Fotr měl zahnojenej karbec (pierburg), tak mu ho v jedný stodole - kde si (nepoučitelnej) nechává kurvit auto už věky - zkurvený kokoti místo vyčištění vyměnili původní karbec za tenhle sráč a teď mu to pod deset stupňů odmítá chytat.
Tipuju to na nějakej trabl s automatickým sytičem, neb s "pumpováním" plynu ten motor chytne a dá se udržovat v chodu (za stálého pumpování, čili když tam akcelerační pumpička chrstá benzín); když ho držím ve konstantních otáčkách odhadem tak ve třetině otáčkoměru kterej to nemá tak po chvíli zdechne. Jak se trošku zahřeje, tak už volnoběh drží normálně.
Polejt benzínem a zapálit i s těma kokotama, já vim a dojde na to, ale do tý doby to potřebuju rozhejbat. Nevíte někdo jak na to?
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek OT: Nechytá fazol, jikov lekr
1 reakcí na tento příspěvek OT: Nechytá fazol, jikov lekr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Nechytá fazol, jikov lekr
KubaLC8 píše: taky me to napadlo proc za par tisicovek nekoupit neco jineho?
Fotr je kripl, takže je třeba počítat s cca čtyřma pětkama za montáž upraveného řízení, stohem formulářů a obíhačkou všech okýnek se zpruzelejma bábama co jich v Praze je. Během příštího roku bude kupovat sharana, potřebuje to do tý doby nějak dojezdit.
A nebo by mohl být i bordel v benzinu, veterán v takovém případě také nechce chytat na přívěru a potřebuje při startu našlapávat a pak narychtovat ruční plyn. Ale zase se rychle zahřeje, než stačím zavřít vrata od šopy a otevřít vrata od zahrady, je na provozní teplotě.