Téma: Pozor na nebezpečného řidiče!

25.5.2014 v 23:07

Jedu po přehledné rovince. Nic v protisměru a přede mnou jen tento vůz. Svižně se k němu přibližuji a on jak mě viděl,začal zrychlovat, takže jsem ho už nemohl předjíždět. Oba jedeme docela rychle... A on najednou schválně na brzdy a měl z toho se spolujezdcem velkou srandu . Kua jsem se lekl a tak tak to ubrzdil....Jak viděl, že to přehnal,tak se zklidnil. Předjel jsem ho a pak si zastavil a vyfotil.No a několik minut později mi na D1 ženská náhle bez blinkru vjela do pruhu a to jsem taky hodně brzdil a navíc ten co jel za mnou to taky málem neubrzdil, protože se na mě docela lepil.Jsem ani netušil, že ta moje motorka tak dobře brzdí.Zas mám co zlepšovat na okruhu...

Naposledy editováno 26.05.2014 22:19:33

26.5.2014 v 20:07 | Nahoru | #31
Kua, není toho nějak moc? U nás na Zlínsku za poslední týden 4, co se už nesvezou. Mě dneska nedal přednost taxikář,....
To je ta mentalita českého národa, závist a podrazy. U nás tě většina aut zablokuje, v Německu či Rakousku ti uhnou v klidu a v pohodě ke krajnici a ještě tě pozdraví. Na motorkářsky atraktivním místě u nás budou měřit cajti, nebo v horším případě po tobě hážou dlažební kostky nebo sypou písek pod kola, na západ od hranic otevřou hospodu a vyvěsí ceduli "Motorkáři vítáni".
Já vím, všeobecně známá fakta, ale s.r. mě, že se to vždycky obrátí proti nám.

26.5.2014 v 21:14 | Nahoru | #32
nejezdi jak hovado až nebudeš mít čas se ani posrat tak to fakt hodno dlouhodobě bolí

26.5.2014 v 21:24 | Nahoru | #33
Zkurvenci jsou všude... na mě se teď lepil borec s dodávkou, mě to holt víc nejelo, jedu až za krajovou čárou aby mohl projet a on ne... a pak v dědině mi najížděl na zadní kolo... Jo a taky mě málem sejmuli policajti, co brali vracák protisměrem a přes keře nebylo vidět...

26.5.2014 v 22:14 | Nahoru | #34
felixxx> Mám 17 let ježdění na moto 200 000km bez nehody tak s tím Hovadem brzdi synku!
A v autě se mi to blíží k milionu km....bez nehody!

3 reakcí na tento příspěvek Pozor na nebezpečného řidiče!

27.5.2014 v 00:54 | Nahoru | #35
Já dneska ve městě předjížděl mladou slečnu v passatu, samozřejmě hudba na plné, ona jela v pravém, já jí bral zleva a když jsem byl v úrovni jejích dveří, tak si rozmyslela, že se dá prudce do levého. Reflexivně jsem ji kopl do dveří a dupl na brzdy a co se nestalo. Ze zadu to viděla policejní oktávka..majáky, plný plyn, tak sem jim udělal prostor at můžou slečnu zastavit, ale oni předjeli mě a ukázali mi stopku, paráda a slečnu nechali jet Když sem jim dával řídičák, tak jsme slyšeli pískot gum a ránu. Nějaký inženýr srazil na přechodu postarší paní na kole, tak po mě hodili doklady, ať jedu a valili tam... Takové štěstí v neštěstí

27.5.2014 v 06:19 | Nahoru | #36
Fogi> Do aut policajtských slečen se nekope!

27.5.2014 v 11:33 | Nahoru | #37
Já nevím...asi jezdím v jiný republice...jako ne, že by tu nebyli pitomci a trubky co nečuměj do zrcátek... ale
když chci předjíždět, dojedu za káru a jsem úplně na středovce...pokud zrychlí, zrychlím taky a jedu furt tak...kdyby mě chtěl vybrzdit jen se vyhnu vedle a naopak se jednoduše dostanu před něj. Jestli oni si někteří moto-ZORO mstitelové na tyhle situace tak trochu nenabíhaj, aby mohli zakládat rozhořčený vlákna.

27.5.2014 v 11:39 | Nahoru | #38
t_freedom> Přesně, na motorce už mám najeto kolem půl milionu kilometrů ať v Čechách či v cizině a problémů s jinýma účastníkama minimum. Zato je tu jiná skupina v které mají najeto řidiči celkem prd a problém mají s jinýma hlavně plechovkářema snad na každém kilometru.

Naposledy editováno 27.05.2014 11:40:18

27.5.2014 v 11:51 | Nahoru | #39

Toni píše: Tak to auto mluví samo za sebe je to přesně ten typ lidí(já jim říkám "malopéráci" ) Co si potřebují honit ego velkým autem. Tihle a pak ještě 90% všech řidičů BMW a Audi.

A pak jsou ještě závistivé socky - ty jsi typický představitel.

27.5.2014 v 11:53 | Nahoru | #40

Fogi píše: ... Nějaký inženýr srazil na přechodu postarší paní na kole, tak po mě hodili doklady, ať jedu a valili tam... Takové štěstí v neštěstí

Jednoznačně chyba paní na kole.

27.5.2014 v 11:55 | Nahoru | #41
Číkus> Ano, s tím kolem tam neměla co dělat

27.5.2014 v 12:30 | Nahoru | #42

Já měl něco podobnýho včera. Předjel jsem malopéráka asi ve cca 120km/h a pomalu jsem si zrychloval dál asi až na 160 a za asi 30sec mě ten Borec dojel a jel za mnou asi tak 2m. blbej pocit...Tak jsem mu uhnul.páč se takovým čůrem nennechám zabít,ale on mě nechtěl předjet,jen se mi stále lepil na prdel...Pak přišel kopec,tak jsem ještě přidal a do kopce mi už nestačil,ale fakt hnusnej pocit...

zbytečně se kvuli nějakýmu lepičovy vysekáš a on odjede od nehody (s úsměvem dobře vykonaný práce) pryč... při potkání takovejhle debilů je lepší přibrzdit a nechat ho ať jede obtěžovat někoho jinýho

27.5.2014 v 13:30 | Nahoru | #43
pepe.k> na notorické lepiče platí jen pozvolné zpomalení.

27.5.2014 v 15:25 | Nahoru | #44
ahoj
mě se stalo něco obdobné jedu z města Rýmařov směr Bruntál po silnici č. 11 a hned za městem je táhlá rovinka nad obcí Jamartice s křižovatkou u hřbitova na obec Jamartice. Valím si to po hlavní a vidím v křižovatce stát něco podobného jak tady černé suv či bmw, x5. Už řidičúm aut nevěřím a radši jsem zavřel plyn a trochu připrzdil a najel si ke středové čáře pro případný manévr a pro svou lepší viditelnost. No a jak se k němu přibližuji tak z ničeho nic se z nepochopitelných důvodů auto rozjelo a vjelo mi tam. Musel mě vidět neměl žádnou překážku v rozhledu nechápu to !!!, musel jsem jít po brzdách a vyšlo to tak,aby projel a já se s ním nestřetl. Úplně mi to zkazilo vyjíždku, jen by mě hodili přes zídku na hřbitov.

27.5.2014 v 15:56 | Nahoru | #45
a mě se stalo že mi ve školce jeden frajer rozdupal bábovičku, určitě dneska jezdí ve velkým SUV, asi kvůli tomu založím vlákno....

27.5.2014 v 16:41 | Nahoru | #46
Já mám za silnic takovou zkušenost, že typicky v autech s X (zejména brambora 5 a 6) jezdívají Xindli. Při setkání s takovým, který chce motorkáři ukázat, že mu to jede lepší si zastavit na cigárko a počkat až zmizí hodně daleko. Je to dost o hubu když má motorkář nějakého "X" metr za zadkem a třeba jenom ubere plyn (bez brzdového světla), to už je neštěstí nablízku.

27.5.2014 v 16:42 | Nahoru | #47
zaslapnuti brzd od autare je svinarna,

..ale kdyz to vezmu z druhej strany,, autem jezdim taky rad, stribrnej kombik z 98, 1.9, a4, b5, AFN, puvodne bylo 81kw - vymenil sem vstriky, repas turbiny, vetsi brzdy, green, vejfuk,,, jezdim bez dymu, ciste, plynule, svizne... snazim se trochu o sleepera, dyt jinak by ten zivot byl plytkej az doprdele-mr. pohlreich

.co kolikrat zazivam za komedie, kdyz se me snazej predjet "kolegove" na motorkach, asi koupim kameru..

27.5.2014 v 17:59 | Nahoru | #48
Také jsem se už s takovýmto volem setkal. Když si nevymeleš hubu a ubrzdíš to, tak co bych se s takovým pitomcem vybavoval, nebo ho fotil? Mám lepší nápad: Kup si barvu ve spray - toho vola předjeď a zpětně to "foukni" do vzduchu - za sebe! Je třeba ten spray umístit na moto tak, aby jsi ho měl vždy po ruce - a potom pryč A když mu to někdo udělá opakovaně, tak už provokovat nebude "hovado v lepším voze"!!!

27.5.2014 v 18:26 | Nahoru | #49
Nestalo se to mě osobně, ale jel jsem asi čtvrtej v řadě.

Celý to začalo tak, že auto přede mnou se z křižovatky T (ve skutečnosti něco jako přípojnej na dálnici, jen tam není míst na rozjetí se) rozjelo před jedoucí auta po silnici třídy I (to jsou ty, na kterých se díry většinou nezasypávaj štěrkem, ale jinak taky tankodromy). Zrychlilo odhadem tak na 70 a ty auta na hlavní (jely 3 za sebou) musely brzdit. Ten rpvní samozřejmě agresivně až a poslední chvíli za neustálého troubení - podle mě to až ta strašný ale nebylo. Nicméně na to pak dupnul, v mžiku toho chudáka co mu vjel do cesty předjel a zača brzdit. Celkem pozvolna, ale brzdil až ta tak 30. Protože jsem byl až čtvrtej, vím hovno, co se vpředu dělo, ale pak na to zase dupnul a zmizel.

Já jsem celkem v pohodě, takže jsem si jen říkal, že kdyby místo troubení toho chudáka hned objel a frčel si po svym, nezabil by zbytečně další minutu svýho času, kterýho má zjevně málo...

Na silnicích jsou i tací, kteří by měli dělat psychotesty a podle výsledku být zavřeni rovnou někam na léčení. Nekteří z nich by psychotesty ani dělat nemuseli, ty bych rovnou veřejně lynčoval... A to jsem ještě pominul skupinu, která by neměla vůbec dostávat řidičák, protože prostě řídit neumí a nikdy umět nebudou...

Jo a ještě jeden poznatek od kamarádky, kterou přímo někdo vybržďoval a která pak mluvila s policajtama -> hlásit to! Stane se, tak zastavit, brknknout polišům, nadiktovat jim čas, místo, SPZ. Když nic jinýho, alespoň se na takový svině bude vařit pomalu voda (poliši jim to snad pak sečtou, až to ty magoři někde nevychytaj a někdo je fakt nabere).

Naposledy editováno 27.05.2014 18:28:11

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na nebezpečného řidiče!

27.5.2014 v 18:28 | Nahoru | #50
Nové info: Auto 2AR 4388 s tím řidičem jezdí hlavně po Brně a motorky vybržďuje pravidelně!

27.5.2014 v 18:37 | Nahoru | #51
Zakurvenec> tak chlapi motorkáři - spray červené barvy do kapsy a zkropte mu ten krám!

27.5.2014 v 18:49 | Nahoru | #52
Tak pokud ohrožuje pravidelně motorkáře, měl by ten kdo ho první potká, mu dát pořádnej důvod k tý nenávisti.... Ono celkově moto hadry jsou dobrý na vysvětlování... chrániče kloubů, loktů, kolen

27.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #53
nakopat hlavu

27.5.2014 v 19:23 | Nahoru | #54
ta barva ve spreju neni spatnej napad

27.5.2014 v 19:31 | Nahoru | #55
hondic77> samozřejmě že není. Výhled mu nazakryješ, takže ho neohrozíš , ale přiděláš mu "fůru " starostí při odstraňování krupiček barvy. A takovéto hovado až příště uvidí motorku, tak už z dálky se vyhne! Když to bude dělat každý, tak to zabere !

27.5.2014 v 20:04 | Nahoru | #56

ctiteljan píše: jj to znám to mi udělal jeden borec s ww-golfem měl jsem ho na kameře když to udělal po třetí už jsem nebrzdil. Mám ted uplně novej předek na jeho pojistku

27.5.2014 v 20:11 | Nahoru | #57
urvat mu koule, pověsit je do průvanu a jeho nechat sedět na GS500 a čumět na ně!!!!!!!!!

27.5.2014 v 20:19 | Nahoru | #58
mezi otrokovicama a starým městem se mně stává, že řidiči předjíždí a ignorují motorku v protisměru.

27.5.2014 v 20:20 | Nahoru | #59

Martycok píše: Tak to je novinka,žiju v přesvědčení,že co neubrzdíš neukecáš ať už blb před tebou udělá cokoli.

Bez kamery ano, ale na té kameře je vidět, že to zadupává schválně.

27.5.2014 v 21:13 | Nahoru | #60
Mirek16> na motorce jezdim stejne jako ty. nesnasim takovyhle voly, ktery si neco dokazujou, lecej komplex a ja nevim co jeste. ALE na druhou stranu musim rict, ze mam doma obe ty "brambory s X, nejlepe 5 a 6, jak tu psal BIGF, a jestli nekoho napadne takovahle volovina se sprejem, tak bych se vubec nedivil, kdyby jsi potom sel domu s motorkou v batohu na zadech. myslim teda bezduvodne, nebo-li preventivne, ja nikoho nevybrzduju, ale jen podotykam z vlastni zkusenosti s bramborama. a stve me, at chcete nebo ne, ze je tu malicko citit zavist.