globalmoto_kveten





Téma: Přívěra
 
8.6.2014 v 12:13
Zdravím. Řešíme, co se stane, když vyřadím přívěru výfuku- dám laděný se svodem bez přívěry. jaký máte názor?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:09 | Nahoru | #31
maverik> moto Ti nebude cukat, prostě to vytáhni a uvidíš. Já bez toho najezdil 10 tis. za rok a cukání neproběhlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:11 | Nahoru | #32
Sonicek> proto to měření neni objektivní, kdyby jsi jí tam měl a měřilo by se s ní (origo svody, popř i lauf) a pak bez ní (laděné svody s laufem + přímák) tak by to vypadalo taky jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:12 | Nahoru | #33
mára929r> tady je origo, takže si můžeš ověřit že přívěra lze nahradit doladěním http://www.dkracing...il/gsx-r-1000-03-04/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:14 | Nahoru | #34

Sonicek píše: mára929r> tady je origo, takže si můžeš ověřit že přívěra lze nahradit doladěním http://www.dkracing...-1000-03-04/ [/quote]

já na to koukal, je to jak přes kopírák, jen trochu výš, a že ti to přidá pár koníků a nějakej ten Nm, neber to za ty prachy. jezdíš snad jako hobík na okruhu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:17 | Nahoru | #35
mára929r> Ono každé ladění není objektivní, protože pokaždy máš jiné podmínky, tlak, teplota, vlhkost takže kdyby jsem šel ladit dnes, určitě by to ukázalo jiné hodnoty. Tak nedá se říct, že bych to při normální jízdě nepoznal, motorka je taková sametovejší a v 8 tis. začíná krásné peklo.

(reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:19 | Nahoru | #36

Sonicek píše: mára929r> Ono každé ladění není objektivní, protože pokaždy máš jiné podmínky, tlak, teplota, vlhkost takže kdyby jsem šel ladit dnes, určitě by to ukázalo jiné hodnoty. Tak nedá se říct, že bych to při normální jízdě nepoznal, motorka je taková sametovejší a v 8 tis. začíná krásné peklo.



hele, peklo začíná v 8 tis i mě, a to mám motorku v sérii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:22 | Nahoru | #37
mára929r> Ne nejezdím, ani nikdy nehoním koně, prostě jsem to udělal pro motorku protože laďák a otevřenej filtr není pro moto dobrá věc, jiná bohatost směsi, vetší teplota = vetší opotřebení. Já moto koupil s BMC filtrem, laďák donesl ježíšek, takže jsem to vzal na brzdu a nelituju toho. Ono Ti to taky hodně řekne o celkovém stavu motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:26 | Nahoru | #38

Sonicek píše: mára929r> Ne nejezdím, ani nikdy nehoním koně, prostě jsem to udělal pro motorku protože laďák a otevřenej filtr není pro moto dobrá věc, jiná bohatost směsi, vetší teplota = vetší opotřebení. Já moto koupil s BMC filtrem, laďák donesl ježíšek, takže jsem to vzal na brzdu a nelituju toho. Ono Ti to taky hodně řekne o celkovém stavu motoru.



však v poho, já jen napsal svůj názor na téma přívěra
jinak předchozí majitel asi neměl moc rád svoje moto, když tam dal BMC (a nebo si myslel jak mu dopřál) a nic jinýho. to udělal to nejhorší co mohl. ještě by šla pouze laděná koncovka, to bych pochopil, ale ten filtr, to je hárdkór

(reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 16:33 | Nahoru | #39
mára929r> Podle mě to moto měl hodně rád protože to byl top model, ale jako fakt, bohužel než jsem to koupil, tak někdo v bazaru mezitím oddělal PC a svody,laďák. A tím jsem si jistej, jelikož když jsem to kupoval, tak borec na mě jestli bych k tomu chtěl titanové svody a laďák (Leoša) a PCm že mi to nechá za 10k. Jinak je to mazel, radiální pumpa Brembo, přepáčko, padáky evotech, rychloplyn domino, asi původní okruhovka, ale můj mechanik mě ujistil, že motorově je to paráda, takže pro mě dobrej kup

Přívěra

8.6.2014 v 16:47 | Nahoru | #40
není z mtt, nebo jak se to jmenuje na dukelské v Brně?

Přívěra

8.6.2014 v 17:00 | Nahoru | #41
není, moto už mám jinak dva roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 17:35 | Nahoru | #42

mára929r píše: Sonicek> přívěra se otvírá kolem 6 tis otáček, a proto tam je, aby jsi tam nemusel dávat tolik paliva

nevím jak u ostatních strojů ale u ZX6R 08 i u ZX10R 06 se přívěra otevírá už od volnoběžných otáček

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 17:47 | Nahoru | #43

Rebel83 píše: nevím jak u ostatních strojů ale u ZX6R 08 i u ZX10R 06 se přívěra otevírá už od volnoběžných otáček



v tom případě tam přívěra být nemusí, né? logicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 17:49 | Nahoru | #44

mára929r píše: v tom případě tam přívěra být nemusí, né? logicky

tak zřejmě tam asi funkci má. Jak jsem psal po vyřazení jízda po městě není ucukaná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra

8.6.2014 v 17:58 | Nahoru | #45

Rebel83 píše: tak zřejmě tam asi funkci má. Jak jsem psal po vyřazení jízda po městě není ucukaná



hele, smysl přívěry je taková, že v nízkých otáčkách brzdí odvodu výfukových plynů ven, takže pokuď se otvírá tak brzo (čemuž se mi nechce moc věřit) tak to ztrácí smysl. ale novější motorky jsou samá elektronika, tak čert ví, proč to tak je

(reakce na) Přívěra

9.6.2014 v 06:23 | Nahoru | #46

mára929r píše: v tom případě tam přívěra být nemusí, né? logicky

Jen pro názornost. Po zapnutí klíčku vykoná servo pohyb otevřeno, zavřeno a pootevřeno. Při drobném vrkání plynu se přívěra otevírá

(reakce na) Přívěra

9.6.2014 v 07:57 | Nahoru | #47

mára929r píše: Sonicek> přívěra se otvírá kolem 6 tis otáček, a proto tam je, aby jsi tam nemusel dávat tolik paliva
jinak pokuď nemáš srovnání jízdy (v běžnym provoze) s přívěrou a bez ní, tak se ti to pak špatně vysvětluje.
jinak mě odešla v rakouských alpách, kde jsem byl ve dvou plně naložen, a pokuď jsi tam někdy byl, tak dobře víš, že tam využiješ nejvíc spodní a střední pásmo otáček, a tam ta absence přívěry byla kurva znát!



Já mám přímý srovnání s i bez a ten rozdíl je minimální....

(reakce na) Přívěra

9.6.2014 v 08:00 | Nahoru | #48

mára929r píše: hele, smysl přívěry je taková, že v nízkých otáčkách brzdí odvodu výfukových plynů ven, takže pokuď se otvírá tak brzo (čemuž se mi nechce moc věřit) tak to ztrácí smysl. ale novější motorky jsou samá elektronika, tak čert ví, proč to tak je



Já bych viděl smysl přívěry v emisích a nepatrně nižší spotřebě paliva.Tudíž ji tam prostě potřebuje jen chudej ekolog.

Přívěra

9.6.2014 v 22:42 | Nahoru | #49
Možná už to tu zaznělo,i v tisku se to přetřásalo,má to smysl na krouťák do 6t.Ale je tím spíše maskován fakt,že to lépe plní zvukové limity.Přívěru také nemám ,je tam laďák a bavlněné filtry.Laděno v Itálii.A čistě laicky,pokud se podíváš na tu přívěru do výfuku,je to hřídelka průměr 7mm a klapka není v ose s probíhajícími výfuk.plyny.Je jakoby trochu přivřená,není prostě vodorovně s trubkou výfuku.Podle mě to musí brzdit a zpožďovat plyny a mít to negativní vliv na vyprázdňování a výkon.Samozřejmě nejvíc v nejvyšších ot.

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra

10.6.2014 v 18:20 | Nahoru | #50
pokud se ti bude zdat, ze bez privery mas nizsi vykon v nizkych otackach, nakopni tam nizsi rychlost a problem mas vyresenej...

(reakce na) Přívěra

10.6.2014 v 18:58 | Nahoru | #51
mara-brno>
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist