globalmoto_duben_nolan





Téma: Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
 
16.12.2014 v 13:46
Hledám spolucestovatele na Španělsko, na cca 3 týdny včetně cesty. Výlety po Galicii, Asturii, Kantábrii. Přesun komplet na moto, tempo cestovní, co bagáž snese minus 15km-h. Pokud se něco pěkného po cestě vyskytne, tak klidně kochací, nepospíchám. Mýtnému se pokud možno vyhýbat. V Asturii základna, mám tam sjednané pro sebe ubytování, pro zájemce možná též domluvím, ale zadarmo to nebude (tj. já nic nechci, ale ubytovatel bude chtít). Moje motka Honda NC750XA + bagáž. Moje představa jsou jedno až dvoudenní výlety na různé strany ze základny, nikoliv kontinuální adventure "see it all" Termín výhledově konec dubna, květen nebo začátek června, záleží na počasí v ES. Pokud bude pršet: hospoda a jiné kulturní stánky v Asturii: Avilés, Gijón atd. :)

1 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 14:12 | Nahoru | #1
Majitelů NCstrojů/cestovatelů přibývá ...trochu off topic sorry

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 14:33 | Nahoru | #2
my tam chcem s taky,ale alicante a okoli

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 14:53 | Nahoru | #3
gio9> to je prave vyhoda NC. Da sa na tom relativne solidne cestovat, zere to malo, dlhy servisny interval. To cloveku ostane dost penazi na to aby mohol jazdit. Preto fandim NC lebo som nazoru ze radsej sedlat nove NC a jazdit po europe ako lestit V-stroma alebo GSo v garazi a nemat love pomaly na nic

k teme - zie to velmi zaujimavo a tesim sa na cestopis (ak sa trochu rozjazdim, rad by som tam niekdy zabludil

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 15:52 | Nahoru | #4
M.B. znackuju

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 18:44 | Nahoru | #5
Komorerth>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 18:49 | Nahoru | #6

Komorerth píše: gio9> to je prave vyhoda NC. Da sa na tom relativne solidne cestovat, zere to malo, dlhy servisny interval. To cloveku ostane dost penazi na to aby mohol jazdit. Preto fandim NC lebo som nazoru ze radsej sedlat nove NC a jazdit po europe ako lestit V-stroma alebo GSo v garazi a nemat love pomaly na nic

k teme - zie to velmi zaujimavo a tesim sa na cestopis (ak sa trochu rozjazdim, rad by som tam niekdy zabludil



Woe, co to meleš za hovadiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 19:07 | Nahoru | #7
titus> vcera som bol na jednej z prednasok Dana Pribana. a tam prave rozpraval preco nejazdili niecim viac nobl ako trabikom. Proste nemali love na nic ine, resp ak by kupili nieco fajnovejsie zozralo by to peniaze na samotnu cestu. To iste sa da aplikovat na NC a podobne derivaty. Radsej zaplatim tych 185 tycek za NC750X, k tomo 15 za kufre a podobny sajrajt ako by som mal zacalovat 210 za holeho Stroma. Za ten rozdiel sa vlastne v pohode dostanem aj na ten severny polarny kruh a nemusim zrat so sebou privezenu Majku. U GS to bude este markantnejsie. Potom citam cestopisy majitelov GS co v norsku prosia o pohladnice zadarmo (posledne cislo Motoroute) a hovorim si ze kde soudruzi urobili chybu. Dominika dosla do Kyrgystanu na dvojkovej Yamahe. Mnoho pozerov s drahymi cendurami sa vyklepe uz na cesko-slovenskych hraniciach

ospravedlnujem sa Ladajsovi, ze mu plevelim oftopicom vlakno

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 19:54 | Nahoru | #8
Komorerth> jojo,nebo jet busem...stejnej zážitek

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 20:22 | Nahoru | #9
Komorerth> Ale zapomínáš na jednu podstatnou věc, že je víc lidí co ty ,,jakoby" drahý motorky mají a jezdí s nimi po evropě. A že zrovna ty znáš pár takových socek, co to jen leští a nebo somrují za to já nemůžu.
A jen tak pro zajímavost, tak já dal za toho stroma jen 190tis. samozřejmě to byla funglovka. Takže kde vidíš problém? Jo a jezdím po celé Evropě a nikde nežebrám Hold je to dneska drahej koníček.
A nebo mě to připadá, že si myslíš jak je ta NC750X nejlepší a nic jinýho neuznáváš, tak to haníš

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 21:17 | Nahoru | #10
Nemyslim si ze je najlepsia. Ale value for money je dost slusna. Ja NC nemam, ale chapem ludi a respektujem ich vyber. A su mi daleho sympatickejsi ako pozeri-lestici

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

16.12.2014 v 21:34 | Nahoru | #11
Promiň mi to, ale dohnal jsi mě k tomu, Ty jsi fakt blbej. Meleš pořád dokola to svý. A měl jsem pravdu, kdo nemá NC je pozér, to je fakt úsměvný
A pokud neumíš počítat, tak 185tis. je oproti 190tis. neskutečnej rozdíl Takže se měj a už nebudu reagovat, páč to nemá smysl

3 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 08:31 | Nahoru | #12
ja som mozno blby, niekto na druhu stranu nechape fakt, ze som uvadzal cennikove ceny, pretoze sa clovek o nejake hodnoty opriet musi. Zoberme si priklad nakladov na cestu. Beriem a uvazujem Stroma vs NC750x

priemerna spotreba rocnikov 2013/2014 podla spritmonitoru:
Vstrom - 4,18 = 1,46 kc / 1km
NC750x - 3,62 = 1,27 kc / 1km

modelova cena benalu "across the europe" 35 kc

modelova cesta Brno-Asturie - 2377km tam / spolu 4754 km

naklady na benal Vstrom - 6940 kc
naklady na benal NC750x - 6037 kc

to je prosim 1 cesta nijak daleko, rozdiel cca 15%. A to pred spotrebou Stromu ako cestovatelskeho stroju davam klobuk dolu. (moje osobne sympatie ma a uvazujem o nom niekedy do buducna). Ist niekam na severny polarny kruh, tak si pri v podstate podobnom konforte (beriem jeden jazdec = jedna moto)moze jazdec NC dovolit par norskych obedov v restauracii k tomu a naklady sa vyrovnaju - tam budu Stromisti skrabat Majku na lavicke na odpocivadle - a sam urcite vies, ze norska kuchyna stoji za to. Preto ja osobne jazdim po europe / malej azii relativne malym dieslovym sedanom. Pretoze su naklady ktore ovplyvnit mozem a su naklady ktore musim nechat tak. Preto pisem este raz - chapem a respektujem nazor ludi, ktori si zvolili NC vo verzii X pre cestovanie po Europe. Odvezie ich to v pohode a bezpeci, nie je to ziadna kazova a nedotiahnuta mr*ka

Naposledy editováno 17.12.2014 08:47:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 11:09 | Nahoru | #13
Komorerth> Nezlob se na mne, ale ta tvá filozofie o cenách cestovních strojů a možnosti jezdit, kulhá na všechny čtyři. Jediné co bych řek, že je dobrý mít mašinu které věříš, a která se dá všude opravit. A to jsou dnes hlavně staré vrány. Osvědčená kladiva i s třeba vyšší spotřebou a ne tak dobrými jízdními vlastnostmi. Je to trochu tak jako když se dívám jak někteří pořád špekulují jaké plexi dát aby nefoukalo. Přijde mi to jako už skoro pitomost, na motorce prostě fouká. A cestování na motorkách není prostě finančně výhodné ani komfortní. Cestování na motorkách je emocionální. Věřím, že bychom zde našli spoustu motorkářů kteří by rádi vyrazili na na dovolenou v sedle koně. A je jim úplně pumpička kolik by to stálo. V každém případě ti přeji aby se ti cesta vydařila. Jás se asi teď nepodívám pěkně dlouho nikam, ale to už je jiná truchlivá píseň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 13:04 | Nahoru | #14
Komorerth> to jsou ale kraviny..ne každý jezdi stylem ala kalkulačka

ja mam 13 starou vranu za 160 000, to by te asi kleplo zere 6l na 100 a servis je drahy a vis co? me to nesere, protoze jezdim na tom na cem chci! a nemusim resit kompromisy..

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 13:10 | Nahoru | #15
no nevim,ale jeste jsem neresil co stoji provoz masiny nebo kolik zere protoze proste jezdim rad a na tom co se mi libi,na koho moc fouka at jezdi autem

1 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 13:26 | Nahoru | #16
ja som autom precestoval relativne dost. Vyraz relativne pouzivam preto, lebo prosti mnohym ludom je to prd vo virivke. Ale precestoval som skandinaviu, spanieslo, balkan, turecko, vychod / zapad USA, havaj. A samozrejme okolite krajiny moc neratam, to beriem ako samozrejmost

teraz som si sadol na moto a dufam, ze prvy rok objazdim aspon Slovensko, Rakusko. Naklady pre cestovanie su dolezite. A kto hovori ze nie su, tak bud nemusi peniaze riesit (a v tom pripade mi nedochadza preco ludia tahaju zo sebou hnus v konzervach) alebo proste nema prehlad o cene penazi. ja bohuzial domov nosim nejaku vyplatu a musim z nej vyzit. A chcem aby kazda blba koruna nasla svoje zmysluplne miesto. Moja obhajoba NC zacala tym, ked tu vyssie bolo napisane (a vlastne aj v inych vlaknach) ze NC su mrdky a nie je to vhodne na nic. ja tvrdim, ze naklady na prevadzku riesi mnozstvo motorkarov a automobilistov, len vela ludi to nechce priznat. tam je NC velmi zaujimavou volbou a nedivim sa ludom, ze s nou jazdia aj do portugalska a podobne. fandim im.

Mne osobne je jedno, kto cim jazdi. Nie su to moje peniaze, nie je to moj cas. Ale v zasade nemam rad reci hrdinov, ktori sa nchadzaju medzi vsetkymi hobikmi. Buzny v reklamami olepenych cyklodresoch na celoperach, co sa zadychaju na kopci u Pryglu su jedna kategoria. Hustekruti pozeri na cestivnych endurach s megasuper obleckami, ktori diskutuju aku adrenalinovu naloz zazili na lokalnej polnacke su tomu moc podobni. K tymto elaboratom ma motivoval titus a gio9

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 13:55 | Nahoru | #17
Co k tomu říct. Jako NCčkář to vidím tak, že jsem si mohl pořídit o hodně dražší moto (BMW1200R nebo rovnou GS), sakum pikum za 350 tisíc bez příplatkové výbavy, takže celkem cca 400 tyček. Mohl. Ale... těch peněz mi prostě bylo líto, protože mi to nepřidávalo tolik hodnoty, abych za motorku dal dvojnásobnou cenu (s vyšším plexi, hlavním stojanem, padákama a topcasem mě stála 189t.). Koupil jsem si nakonec motorku, která mi vyhovuje, líbí se mi a jsem s ní spokojený. To, že nemá kardan, a že budu sprejovat, popřípadě, že nemá vpředu dva brzdový kotouče a nadupanej motor a tak dále, s tím počítám. Má zase svoje přednosti jako zavazadlový prostor i na helmu místo nádrže, super nízkou spotřebu, táhne pěkně odspodu.... Mám už svůj věk, nechci jezdit 200, chci cestovat a nechci, aby mi bagáž vlnila motorkou. Mám takový univerzál, který má max cca 170-180km-h a to mi vyhovuje. Mých 194cm na výšku nic moc, na spoustu motorek jsem prostě velkej. A taky moje hmotnost není z nejnižších, takže jsem potřeboval něco "odpovídajícího", ale zase jsem nechtěl choppera... Asi tak. Až udělají nějakou motorku o obsahu cca 900-1000, která bude s kardanem a i jinak bude vychytaná a za rozumný peníze, popřemýšlím o ní, ale jinak...pro to, na co motorku chci mít, mi stačí NC.

Naposledy editováno 17.12.2014 13:58:22

1 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 14:52 | Nahoru | #18
a ja blazen si myslel, ze tohle bude vlakno o nejake konkretni ceste , ale silenci uz jsou i tady

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

17.12.2014 v 15:03 | Nahoru | #19

Veverčák píše: a ja blazen si myslel, ze tohle bude vlakno o nejake konkretni ceste , ale silenci uz jsou i tady


+1

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

18.12.2014 v 12:58 | Nahoru | #20
update: možná pojede kolega z práce s Banditem, uvidíme.
Mýtné: mýtné se platí ve Španělsku a Francii i za motorky. Ve Francii mají motorky slevu oproti plechovkám, ve Španělsku zpravidla ne. Zpoplatněné úseky ve Francii a za kolik: odkazy pod www.dalnicni-znamky.com/dalnicni-poplatky-francie.html jsou staré a neplatné. Nejnovější jsou na FR mýtné 2014 ,motorky jsou 5.třída. Tranzit Saarbrucken-směr Paříž-Bordeaux vyjde na motorce na cca 56 éček jen na mýtném jedna cesta. Vyhýbat se španělskému mýtnému na A8 je strašně neefektivní, muselo by se přes (centra) města a to vážně na konci cesty nee. V úvahu tedy připadá komplet placená cesta Ml.Boleslav-Rozvadov-Norimberk-Mannheim-Saarbruecken-Troyes-Orleans-Tours-Poitiers-Bordeaux-Bayonne-Irun-Bilbao-Avilés.
Mým favoritem je ale (ve FR neplacená) cesta: M.B.-Rozvadov-Norimberk-Karlsruhe-Besancon-Montlucon-Anguleme-Bordeaux-Bayonne-Irun-Bilbao-Avilés. To je hrubý nástřel. Rozdíl je na mýtném cca 224 Euro (2 motorky, tam a zpátky) minus 2 noclehy navíc (kemp á 12Euro na osobu*2=24 Euro, tam a zpět = 48Euro). Levnější varianta je i kratší, spotřeba bude větší, ale protože cesta je cíl, nevadí to. Zase toho člověk uvidí daleko víc než z pitomé dálnice. Navíc v kempech kempy ve Francii se dále dá ušetřit, pokud má člověk v kapse vhodnou kartu, například ACSI Camping card.

Naposledy editováno 18.12.2014 15:28:03

Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

28.12.2014 v 18:23 | Nahoru | #21
to jsou kecy.....asi budu blejt. bávo se nekupuje na leštění...meju dvakrát do roka..a po maroku ještě nemám umyté a nikde jsem nežebral,naopak rozdal tolik prupisek a bombonu jako nikdy v životě

Naposledy editováno 28.12.2014 18:23:16

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

28.12.2014 v 18:25 | Nahoru | #22

Komorerth píše: ja som mozno blby, niekto na druhu stranu nechape fakt, ze som uvadzal cennikove ceny, pretoze sa clovek o nejake hodnoty opriet musi. Zoberme si priklad nakladov na cestu. Beriem a uvazujem Stroma vs NC750x

priemerna spotreba rocnikov 2013/2014 podla spritmonitoru:
Vstrom - 4,18 = 1,46 kc / 1km
NC750x - 3,62 = 1,27 kc / 1km

modelova cena benalu "across the europe" 35 kc

modelova cesta Brno-Asturie - 2377km tam / spolu 4754 km

naklady na benal Vstrom - 6940 kc
naklady na benal NC750x - 6037 kc

mě je ten rozdíl buřt..jedu na tom co ma koule...a jestli to je o litr držší no a co..když se cítím lépe na svém stroji

to je prosim 1 cesta nijak daleko, rozdiel cca 15%. A to pred spotrebou Stromu ako cestovatelskeho stroju davam klobuk dolu. (moje osobne sympatie ma a uvazujem o nom niekedy do buducna). Ist niekam na severny polarny kruh, tak si pri v podstate podobnom konforte (beriem jeden jazdec = jedna moto)moze jazdec NC dovolit par norskych obedov v restauracii k tomu a naklady sa vyrovnaju - tam budu Stromisti skrabat Majku na lavicke na odpocivadle - a sam urcite vies, ze norska kuchyna stoji za to. Preto ja osobne jazdim po europe / malej azii relativne malym dieslovym sedanom. Pretoze su naklady ktore ovplyvnit mozem a su naklady ktore musim nechat tak. Preto pisem este raz - chapem a respektujem nazor ludi, ktori si zvolili NC vo verzii X pre cestovanie po Europe. Odvezie ich to v pohode a bezpeci, nie je to ziadna kazova a nedotiahnuta mr*ka



to jsou kecy..sru na to jaký je rozdíl..jedu na motce co má koule..a je mi fuk že to je o litr dražší...

Naposledy editováno 28.12.2014 18:26:23

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

28.12.2014 v 18:27 | Nahoru | #23

Sinner píše: Komorerth> Nezlob se na mne, ale ta tvá filozofie o cenách cestovních strojů a možnosti jezdit, kulhá na všechny čtyři. Jediné co bych řek, že je dobrý mít mašinu které věříš, a která se dá všude opravit. A to jsou dnes hlavně staré vrány. Osvědčená kladiva i s třeba vyšší spotřebou a ne tak dobrými jízdními vlastnostmi. Je to trochu tak jako když se dívám jak někteří pořád špekulují jaké plexi dát aby nefoukalo. Přijde mi to jako už skoro pitomost, na motorce prostě fouká. A cestování na motorkách není prostě finančně výhodné ani komfortní. Cestování na motorkách je emocionální. Věřím, že bychom zde našli spoustu motorkářů kteří by rádi vyrazili na na dovolenou v sedle koně. A je jim úplně pumpička kolik by to stálo. V každém případě ti přeji aby se ti cesta vydařila. Jás se asi teď nepodívám pěkně dlouho nikam, ale to už je jiná truchlivá píseň.



(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

28.12.2014 v 18:28 | Nahoru | #24

naprcccs píše: Komorerth> to jsou ale kraviny..ne každý jezdi stylem ala kalkulačka

ja mam 13 starou vranu za 160 000, to by te asi kleplo zere 6l na 100 a servis je drahy a vis co? me to nesere, protoze jezdim na tom na cem chci! a nemusim resit kompromisy..



dobře honzo

(reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie

28.12.2014 v 18:31 | Nahoru | #25

Komorerth píše: ja som autom precestoval relativne dost. Vyraz relativne pouzivam preto, lebo prosti mnohym ludom je to prd vo virivke. Ale precestoval som skandinaviu, spanieslo, balkan, turecko, vychod / zapad USA, havaj. A samozrejme okolite krajiny moc neratam, to beriem ako samozrejmost

teraz som si sadol na moto a dufam, ze prvy rok objazdim aspon Slovensko, Rakusko. Naklady pre cestovanie su dolezite. A kto hovori ze nie su, tak bud nemusi peniaze riesit (a v tom pripade mi nedochadza preco ludia tahaju zo sebou hnus v konzervach) alebo proste nema prehlad o cene penazi. ja bohuzial domov nosim nejaku vyplatu a musim z nej vyzit. A chcem aby kazda blba koruna nasla svoje zmysluplne miesto. Moja obhajoba NC zacala tym, ked tu vyssie bolo napisane (a vlastne aj v inych vlaknach) ze NC su mrdky a nie je to vhodne na nic. ja tvrdim, ze naklady na prevadzku riesi mnozstvo motorkarov a automobilistov, len vela ludi to nechce priznat. tam je NC velmi zaujimavou volbou a nedivim sa ludom, ze s nou jazdia aj do portugalska a podobne. fandim im.

Mne osobne je jedno, kto cim jazdi. Nie su to moje peniaze, nie je to moj cas. Ale v zasade nemam rad reci hrdinov, ktori sa nchadzaju medzi vsetkymi hobikmi. Buzny v reklamami olepenych cyklodresoch na celoperach, co sa zadychaju na kopci u Pryglu su jedna kategoria. Hustekruti pozeri na cestivnych endurach s megasuper obleckami, ktori diskutuju aku adrenalinovu naloz zazili na lokalnej polnacke su tomu moc podobni. K tymto elaboratom ma motivoval titus a gio9



rád si s tebou tu polňačku dám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist