globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vypnutí kims
9.6.2014 v 13:11
Zdar, po 4 letech jsem prodal ZX-10R 2004 a koupil 2009. Motor je super podvozek taky lepší. Jen se mě zdá, že když dělám nějaké blbosti (jízda po zadním, gumovačka) tak mě do toho kecá trochu to KIMS (možná se pletu). Tak se chci zeptat jestli se to dá nějak odpojit nebo vyrušit.

Díky moc za rady.

Naposledy editováno 09.06.2014 13:12:06

Vypnutí kims

9.6.2014 v 13:45 | Nahoru | #1
Co jsem tak prolítnul tak normálně nedá, jedině tomu nakecat z GPS, že tam máš neutral. Tady o tom něco je: http://www.zx-10r.n...wthread.php?t=106458

Vypnutí kims

9.6.2014 v 14:08 | Nahoru | #2
Znamej to odpojoval, zkus mu napsat.

Ale samozrejme, ze je to odpojeni na "tvrdo" a to ja bych ani nedelal, po zadnim (s aktivnim KIMSem) jezdit normalne jde...

1 reakcí na tento příspěvek Vypnutí kims

9.6.2014 v 15:07 | Nahoru | #3
KIMS to je jako kontrola trakce?...to fakt nejde vypnout u kawy jako u jiných motorek?..ani u novějšího modelu?..jen mě to zajímá, že bych třeba za pár let skusil taky kawu třeba 2012 model

(reakce na) Vypnutí kims

9.6.2014 v 15:36 | Nahoru | #4
tigerbou> u posledni generace trakce vypnout samozrejme jde a ma i 3 rezimy citlivosti, coz u 3. generace desitky neni.
Navic nepocita s naklonem motory, spis je to jen takovy porovnavac rychlosti kol, ale bere v potaz uz i otacky motoru...

vysvetleni funkce:KIMS

1 reakcí na tento příspěvek Vypnutí kims

10.6.2014 v 13:28 | Nahoru | #5
Jo po zadním to jde, ale nějake gumovačky za jízdy atd. Při tomto se mě zdá, že mě to trochu brzdí.

(reakce na) Vypnutí kims

16.6.2014 v 22:10 | Nahoru | #6
Norous123> Nebrzdí, to mi věř. KIMS dle mě pouze porovná moment zrychlení úhlové rychlosti motoru oproti "nějakému" ideálu a podle toho upraví zapalování motoru. Žádné otáčky kol nebo náklon neřeší. Pokud motor najednou zvýší otáčky při určité rychlosti více, než je reálné za jízdy bez prokluzu zadního kola, aktivuje uvedený SW v ŘJ KIMS.
Všechny věci tkz.: po zadním, gumování za jízdy atd. neovlivní - vyzkoušeno 1000x

1 reakcí na tento příspěvek Vypnutí kims

16.6.2014 v 22:14 | Nahoru | #7
Klikous: hele to si ale casti textu poprel zbytek toho textu. Kdyz gumuje za jizdy tak je klido mozny ze otacky motoru vyleti rychleji nez by se kompjutru zdalo ok a trosku to pridusi - o to u toho kims jde ne?

(reakce na) Vypnutí kims

16.6.2014 v 22:19 | Nahoru | #8
assassin> Jde o to, jaký je rozdíl. Je to postavený celkem logicky, tkz. v nějakém grafu. Prokluz v rozmezí 10 až 15 % reguluje, ale větší neřeší ( to je právě gumování atd., když je rozdíl otáček P a Z kola vyšší - P kolo "jede" 50 Km a Z kolo 150 Km v hodině.

Vypnutí kims

16.6.2014 v 22:22 | Nahoru | #9
Chapu, ale myslim ze pri blbnuti se najde nejakej prechodovej stav kdy by motorka bez toho reagovala jinak a o to asi norousovi jde - treba taky po vypnuti zjisti ze se mu to jen zdalo... :)

Je to takova pseudotrakce se kterou kdysi zacal bazzaz...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist