globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cukání motorky při konstantní rychlosti
22.7.2014 v 21:14
Zdravím,
nechal jsem si udělat laďáky na mého MT-01 mazlíka. Pak jsem ho nechal vyladit na brzdě, graf vyšel v pohodě...ALE.
Pokud chci při jízdě udržet konstantní rychlost, tak mi motorka trochu cuká a dělá to prostě při každé rychlosti a otáčkách. Kde je problém? Je to opravdu způsobeno těmi otevřenými výfuky? S původními továrními mi to totiž nedělalo. A pokud to tedy výfuky je, existuje levnější řešení než si pořizovat power commander? Děkuji za radu.

cukání motorky při konstantní rychlosti

22.7.2014 v 21:30 | Nahoru | #1
to je strikacka? nechce se mi to hledat

cukání motorky při konstantní rychlosti

22.7.2014 v 21:36 | Nahoru | #2
je to strikacka, jaks to ladil bez jednotky? editovatelnym SW?

2 reakcí na tento příspěvek cukání motorky při konstantní rychlosti

22.7.2014 v 21:42 | Nahoru | #3
Cim to ladili, kdyz jsi nepouzil PowerCommander?

(reakce na) cukání motorky při konstantní rychlosti

22.7.2014 v 23:40 | Nahoru | #4

dakarista píše: Cim to ladili, kdyz jsi nepouzil PowerCommander?


To by me taky zajmalo a jeste kolik si za to ladeni rekli?

cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 07:52 | Nahoru | #5
jestli tam nemas jinou palivovou mapu tak je to jasny

(reakce na) cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 09:31 | Nahoru | #6

dakarista píše: Cim to ladili, kdyz jsi nepouzil PowerCommander?


je to yamaha, tak leda timhle




cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 13:00 | Nahoru | #7
nechal jsem to vyladit na brzdě .... významově vyloženo...

"přišly mi laďáky, dal jsem je tam a honem na brzdu o kolik desítek až stovek koní mi to přidalo...na brzdě to dobře odbrzdili, takže mám o 37,7%výkonu a 98,3%krouťáku navíc" ...

Naposledy editováno 23.07.2014 13:00:14

cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 22:05 | Nahoru | #8
Aby nedošlo k nedorozumnění. Měnil jsem pouze koncovky orignální za otevřené. Měření probíhalo na dynamické brzdě před výměnou a pak po výměně, jestli je všechno v pořádku. Jinak mi pak kvůli tomuto cukání bylo doporučeno 2x,3x nalít do nádrže 100oktanový benzín a počkat, jestli to ustane. Pokud ano,tak pak jezdit na tuto 100oktanovku. Pokud ne, tak se buďto s tím smířit(prej to motoru neškodí) anebo si to vyladit přes powercommander. Ale do něho se mi nechce dávat peníze, tak proto se vás tady ptám na levnější řešení. Podotýkám, že se nehoním za výkonem, ale pouze jsem si chtěl více zaburácet při jízdě, toť vše! Pokud máte pro mě řešení, sem s ním. Ale určitě mi tu nepište, proč jsem si dával laďáky,, že je to zbytečná věc atd...to mě fakt nezajímá. Díky

Naposledy editováno 23.07.2014 22:19:14

1 reakcí na tento příspěvek cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 22:45 | Nahoru | #9
s tim benzinem je to samozrejme nesmysl, kde ti to brzdili?

(reakce na) cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 23:07 | Nahoru | #10

1 reakcí na tento příspěvek cukání motorky při konstantní rychlosti

23.7.2014 v 23:09 | Nahoru | #11
Ještě mě napadnul přidat KN filtr, když mám otevřené laufy. Ale nejsem odborník, takže asi pletu jabka s hruškama

(reakce na) cukání motorky při konstantní rychlosti

24.7.2014 v 10:44 | Nahoru | #12

ZorroM píše: Ještě mě napadnul přidat KN filtr, když mám otevřené laufy. Ale nejsem odborník, takže asi pletu jabka s hruškama



jestli tit to cuká už při koncovkách, tak bys to tím KNkem ještě dojebal. Možná třeba až ke střelbě.
Ti maníci co ti to odbržďovali ti poradili 100oktan asi jen z důvodu, aby něco poradili, protože nic jinýho s tím neuděláš.
Vyzkoušej dát DBkillery - nebo "nějak" lehce přicpat vejfuk. Pokud se to zlepší - je to v tom, že máš nižší tlak v odvodu spalin a při střihu ventilů ti může odcházet něco z paliva do vejfuku ... pokaždý jinak - > je to tu a tam chudší a bude to mít míň rovnoměrnej chod.
Kdybys ještě přidal KNko - dostáváš do motoru ještě víc vzduchu, což na stejný množství paliva bude ještě chudší.
To víš, laborovat s dvouválem, není prdel...a já bych ti o tom něco mohl navzpomínat
Jinak ten popis u tý brzdy v Šenově mě napovídá dvě možnosti ...buď to jsou:
- dokonalí odbornící - 3%odchylka, měření otáček motoru a kola BEZKONTAKTNĚ
- nebo maníci jako jiní, co maj brzdu ...

Naposledy editováno 24.07.2014 11:02:12

cukání motorky při konstantní rychlosti

30.8.2014 v 12:14 | Nahoru | #13
Nakonec jsem si ten KN filtr dal. Chová se to stejně, akorát to má větší zátah. Takže definitivně to musím pořešit vhodnou palivovou mapou. A proto mám dotaz....Dá se origo jednotka Mitsubishi softwarově upravit? Protože kupovat power commander se mi moc nechce(docela řacha).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Yamaha MT-01 Ostrava Yamaha MT-01 Maroccan 1 25.4.2023 v 13:44 kalous72
renovace MT-01 Yamaha MT-01 MT001 18 11.4.2023 v 13:43 dva_hrnce
Brzdová a spojková pumpa (přední) Yamaha MT-01 dobrey 0 21.4.2022 v 15:22 dobrey
Yamaha MT 01 [1, 2] Yamaha MT-01 Jiras6 37 2.4.2022 v 09:05 VlaHa
Bridgestone Battlax S21 zkušenosti [1, 2] Yamaha MT-01 Bridgestone Bridgestone Hyperspo jurajda 39 2.8.2020 v 13:58 Stryko


TOPlist