klidu" jsem vzal poradne za plyn, páč 50 prece nema zadnej vykon..... Motor mohutne zakvičel, varec prvni pikosekundu nereagoval, ale potom si to vynahradil mohutnym kopancem, skutr sel na zadni jak R1 na dvou metrech, nasledujici cast si pamatuji jiz jen jako smouhu, ale skoncil jsem cca po 10 metrech plavně na levem boku provadeje asfaltovy piling skutra i sebe.
Takze jsem ujel cca 15 m
S tím policajtem, byla obdoba, když kámo vyjížděl po týdnu deští na Šumavě po louce. prohrábl se tak že policajta již nedal a jen přes helmu z louky za stodolou řval : Pomoc, Pomoooc. Měl kliku , že byl někdo na cigárku, jinak tam volal dodnes.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše nejkratší vyjížďka?
ticha-voda píše: Ach jo chudák GUZZI
Ahoj ahoj
Mno, já jí to říkal už před 7 lety na prodejně, že to semnou nebude mítlehké, ale ona jen tak koukala jako by se jí to netýkalo, tak asi v pohodě
Na druhou stranu, mít místo pořádného železa nějakou plastovou rejži, tak už asi nemám na čem házet tlamy