globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubání za vyšší rychlosti
1.8.2014 v 18:27
Zdarec. Začínám na silnějších strojích (předtím Jawa 350/639) a mám problém se svým Transalpem 600, rok 94. Párkrát se mi stalo, že při rychlosti nad 110km/h, se mi přidusil motor, rychlé škubnutí a pak se hned chytnul, benzínu bylo dost... Říkam, možná jalovej dotaz, ale začínám s většíma mašinama. Předtim to měl chlápek, co na tom prd najezdil, měl to dva roky a najel asi 2 tisíce km, já ty dva tisíce najezdil za měsíc, co to mám. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Škubání za vyšší rychlosti

1.8.2014 v 18:38 | Nahoru | #1
Pokud ti to udělá znovu, jako by výpadek výkonu, tak přidej pořádně za plyn, pokud mašina vyrazí, jsou to popraskané membrány v karbecích.
Jinak koukni na svíčky, jakou mají barvu na teplém motoru ( demontovat je můžeš už na vychladnutém a stačí jen ty dobře přístupné ) Vzduchový filtr máš čistý?

(reakce na) Škubání za vyšší rychlosti

1.8.2014 v 18:55 | Nahoru | #2
SniperFM> Když vezmu potom za plyn, normálně to jede a vypadá to "jako by nic", jede to dál... Udělá to jen třeba jednou za X desítek KM a zatím jen v případě dálničního přesunu, kde rychlost stoupá nad 100-110km/h. Svíčky mě taky napadly, ale ten chlap, co to měl, dělal motor, takže ty svíčky mají najeto asi 3500km cca, pokud je měnil i při GO motoru. Nevím, jestli mě mazal med kolem huby pohádkama, aby to prodal, ale říkal, že rozebral celej motor, udělal GO, aby měl jistotu, že je vše mechanicky OK, ale pak na to neměl čas a najezdil za ty dva roky asi 1500-2000km. Je tam dělaný olej, stav vzduchového filtru nevím a ani nevím, jestli to má palivový filtr, nebo jenom sítko na kohoutu, jako např. moje bývalá Jawa, případně, kde přesně. Kamarád říká svíčky a nalejt do benzínu čistič palivové soustavy, že tam může být nějaký bordel... Jinak volnoběh drží, vše OK. Akorát si občas v rychlost škubne.

Naposledy editováno 01.08.2014 18:56:40

Škubání za vyšší rychlosti

1.8.2014 v 19:04 | Nahoru | #3
Na ty svíčky máš kouknou jakou mají barvu, ne je měnit. Barva ti orientačně prozradí stav směsi a eventuelně rozdíl mezi prvním a druhým válcem.
Tyhle mašiny až na pár výjimek mají většinou 150 - 200 tis km bez ohledu na to, co je na tachometru a ty membrány za celý život určitě nikdo neměnil.
Něco podobného teď řešil kolega na mém bývalém TA při stavu cca 110 tis km a byly to membrány.

1 reakcí na tento příspěvek Škubání za vyšší rychlosti

1.8.2014 v 21:07 | Nahoru | #4
Odkal karburatory to v prvni rade, vycistit nadrz atd.
Jinak 94 rv maji problem se zapalkem, projevuje se to vselijak, + zkoukni pripadne kontakt od indukcniho spinace na klice. Tusim ze spojka kde je konektro je nekde pod nadrzi, jestli neni prosoupana izolace nebo tam neni vakl oxidace.

(reakce na) Škubání za vyšší rychlosti

2.8.2014 v 09:37 | Nahoru | #5
gugo> No, jelikož jsem v těhlech strojích totální ucho, stejně to budu muset někomu svěřit.

Škubání za vyšší rychlosti

2.8.2014 v 11:48 | Nahoru | #6
Tak to hod ke speedymu
Ze te posilam. karburatory ti necha vycistit seridit tusim za 1500 + zbytek na co se prijde se dohodnes.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist