globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:45 | Nahoru | #271

MichalR66 píše: Nebo toto:

http://www.tipmoto.c...cati/263176-848.html


Až na to, že prodejce neovládá pravopis je to krásná motorka pro holku :).

Ma horší pravopis než ja ale jako supr

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:46 | Nahoru | #272

t_freedom píše: sám seš Auuuuugusta

Promin sem jen člověk...

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:47 | Nahoru | #273
Tak hurá do ní. O tý Agustě jsem uvažoval. Teda o týhle konkrétně se mi zdálo:

http://www.tipmoto.c...33-f4-1000-312r.html

Ale láska byla silnější a vyhrála to RSV4 :).

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:48 | Nahoru | #274

PokyXX píše: Občas si její šestku půjčím a tych otáčkach to vidim trošku jinak než ty 9-13 500 jasne da se jet pri 4000 ale zatáhneš za to a můžeš zacat luštit sudoku u toho...



Vsak doprdele je to supersport. Neni delanej na zatah od trech tisic otacek (i kdyz daytona silne tahne uz od peti). Nesmi se nechat spadnout pod 9, v pripade R6ky dokonce pod 10. Ale ta zas frci az do sestnacti.

Ale oni moderni litry nejsou o moc jiny .... koukni na jejich prubehy. Jasne, obsah udela hodne. Ale jsou to porad supersporty. U nich sice muzes spadnout na 7 ... ale pokud si myslis ze se soucasnou kawou nebo bawem jen na sestku otocis plynem ve 2 tisich otackach a nepujdes si udelat kafe, tak se silne pletes. To se neda srovnat s tvym ZZR1400, nebo vevercakovym VFR1200 stavenym na silnej zatah od volnobehu a majici obsah jako felda +

Coz je ale na Enie moc tezky ... a to je furt.

Proste SS NENI delanej na pohodovou jizdu, a proto NETAHA od 2 tisic. Kdo chce motorku co taha od volnobehu, muze jezdit na chopperu nebo na velkoobemovejch cestacich / nahacich. Takovej bandit 12ka v polokapote treba, klidne i pofrci dost pres 200.

btw pokud chce nekdo vymenit aby to tahalo na ukor maximalky, staci o zub min dopredu.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:50 | Nahoru | #275
t_freedom> Úplně ideální motorky pro pěknou holku :).

Vlastně řešíš jen výkon a vzhled. Všechno ostatní je jedno :D.

Jako a potkat holku na Agustě F4 1000R, tak si udělám pruh zezadu i zepředu :D.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:54 | Nahoru | #276
Ozzy_> Čoveče to nemá cenu.

Máš naprostou pravdu a uznala to tady většina, včetně přítele :). Prostě jako bys neznal ženský, něco si usmyslí a racionální argumentace je zbytečná. A když jí nepřesvědčí ani doma, tak nás tady poslouchat nebude už tuplem.

Takže po nás se chce, abychom dali tip na co nejhezčí motorku, na který budem tu holku rádi potkávat :D.

Nic víc v tom nehledej.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:58 | Nahoru | #277
Ozzy_> Jezdil sem na šestke,na litru vim jak funguju a do konce taky vím že sou oba SS,ale dik že si mi to napsal...dal už se nebudu opakovat...

E:Dat menší kolečko nad tym sem taky přemýšlel...

Naposledy editováno 22.10.2014 16:00:57

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 15:58 | Nahoru | #278

t_freedom> Úplně ideální motorky pro pěknou holku :).



jde o to jak dlouho bude tak pěkná ...pár lidí tu už podobný sebejistý děvčata postrádá

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:00 | Nahoru | #279
A co ta GSXR750?

Protírám si zrak,
jak je to levný:

http://www.tipmoto.c...69947-gsx-r-750.html

Pár oděrek to mít bude, ale to je pro ní dobře :).

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:07 | Nahoru | #280

MichalR66 píše: A co ta GSXR750?

Protírám si zrak,
jak je to levný:

http://www.tipmoto.c...69947-gsx-r-750.html

Pár oděrek to mít bude, ale to je pro ní dobře :).

To je takovej muj osobnej typ a taky by sme si mohli dovolit ještě novější...

Ok chlapi tak diky za pokec,kdyby nahodou ještě nekoho nejaka mašina napadla stačí hodit odkaz... nikam stým nespěcháme de zima a klidne jí na začátek sezóny pujcim i svou obludu...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:11 | Nahoru | #281
Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:14 | Nahoru | #282

Stev píše: Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:29 | Nahoru | #283
Jako osobně bych šel asi do tý 848. V IT jich je kvanta za dobrou cenu, nádhernejch a kvalitních:

http://www.moto.it/m...-2007-13/index.html?

Ta motorka jede dobře ve středních otáčkách, je to kompromis, co se týče obsahu a oproti GSXR750 je to nádherná a jedinečná motorka.

Jinak je tahle diskuse vlastně hrozně podobná oblíbenému ženy a SUV. Taky ho chce každá druhá ženská, čím větší tím lépe a do terénu ani na polňačku nezajedou a vysvětlují to tím, že jim jde o bezpečnost. Což je taky úplně naopak, protože kvůli jízdním vlastnostem je SUV daleko nebezpečnější než třeba sedan od Opela :D. A potkává člověk každý den desítky takových. Prostě když si něco usmyslí, jdou argumenty stranou :).

A tahle je fakt nádherná:

http://www.moto.it/m...dex.html?msg=5696659

Naposledy editováno 22.10.2014 16:32:16

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:38 | Nahoru | #284
Pokud moc nespěcháš,počkej na jaro.Tohle http://www.globalsu...s1000f/l6/index.html bude k mání.
Jsem na tom podobně jako Ty.U mě ještě přichází v úvahu tato http://www.globalsu...r1000a/l5/index.html .Rozhodnu se za půl roku,bude to jedna z nich.Každá má něco do sebe,plusy i mínusy a bude to tak trochu Sofina volba.Každopádně u tý prvně zmiňovaný by došlo na drobné změny.Řidítka,zrcátka.K diskuzi je taky sedlo spolujezdce,ale to Ty asi neřešíš.Taky mi u ní chybí alespoň dvě úrovně palivových map.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 16:45 | Nahoru | #285
Poky, prosím tě, zaplať jí motoškolu u Sršně, pokud chceš, aby se naučila i něco víc než jen jezdit 220+ a pokud chceš, aby se s tím litrem trochu rychleji skamarádila. Žádná motoškola mi nedala víc než právě tahle a že jsem jich pár absolvovala.

Ostatní nekomentuju, já jsem loser na pitomým 81kW Fkovým cebru, který jsem si koupila až jako třetí motorku po 3 letech na malorážkách, na kterým navíc ani jezdit neumím, slidery mi musel zbrousit muž na Pannonce, já si jen drbla stupačkou a rozbila si hubu v kačírku i s časem o půl minuty jinde, než většina lidí, co znám, že...

A ty řeči o naháčích a svíčkových a doktorkách a sestřičkách už nekomentuju vůbec

Enie, hodně štěstí a fakt opatrně, máš odvahu Já bych na mužovo VFR nesedla za řídítka ani zaprd (i když on by mi ji stejně nepůjčil, že )
Btw. sesedat na jednu nohu se nauč, je to nutnost. Já mám 159cm nebo tak nějak, věkem se smrskávám a mít 170cm, tak si pískám Kéž bych dosáhla oběma nohama na špičky, to by bylo bájo Kdyžtak mám kontakt na šikovnýho čalouníka ze Zbraslavi, co přešívá sedla, dělal mi na mojí motorce a docela mi to pomohlo k lepší stabilitě. Do podvozku bych nezasahovala, ta motorka se pak chová hrozně

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:03 | Nahoru | #286
Fa změna převodu by byla mozna nejlevnější řešení

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:11 | Nahoru | #287
..tak už ji nechte , stejně udělá co bude chtít, tyhle rady slyšet nechce jak je vidno.

..ať si to vyzkouší, párkrát jí to třeba spadne, když bude mít štěstí tak jen na fleku a zřejmě to finančně nijak neřeší,tak to pak zase prodá a bude tu nový dotaz

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:13 | Nahoru | #288
600rr je supr ...a co takhle jen novějši silnějši model...

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:23 | Nahoru | #289
buže...ještě Masakr do toho přinese pěnu

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:26 | Nahoru | #290
na druhou stranu s pokynem se fakt nejezdi kolem komina teda pokud se nejede na dubou a na SS to bude vzdycky spatny co treba neco cestovnejsiho litr fazer, svcko nebo treba Shiver GT? bo neco podobnyho poky vi proc ma tuhle pohodlnou obludu

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:30 | Nahoru | #291

Stev píše: Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít


jooooo

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:33 | Nahoru | #292
Být vámi, zkusim buď to gsx-r 750, bude nížší, pojede líp od spodu, na rychlé cestování relativně ,,pohodlná.´´ A nebo tu Daytonu, od spoda pojede ze všech šestek asi nejlíp, lineární nárůst výkonu, nízká váha a dobrá ovladatelnost. Nevýhoda asi výška a na cestováni to asi taky úplně nebude ono.
Daytona here a nebo Here.

Naposledy editováno 22.10.2014 17:34:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:34 | Nahoru | #293

Stev píše: Ozzy_> jenže ona chce něco s kapotou, aby to táhlo a mohla jezdit na pohodu ve větších rychlostech, nebylo to moc vysoký, a pod 200 kilo.
Všechno pochopitelný požadavky, bohužel z toho nejlíp vychází supersportovní litr kterej jinak na takový ježdění není vůbec dělanej a jako bonus se na tom může nejsnáz zabít



Souhlas. Osobne mi to sedi na gsxr1000 k1-k6. Jo a ta posledni veta celkem sedi, ja sem ji po pul sezone vratil abych se nezabil :) coz teda tim nechci naznacit ze by holka nemela hyperlitra ovladnout, urcite jich spousta jezdi lip nez ja - naopak, skoro mi na nich prijde nejnebezpecnejsi jak snadno a rychle clovek ziska pocit ze je ovlada

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:38 | Nahoru | #294

assassin píše: Souhlas. Osobne mi to sedi na gsxr1000 k1-k6. Jo a ta posledni veta celkem sedi, ja sem ji po pul sezone vratil abych se nezabil :) coz teda tim nechci naznacit ze by holka nemela hyperlitra ovladnout, urcite jich spousta jezdi lip nez ja - naopak, skoro mi na nich prijde nejnebezpecnejsi jak snadno a rychle clovek ziska pocit ze je ovlada


Uplný souhlas,nejhorší je ten pocit že už umíš!!!(umí ta mašina)
Ovšem dnes v době velké ženské emancipace zvlada tyto stroje i něžné pohlaví a samozřejmě výborně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:39 | Nahoru | #295
assassin> presne uzivas si jizdu a pak si vsimnes rucicky na tachu

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 17:50 | Nahoru | #296

knedlo píše: assassin> presne uzivas si jizdu a pak si vsimnes rucicky na tachu


a pak brzdíš i očima

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 18:08 | Nahoru | #297
Máte pravdu kluci já když jsem si myslel, že už všechno zvládám a získával jsem pocit nesmrtelnosti a nepřekonatelnosti, najednou jsem se ocitl na traumačce ve fakultní nemocnici Olomouc

Edit: písmenko

Naposledy editováno 22.10.2014 18:29:39

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 18:57 | Nahoru | #298

shewcza píše: Máte pravdu kluci já když jsem si myslel, že už všechno zvládám a získával jsem pocit nesmrtelnosti a nepřekonatelnosti, najednou jsem se ocitl na traumačce ve fakultní nemocnici Olomouc

Edit: písmenko


No to se zakladatelky netýká!!
Ta má svou 600RR dokonale v ruce na hranicy využitelnosti
To já poznám z fotek v profilu

Naposledy editováno 22.10.2014 18:59:10

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 08:19 | Nahoru | #299
Ahoj čtu tohle vlákno od začátku a nedá my abych nereagoval. PokyXX fakt myslíš že litrový SS je správna volba??? Ja proti velkemu obsahu nic nemám ale na SS už človek musí být trochu vyježdění. Ale je to jenom můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 08:38 | Nahoru | #300

shewcza píše: Máte pravdu kluci já když jsem si myslel, že už všechno zvládám a získával jsem pocit nesmrtelnosti a nepřekonatelnosti, najednou jsem se ocitl na traumačce ve fakultní nemocnici Olomouc

Edit: písmenko



přesně tak to je...
já začínal na hrozně krutohustým stroji XS750 se 65HP ...pro mě to bylo něco hróóóózně nebezpečnýho a strááášně silnýho. Dneska ti každej řekne, že mu po roce supersport se 120HP už nestačí ...a můj táta mi jako 17letýmu říkal : "přemýšlej mozkem, koukej očima a rukojeť ovládej hlavou a né pérem ...a až si začneš myslet, že už to máš v paži a umíš to, pamatuj že to je přesně ten moment, kdy si kupuješ jízdenku do pekla"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35710 Dnes v 17:26 Tommasson
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 Dnes v 15:18 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist