globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechce jet
23.4.2014 v 21:43
Zdravím,
můj transalp (r.v.93) po zimě nechce jezdit. Po zahřátí vyjedu a vše funguje jak má. Po ujeti cca 5-10 km začne cukat a škubat jak studený, ztrácí tah, jede utlumeně a občas střelí do výfuku. Mechanik zrovna nejsem, tak se ptám tady jestli netušíte co by to mohlo způsobovat?
Děkuji předem za tipy a názory.
D.

Nechce jet

23.4.2014 v 22:03 | Nahoru | #1
Mohla by to být děravá membrána v karbcích

1 reakcí na tento příspěvek Nechce jet

23.4.2014 v 22:04 | Nahoru | #2
benzín tam máš starej ? sytiče fungujou ?

Nechce jet

23.4.2014 v 22:18 | Nahoru | #3
Jestli máš starej benzín, hledal bych problém právě v něm.

(reakce na) Nechce jet

23.4.2014 v 22:18 | Nahoru | #4
wáca> benzín je mix trochu starýho a dotankováno. Sytič funguje.

1 reakcí na tento příspěvek Nechce jet

23.4.2014 v 22:22 | Nahoru | #5
Je fakt že problém už nastal několikrát na podzim když bylo chladno. Tak jsem to připisoval chladnu a nedostatečnému ohřevu motoru. Po zastavení a ohřáti na místě problém zmizel. Teď už prostě problém trvá.

(reakce na) Nechce jet

23.4.2014 v 22:31 | Nahoru | #6
didek> Benzínem to není tenhle motor sežere všechno

Nechce jet

24.4.2014 v 07:59 | Nahoru | #7
Svíčky.
Bordel z nádrže.
Bohatost směsy.

Jestli tam máš svíčky NGK a v zimě si motorku jen tak nastartoval, hledal bych problém v nich.

Nechce jet

24.4.2014 v 08:58 | Nahoru | #8
Ještě mě napadají další věci. Když pominu elektriku, tak se podívej na vzduchový filtr.

A stejně se mi chovala motorka, když měla prasklou přírubu u karbce.

Nechce jet

25.4.2014 v 00:38 | Nahoru | #9
Jestli při tom z motorky fest smrdí benzín, tak může pozlobit nedovřený sytič. Přetože je páčka v poloze zavřeno, pružinky nemají dost síly, aby přetlačily zatuhnutá lanka.

Z druhé strany soudku, ze strany elektriky, to můžou být nejpravděpodobněji tyhle dvě věci:

- odchází ti jedno z CDI, takže motorka občas jede na jeden válec,

- odchází ti regulátor dobíjení, takže po chvíli už baterka nedokáže absorbovat přepětí. Napětí tak stoupne na hodnoty, kdy CDI přestává fungovat.

Koukni na otáčkoměr, jak se chová, když to zrovna moc nejede. Rok 93 by měl mít dvě záměnná CDI. Tak je zkus prohodit a uvidíš, co se stane s otáčkoměrem.

Naposledy editováno 25.04.2014 16:47:20

1 reakcí na tento příspěvek Nechce jet

12.7.2017 v 22:34 | Nahoru | #10
Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak to přihodím sem...
TA 600 r.v. 88 mi jede na jeden válec (zjištěno ohmatem teplot válců).
Nejdřív vše jelo jak má, pak jsem na chvíli zastavil a když jsem nastartoval nefunguval mi otáčkoměr a TA jel divně - netáhnul, najednou se chytnul vystřelil kupředu a začal fungovat i otáčkoměr. Problém se vyřešil sám, říkám si... Jenže cca po 30km zase odstavení motorky mi vypadl válec za jízdy, jel jsem cca 20, najednou přestal táhnout a zase nefunguje otáčkoměr.
Předpokládám, že to bude CDI nebo se mám pokouknout nejdřív jinde?
díky moc

(reakce na) Nechce jet

13.7.2017 v 12:32 | Nahoru | #11
Dailos> S největší pravděpodovností špatné CDI - zkus je prohodit. Pokud to bude blbnout s tím rozdílem, že otáčkoměr bude stále funkční, tak je jedno CDI v čudu.

Jo a vůbec není na škodu změřit dobíjení. a to jak studené, tak i po pár minutách jízdy - se světly, bez světel, na volnoběh i v otáčkách. U TA CDI většinou odejde mechanicky nebo na stáří (uklepání elektro součástky nebo kondenzátor ztratí vlastnosti). Občas ale CDI odejde díky přepětí od znčeného regulátoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist