globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?
2.7.2014 v 09:34
Koupil jsem GSX-R 1000 K6 a tak se mi zdá, že mi pár koní chcíplo a další kulhají na 2 nohy. Nevím kde je problém, ale čekal jsem, že se bude stavět na zadní na dvojku plynem a ani ťuk. Výplachem jde na dvojku od cca 9 - 10 tis, ale bez výplachu ji nezvednu. Trojka ani výplachem. Nevím jestli tam mám seriový převod, nebo upravený, ale rozeta má tuším 42 zubů. Pastorek netuším.

Moje otázka míří na všechny, co mají GSX-R 1000 K1 - K8 se seriovým převodem. Jak se vám to zvedá na zadní? Jde to na dvojku plynem? Dostanete to nahoru na trojku výplachem? V jakých otáčkách? Vím, že to jde hodit přes spojku, apod., ale mě primárně zajímá plyn a seriový převod. Snažím se přijít na to, jestli to je normální stav, nebo v motoru něco kulhá.

Nikdy předtím jsem na litru nejel, měl jsem GSX-R 750 K1 a tak jsem od toho litra čekal větší peklo. Hlavně potom co jsem četl a slyšel. Dík
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 09:37 | Nahoru | #1
Dej dopředu o zub menší kolečko a budeš s tím mít dost práce

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 09:51 | Nahoru | #2
Hele já taky čekal, že s desítkou neudržim přední kolo na zemi, kór když mám rozetu větší jak zadní kolo. A vono ani nééé...

GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 09:55 | Nahoru | #3
Plynule zrychlujete, jinak si to neumím vysvětlit... Když z nízkejch za to škubneš jak kdybys držel tchýni pod krkem tak to u K6 a ZX10r musí šplhat jak pavouk za mouchou

GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 09:57 | Nahoru | #4
Ahoj, já loni koupil CBR 954 a byl jsem dost překvapenej jak tahá. Po výměně za orig. řetězovku, která měla asi o 3 zuby menší rozetu se z Hondy stala hodná motorka. Na dvojku se mi teď na zadní nezvedne.

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 10:40 | Nahoru | #5
Mě se plynem nezvedá ani SPčko

GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 10:46 | Nahoru | #6
Ta motorka je primárně dělaná na rychlou jízdu a ne aby se ti to furt samo zvedalo na zadní

Dej ten pastorek o zub menší a bude to lepší Možná jsi měl jen mylné očekávání

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 10:57 | Nahoru | #7
Mně se to dřív zvedalo nomálně plynem na trojku. Ale pak to myslím nešlo a pak jsem to nedělal, tak nevím. Asi se bojím Jinak K5/6 má sériový převod 17/42.

Naposledy editováno 02.07.2014 11:03:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:03 | Nahoru | #8

shifty píše: Mě se plynem nezvedá ani SPčko

Jakkoli je SP2 krásnej stroj, tak proti K6 je to starej a slabej střep.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:06 | Nahoru | #9

FiZzeR píše: Hele já taky čekal, že s desítkou neudržim přední kolo na zemi, kór když mám rozetu větší jak zadní kolo. A vono ani nééé...



jde o to jak tam seres gaz.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:07 | Nahoru | #10
Miliarda inzenyru v suzuki premysli jak eliminovat zvedani na zadni, pak prijde kupec a divi se jakto ze se ta svine lina nezveda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:08 | Nahoru | #11

pylot píše: Jakkoli je SP2 krásnej stroj, tak proti K6 je to starej a slabej střep.



Ale furt je to 2V takže by se měl v nízkejch stavět o dost statečněji než 4v litr. O rychlosti nemluvím to SPčko nemá. Mluvím jen o zvedání na zadní Sám sebe na SPčku bych se předjel na gixeru 600 K6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:08 | Nahoru | #12

BlackSabbath píše: Mně se to dřív zvedalo nomálně plynem na trojku. Ale pak to myslím nešlo a pak jsem to nedělal, tak nevím. Asi se bojím Jinak K5/6 má sériový převod 17/42.



Šla na trojku plynem s výplachem, bez spojky se seriovým převodem?

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:14 | Nahoru | #13
Mi je jasné, že po upravení převodu půjde na zadní lépe. Se změněným převodem se bude stavět i 750, nebo 600.

Jedná se mi o to jestli to jde na dvojku se seriovým převodem plynem bez výplachu, případně v jakých otáčkách a potom jestli to jde někomu na trojku výplachem.

Hledám chcíplé koně.

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:22 | Nahoru | #14

Creck píše: Miliarda inzenyru v suzuki premysli jak eliminovat zvedani na zadni, pak prijde kupec a divi se jakto ze se ta svine lina nezveda



Já netvrdím, že chci lítat po zadním, jen jsem prostě čekal jinou divočinu. Když jsem se byl podívat před nějakou dobou na jinou 1000 K6, tak mi to borec nechtěl bez peněz půjčit (chápu ho), že to je proti 750 úplná vražda a i proti 1000 K4 to je nesrovnatelně rychlejší (tento názor už nechápu). Ani ten údajný zátah odspodu mě nijak výrazně neoslovil.

Téma jsem založil spíše kvůli tomu, abych se dozvěděl, jak to teda mají ostatní a jestli je to normální stav, nebo to mám prostě zvadlé.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:28 | Nahoru | #15
Možná se svez na jiném litru :D a potom se ti to bude zdát OK

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:35 | Nahoru | #16

brb píše: Možná se svez na jiném litru :D a potom se ti to bude zdát OK



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:38 | Nahoru | #17

shifty píše: Mě se plynem nezvedá ani SPčko

Já když jsem projížděl kdysi SP1, tak se zvedala sama nárustem výkonu na jedničku při full gas. Nebylo třeba ani spojky ani výplachu. Prostě jsem se jen pověsil na plyn nadoraz a držel, dokud nepřekročila svoje otáčky a pak šla hore tak rychle, že jsem se nestačil divit, proč nevidím přes budíky na cestu, aniž bych to plánoval. Svině jedna jedovatá.

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:45 | Nahoru | #18

Boss.trx850 píše: Já když jsem projížděl kdysi SP1, tak se zvedala sama nárustem výkonu na jedničku při full gas. Nebylo třeba ani spojky ani výplachu. Prostě jsem se jen pověsil na plyn nadoraz a držel, dokud nepřekročila svoje otáčky a pak šla hore tak rychle, že jsem se nestačil divit, proč nevidím přes budíky na cestu, aniž bych to plánoval. Svině jedna jedovatá.



Mě jako za 1na výplachem hned v jakejchkoli otáčkách to jo :D ale plynem ne :D a za dva výplachem už se nezvedne :D Ale ono je to dobře podřazování mi jako adrenalin stačí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:48 | Nahoru | #19

Boss.trx850 píše: Já když jsem projížděl kdysi SP1, tak se zvedala sama nárustem výkonu na jedničku při full gas. Nebylo třeba ani spojky ani výplachu. Prostě jsem se jen pověsil na plyn nadoraz a držel, dokud nepřekročila svoje otáčky a pak šla hore tak rychle, že jsem se nestačil divit, proč nevidím přes budíky na cestu, aniž bych to plánoval. Svině jedna jedovatá.



Na jedníčku se mi zvedala sama plynule i GSX-R 750 K1 a to jsem ani nemusel dát full gas. Cca 60% - 70% plynu a když se přehoupla přes 9000, tak šla nahoru. Sériový převod, laďák, KN.

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 11:49 | Nahoru | #20

Zx-10RCarlos píše: jde o to jak tam seres gaz.



Furt nadoraz, nebo se s tim snad má zacházet jinak?

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:11 | Nahoru | #21

shifty píše: Ale furt je to 2V takže by se měl v nízkejch stavět o dost statečněji než 4v litr. O rychlosti nemluvím to SPčko nemá. Mluvím jen o zvedání na zadní Sám sebe na SPčku bych se předjel na gixeru 600 K6



To je takova pohadka - V2 uz sem projel hodne, nekolik TL sem ladil - a mel jsem chvili gsxr1000 k1 a i vespod ten ctyrvalec da na prdel vsem litrovejm v2 jako nic .....

To ze v2 jede odspodu vykladaj ti co se nesvezli na ctyrvalcovim litru nebo uz jsou fakt sami veri tomu cim si to v2 obhajuji a "to ze ma koule" ....

GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:17 | Nahoru | #22
Romeo: jak tu padlo, konstrukteri se snazi aby to samo porad po zadnim nejezdilo - tzn geo uz je vychytanejsi a myslim ze treba k1 je divocejsi a na zadni jde lip = na draze mene efektivni.
Druha vec - nevi se v jakym stavu je moto, jestli je tam privera, ladak, poladeno nebo ne... Prevody, zadni kolo - dost udela pneu s vyssim profilem.
Treti vec - dost zalezi na ridici, lidi co po zadnim umi a maj cit pro moto tak plynem zvednou motorku na trojku - tu samou kterou nekdo kdo se po zadnim uci nezvedne ani na dvojku "vyplachem" - ten grif s presunem teziste a pridanim dela strasne moc...

Da se tomu pomoci - na nizsi kvalty je suzuki trochu skrcena - pomuze obovd ATRE, pak tam na nizsi kvalty nedas plnej - vykloubil by sis ruku, pomuze kratsi plyn (spousta lidi se boji a malo otevre :) ostatne ja se na litru gsxr bal fest ) no a pak samo prevody....

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:18 | Nahoru | #23

Romeo.GSXR píše: Na jedníčku se mi zvedala sama plynule i GSX-R 750 K1 a to jsem ani nemusel dát full gas. Cca 60% - 70% plynu a když se přehoupla přes 9000, tak šla nahoru. Sériový převod, laďák, KN.



K1 mely dost divokou geo, to jezdilo po zadnim furt ...

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:19 | Nahoru | #24

Romeo.GSXR píše: Šla na trojku plynem s výplachem, bez spojky se seriovým převodem?


No většinou to bylo při předjíždění, takže prostě přidat pořádně plyn a šlo to. Bez spojky, původní řetězovka, tedy sériový převod. Můžeme se někdy v Brně potkat, projet se společně a porovnat

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:25 | Nahoru | #25
Nemuzu si pomoct, ale neni problem v pravym zapesti ? Na pannonce se mi zveda pri vyjezdech z utazenejsich zatacek na dvojku i R6ka se seriovym prevodem, tak nejak nedokazu pochopit jak s tim muze mit jakejkoli byt sebechciplejsi litr problem, o K6 nemluve Ale musis tam ten plyn narvat plynule a RYCHLE.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:25 | Nahoru | #26
Hm... Ted jde spis o to, jestli se ten vykon da opravdu normalne vyuzit na verejny silnici,protoze tam stejne travime nejvic casu, nejen pri zvedani do svice. Stvalo by me mit motorku a nemoct poradne dat plyn, protoze uz to proste nejde... Treba to sp se mi zda jako uplne akorat na silnici. Velkej okruh je neco jinyho, to nepopiram, ale taky kvuli tomu jsem sp neporizoval, i kdyz ted si jdu na postu pro prepakovani

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:27 | Nahoru | #27

Romeo.GSXR píše: Mi je jasné, že po upravení převodu půjde na zadní lépe. Se změněným převodem se bude stavět i 750, nebo 600.

Jedná se mi o to jestli to jde na dvojku se seriovým převodem plynem bez výplachu, případně v jakých otáčkách a potom jestli to jde někomu na trojku výplachem.

Hledám chcíplé koně.



Chciple kone se hledaji na brzde, ne v internetovem foru ....

GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:29 | Nahoru | #28
mě se to plynem taky nezvedá,ale kdo má pořád kupovat zadní gumy? j.

(reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:30 | Nahoru | #29

fujitsubo píše: Hm... Ted jde spis o to, jestli se ten vykon da opravdu normalne vyuzit na verejny silnici,protoze tam stejne travime nejvic casu, nejen pri zvedani do svice. Stvalo by me mit motorku a nemoct poradne dat plyn, protoze uz to proste nejde... Treba to sp se mi zda jako uplne akorat na silnici. Velkej okruh je neco jinyho, to nepopiram, ale taky kvuli tomu jsem sp neporizoval, i kdyz ted si jdu na postu pro prepakovani



Se ti na SP nestava ze drzis plnej a rikas si ze by to jeste trochu jet mohlo? Ja to u TL mam bezne :) ty gsxr sem se ze zacatku dost bal, a kdyz sla pryc tak sem si sem tam rikal ze by to klidne jeste nakyho konika sneslo ... Samo to uz bylo treba na stary plzensky - tam jsou hodne dlouhy useky a 250+ tam teprve se pozna jestli ma moto 130 nebo 160koni :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K6 - kde je ten údajný výkon jak kráva?

2.7.2014 v 12:34 | Nahoru | #30

Ozzy_ píše: Nemuzu si pomoct, ale neni problem v pravym zapesti ? Na pannonce se mi zveda pri vyjezdech z utazenejsich zatacek na dvojku i R6ka se seriovym prevodem, tak nejak nedokazu pochopit jak s tim muze mit jakejkoli byt sebechciplejsi litr problem, o K6 nemluve Ale musis tam ten plyn narvat plynule a RYCHLE.



Jenže ty jseš známá rachitída
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35668 Včera v 20:53 assassin
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist