chci si pořídit nějaké přibližovadlo do práce a do města,chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti s mopedem Znen CUB 110,pokud si jej někdo z vás zakoupil.Samozřejmě mě zajímá spolehlivost/nespolehlivost tohoto mopedu(..sice bych od tohoto čínského produktu nečekal zázraky,ale stále něco opravovat a řešit se mi také nechce..)
Díval jsem se po ojetých Hondách-Innova a Wave,ale nejsou..a když jo,cena je podle mne dost přemrštěná.To bych za cenu ojetého mopedu Honda I./W. raději pořídil novou Jawu 125 Travel(..i když je také s motorem z dálného východu-dle info z Tchaj-wanu,ale prý spolehlivým).
Olítaného Lifana CUB 110,nebo Yuki Smile se mi také nechce kupovat,protože se ceny pohybují mezi 10 000 a 15 000,-kč..stáří kolen 6-8 let a nalítáno kolem 10000km+/- ..takže když už tento typ mopedu,tak nový.V nabídce ATV Rakovník ho mají za necelých 18000,-.
Budu rád,když mi napíšete i ev. postřehy o této firmě (ATV-Rakovník) ve smyslu,jaký je jejich přístup k případným reklamacím,opravám a to i pozáručním(dostupnost dílů) ..a vlastně k zákazníkovi jako takovému.
Díky moc za Vaše příspěvky a info.
..zdravím..
Děkuji za info..se Suzukou jsem se při mém pátrání po ojetinách také setkal a nebál bych se do toho jít.. Narazil jsem i na Hondu Wave z r. 2012..naj. kolem 3500km za 38000,- http://www.motorkar...ave-110i-700200.html
Ono 36 nebo 38 není až tak velký rozdíl,ale teď napíšu,co jsem napsal už v jednom z předchozích příspěvků.Určitě mi předhodíš,že nevím,co chci a že pletu dohromady "jabka s hruškama"-mopedy/skútry s motorkama(tedy dinosaurem mezi motorkama).Kdyby tyhle typy mopedů Hondy a Suzuki byly i starší s více km(tak okolo 20000) a stály 20-25 tis.,šel bych do toho na 99% hned.
Chápu,že tyhle 2 jsou zánovní a cena je taková,jaká je a že si svého kupce najdou,ale když už bych měl utratit 35-40 tis. za takovéto přibližovadlo,utratil bych to raději za Jawu Trawel 125-novou.Do města určitě horší,než tyhle Suzuki a Honda..
..jelikož cena Jawy je konstantní ve srovnání s nabídkami jiných značek-u kterých momentálně probíhají zimní akce a ceny jetých se taky nejspíš rapidně do jara nezvednou, budu do jara pročítat internetové bazoše a když se mi něco zalíbí,zajedu se podívat.
..jěště jednou dík..
2 reakcí na tento příspěvek znen cub 110ccm
Alternativou k jawě je za pár kč http://www.moto-vps.../category_pathway-23 nebo 150ka
Samozřejmě japonec je japonec.u ojetiny záleží ,na jakej kus kápneš a na kolik tě to celkem vyjde,a jak moc se vlastně za daný prachy svezeš.
Předpokládám,že výběr innovy má nějakej důvod-Váha?spotřeba?servisní nenáročnost?nenápadnost?
..ok,škoda,ale chápu tě..je tady spousta zastánců značkových strojů,ktěří do lidí,co mají čínské stroje a píší zde své postřehy,šijí a zesměšňují je..přitom kolikrát nemají ani věcný protiargument.
Pročítal jsem toto forum,jako nezaujatý(a hlavně neznalý ),abych si udělal obrázek o kvalitě a ceně nabízených skůtrů,mopedů a motorek.Opravdu jsem netušil,že můžou být až tak obrovské rozdíly v ceně a kvalitě(měl jsem za to,že každý typ dopravního prostředeku-dovezený,nebo u nás vyrobený- musí projít nějakou tou státní zkušebnou-homologací a získat tak schválení ministerstva dopravy pro provoz na našich/evropských komunikacích,což by mělo být i zárukou nějakého toho standartu kvality) Původně jsem byl odhodlaný pořídit Kentoyu Virona 125..ale po pročtení tohoto fora jsem od nákupu upustil..připadalo mi to,jako až moc velká sázka do loterie..snad právě proto jsem podnítil i tuhle diskusi..chtěl jsem zjistit,co z čínské produkce patří k těm lepším kousků..Neveřím,že se v Číně dělají jen samé nespolehlivé stroje s nájezdem 2-10000km...to by i ta druhá půlka Asie chodila pěšky a čínští výrobci motorek by hromadně zavírali továrny.
Na stranu druhou nepůjdu ani do nové jap. nebo it. značky..zkusím nějaký ten pověstný zlatý střed..kam počítám i přiměřeně starého a jetého Japonce..
Každopádně díky moc za tvůj čas a postřehy.
tomik.cesko píše: Já dřív chválil a pak jsem přesedlal (a prozřel) Ono z těch kdo chválí čínu, není nikdo, kdo by měl zkušenosti i s japoncem a když už, tak s odpadem, kterej nikdo nechce. Proto jezděj na levný číně a chválej.
K bodu 2: kdyby někdo z Hondy dohlížel na kvalitu číny, motorka by se jmenovala Honda a ne Yuki....selskej rozum
No, máš pravdu, úplnou pravdu, na Číňana jsem přesedl z BMW jedenáctistovky. Vinen v plném rozsahu, o "japonské kvalitě" nic nevím, jen spokojeně jezdím.
Jo, prdlo mi po 42 000 km spojkové lanko. Na číňanovi. Na BMW se ukroutil náhon tacho po 1200 km. Tragédie, tyhle nekvalitní motorky.
..ale jo,Rometky vypadají docela dobře..i ty ceny..Jen do Brna to mám kousek z ruky na servisní prohlídky v záruční době,nebo příp. reklamace..ale dík..(vidím..u nás jediný prodejce a servis..jinak Polsko..)
..nene.. šroubováku se nebojím a s každou prkotinou opraváře nenaháním..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znen cub 110ccm
..proč uvažuju i o Hondě?Moje praktická zkušenost s motocyklem-0..přiznávám..recenze ostatních na Hondu více než dobré.. i Čínské továrny zvolili motor od Hondy jako vzor pro své motocykly..tak to nemůže být asi nic špatného..jen selský rozum..
Odbočím k autům-motory V-tec..sice už "staré",ale geniální,jednoduché a spolehlivé řešení proměnného časování ventilů..Oproti např. Audi a jiným,kde se o to také jinou cestou pokoušeli.Kdysi jsem četl nějakou jejich statistiku závad..Byla tam tato čísla..K tehdejšímu datu(už si nevzpomínám,kdy) vyrobeno 15000000+/- těchto motorů/vozidel,z toho závažné závady na motoru,kdy bylo nutno motor vyměnit za jiný-15000 +/-ks.A z těch 15000 (+/-) motorů byla závada z 90% způsobena samotnými řidiči,nebo zanedbáním servisních úkonů..zbylých 10 vady materiálu,nebo chyba montážní linky.. Docela slušný čísla..
..jen pro upřesnění-NEJSEM DEALEREM A ANI PLACENÝM PROPAGÁTOREM HONDY a ani auto této značky nemám..ale zajímám se o automobilové novinky a i o to,jak se po letech osvědčily..
1 reakcí na tento příspěvek znen cub 110ccm
nadhodil monkey-osobně bych raději daxe
http://www.ikbike.cz...max-club-125-cervena
1 reakcí na tento příspěvek znen cub 110ccm
http://www.kymco.cz/...-pipe-125/popis.html
1 reakcí na tento příspěvek znen cub 110ccm
Dovezli mu ho včera a prej mají ještě nějaký kousky za tydle chechtáky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znen cub 110ccm
Žadná motorka nejezdí bez servisu celou svoji životnost. Tak proč by to měla umět zrovna čína. Že by to bylo jen na ježdění kolem komína je další blbost. Já s něčím podobným co poslal Kovboy na fotce dal za den 830 km. Pro oponenty, mám doma němce, pár rejží i číňana, tak snad vím o čem mluvím. Problém čínských motorek z 99% není motor ale veškerý železo kolem něj a to, že se odflákne předprodejní servis.
Naposledy editováno 18.12.2014 10:19:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znen cub 110ccm
Kolega v práci " " má podobný vozítko jincheng panda,jezdí do zámrazu a občas i ve sněhu,má to cca 3 roky a 8000 km a zatím jen 2* žárovka v zadním světle,jinak vůbec nic.Ani povolenej šroubek,jen prej kloužou gumy(na sněhu )Druhej kolega,mladej kluk má nejobyčejnější skůtžík od kentoya už deset let,kupoval to jako do 18let a prej je to nezmar,žádná údržba,jen olej,dává tomu čočku co dva kw umožní .Další známej yuki speedy,a prej ty vole,mě se to rozbilo,já copak a kolik na tom máš nalýtáno-on necelejch dvacet a praskl tam nějakej řemen za čtyři stovky tož tak jak píšu nebál bych se
Naposledy editováno 18.12.2014 12:05:46
1 reakcí na tento příspěvek znen cub 110ccm
Jinak ta černá je již také upravena, je tam 140 ccm Lifan.
Tyhle stroje vydrží neskutečně mnoho. Jak psal Zděnda, byli na nich v Rumunsku, je o tom nádherný cestopis. Spousta majitelů jezdí opravdu dálky. Se podívejte na stránkách klubu do fotogalerie, jsou tam nádherné fotky z různých koutů světa, která majitelé těchto nádherných motorek navštívili na motorce monkey nebo gorilla nebo dax. monkey klub galerie
Naposledy editováno 19.12.2014 08:48:28