Téma: Racetrack.cz - Bridgestone Bikers Cup 2014

8.4.2014 v 23:59
čau bikerky a bikeři,
nějaké novinky o nové sezóně najdete v úvodním videu a na našem novém webu www.racetrack.cz
těšíme se na vás v nové sezóně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Racetrack.cz - Bridgestone Bikers Cup 2014

10.5.2014 v 10:37 | Nahoru | #31
tomfz6> tak stejného zajíce jsem málem měl v kvalifikaci na totožném místě grázl jeden malej mě tam dokonce chvíli postál na trati ....

10.5.2014 v 13:48 | Nahoru | #32
tomfz6> kurnik to jsi měl ale štěstí!! a jinak teda moc pěkně tomu dáváš jako!!! to klobouček dolů

10.5.2014 v 21:13 | Nahoru | #33
dobrej zajac

11.5.2014 v 08:52 | Nahoru | #34
Kamikadze-Ace> Stím by měl drom něco dělat, třeba koupit pořádnýho vorla aby jim to tam vyčistil...

11.5.2014 v 12:47 | Nahoru | #35
Nemáte někdo fotky ??

11.5.2014 v 15:56 | Nahoru | #36
Osii> na recetrack.cz jich bude haba kuk

11.5.2014 v 16:29 | Nahoru | #37
jo, na fotky jsem zvědavá, by mě zajímalo, jestli někdo fotil tu moji držku

11.5.2014 v 17:46 | Nahoru | #38
jojo, taky by mě zajímalo jestli má někdo, jak jsem to zapíchl do balíků

11.5.2014 v 21:20 | Nahoru | #39
Něco fotek už je Hýr

11.5.2014 v 21:45 | Nahoru | #40
Snad někde bude ještě více . Na žádné jsem se nenašel

11.5.2014 v 21:56 | Nahoru | #41

Osii píše: Snad někde bude ještě více . Na žádné jsem se nenašel

něco už je i Racetra..... a časem jim tam určitě přibudou další

Naposledy editováno 11.05.2014 22:00:25

11.5.2014 v 21:58 | Nahoru | #42
Děkuji . Když už se mi poštěstilo se dostat na dráhu tak bych chtěl nějakou památku :D

Naposledy editováno 11.05.2014 21:58:43

3 reakcí na tento příspěvek Racetrack.cz - Bridgestone Bikers Cup 2014

13.5.2014 v 19:46 | Nahoru | #43
Michale,

bohuzel jsem opet v Brne nekolikrat videl jezdce, kteri predjizdeji nejen na zlute, ale i na cervene vlajce (a neslo o to, ze by je ti pred nima nejak zdrzovali). Vzdycky rikas, ze je budes nemilosrdne vylucovat, udelej to prosim aspon jednou, at to neskonci nejak takhle :

13.5.2014 v 23:25 | Nahoru | #44
Veverčák> na fb psal jeden z účastníků toho ježdění, že se tam stalo to, že jeden z jezdcu na žluté vlajce až nečekaně prudce zpomalil a další do něj zezadu narazil. Do zasahujících trťáku a toho auta už prý vletěla samotná motorka bez jezdce.
... snad se z toho kluci brzo dostanou

13.5.2014 v 23:35 | Nahoru | #45
Veverčák> já to dělám, v brně sem byl minimálně za 6 lidma který mi nahlásili z race controlu přes vysílačku... uvědomit si to ale musíte hlavně vy, jezdci, jestli někoho vidíš, najdi si ho v depu a řekni mu to hlavně sám, jde především o tvoje bezpečí, já tam nejsem jako dopravák. jinak co se týče slovakiaringu, je to kapitola sama pro sebe, traťáci neproškolený kerý tam najímaj za pár šlupek jako brigádníky, přístup ke všemu jako na balkáně, osobně se nedivim, že k tomu došlo. v německu by tam na trať nikoho nepustili dokud by na dráze byla motorka právě kvůli tomu aby se nestalo tohle. těžko soudit jak k tomu došlo, čerpat moudra z nějakýho bulvárního tisku a pak z toho dělat závěry je dle mě dost vohovně. dle mě je tam i jasný pochybení ze strany traťových komisařů...

jenom ještě dodám, že dle fotek bych si tipnul, že to je někde za horizontem, čistě hypoteticky jestli se tam něco stalo a někdo letěl přes horizont....? těžko říct, rozhodně ty horizonty je to co je na tom okruhu zajímavý, bo jinak by to byla úplná nuda, ale taky kurva nebezpečný... a když sem viděl co všechno za lidi jezdí fun cup, prostě nedivim se tomu

14.5.2014 v 06:54 | Nahoru | #46
bylo to pod posledním horizontem kterým jedeš na poslední zatáčku kde držíš plnej přední kolo maš v luftě tam neměli šanci cokoliv vidět ..natož reagovat bohužel smůla nooo

14.5.2014 v 08:59 | Nahoru | #47
Ja jsem treba rad ze na slovaci snizili ten druhej horizont, spousta lidi remcala, ale ted je za nej videt jeste nez kolo leti do vzduchu a da se s tim pripadne alespon neco delat ....

14.5.2014 v 09:14 | Nahoru | #48

14.5.2014 v 12:45 | Nahoru | #49

Veverčák píše: Michale,

http://www.cas.sk/cl...e-znamy.html [/quote]

Mě takhle jednou málem sundal pod červenejma nějakej německej trotl u německý agentury. A pak ještě píčoval, když jsem ho šel zjebat, kokot..... . Dávejte si na to pozor. Je to fakt nebezpečný. Minimálně proto, že to předjížděný vůbec nečeká....

14.5.2014 v 12:50 | Nahoru | #50
jo, taky mě ve středu vzal jeden jen o fous kousek u kraje dráhy zprava (já jela prakticky už u toho kraje), sice měl volnou celou dráhu, ale musel to vzít natěsno do té pidimezery zprava. Pod červenýma, už se zatahovalo do boxů. Lekla jsem se teda dost Tyhle manévry nechápu

14.5.2014 v 13:09 | Nahoru | #51

inkvizitorr píše: Ozzy_> já taky, tohle nepatří na autodrom, ty horizonty je potencionální kupa problémů

jenze ty horizonty jsou jedine, co je na slovaci zajimave .. a na spouste okruhu jsou zatacky, ktere se jezdi naslepo ..

14.5.2014 v 14:04 | Nahoru | #52

Naposledy editováno 14.05.2014 14:06:50

14.5.2014 v 14:10 | Nahoru | #53
Taky sem v zavode na slovaci trosku bojoval s tim, ze borec na litru prede mnou pod zlutejma v zavode vzdycky skoro zastavil. Na jeho obhajobu musim rict ze v tom miste (technicka za druhym horizontem) mavali i pruhovanou ... ale jeli sme tam 2 kola po sobe, ve stope olej nebyl, a podruhy tam zase skoro zastavil

14.5.2014 v 14:29 | Nahoru | #54
Musim říct, že FUN CUP je dost divočina. Na SK je to hodně populární podnik.
Loni jsme to jeli myslim 3x a na tý poslední akci jsem to zabalil po 3.jízdě, kdy jsem byl svědkem tolika zbytečně nebezpečných situací, že jsem se tam fakt bál.Kamarád jezdil dál a o hodinu později už cestoval do nemocnice v Dunajskej Stredě. Přišlo mi že jsou tam všichni na drogách...

3 reakcí na tento příspěvek Racetrack.cz - Bridgestone Bikers Cup 2014

14.5.2014 v 15:21 | Nahoru | #55

14.5.2014 v 15:47 | Nahoru | #56

Kamikadze-Ace píše: Jak píše Gorkin je to bohužel smůla o to horší, že ten první co spadnul je můj kamarád se kterým se znám velmi dobře cca 8let a poslední 3 roky kroužíme po dromech a proto mu držím palce aby tento boj vyhrál protože to je opravdu vážné.

taky držím

14.5.2014 v 16:16 | Nahoru | #57
Kamikadze-Ace> To mě mrzí.. Hodně štěstí!!!

14.5.2014 v 16:55 | Nahoru | #58
Kamikadze-Ace> Zdenál to dá!!!

14.5.2014 v 23:43 | Nahoru | #59
Trochu uvedu na pravou míru dezinformace ze slovenského bulváru. Na dromech jsem už zažil hodně situací a nic neřeším horkou hlavou. Navíc kdo mne zná, může určitě posoudit, že v hlavě nemám nas..no.
Za prve:
horizonty na SKringu jsou zajímavé a pokud každý dělá vše na sto procent, jsou i bezpečné. Stačí ale trocha a stane se z nich pro závodníky na motorkách šílená past. A to se potvrdilo v pondělí. Každý udělal nějakou chybu a dohromady to vytvořilo obrovskej malér. Můj názor je takový, že pokud chci na trati mít něco takto netradičního, musím to také adekvátně zajistit. Sto let se nic nestane, ale jednou to prostě přijde. Já bych to viděl na žlutý blikající led tabule, které traťák rozsvítí, když se na horizontu nebo za ním něco stane.
Za druhé:
přímo k dané situaci. Byl ukončen trénink šachovnicí a na posledních úsecích máváno červenou vlajkou. Na poslední horizont jedou čtyři jezdci a v rychlé stopě přímo na vrcholu horizontu podstatně zpomalují. Přijíždí další jezdec, který je uvidí na poslední chvíli a jde naplno na brzdy. Bohužel ho horizont nakopne a jde přes řidítka ve velké rychlosti. Pád je to hrozný a jezdec i moto zůstávají bez hnutí ležet na dráze. Během chvíle na dráhu vjíždí sběrák najíždí do protisměru před ležícího jezdce. Zastaví ale za horizontem tak, že ho přijíždějící nemohou vidět. V tu chvíli je máváno červenou na celém okruhu. Na horizontu (a možná i stanoviště před, ale jistý si nejsem) k tomu navíc mávají bílou vlajkou. Projede několik jezdců a dokáží se vyhnout. Na dráhu vjíždí další svozák opět v protisměru. Zastavuje nalevo (z pohledu jezdce) u svodidel. Z něj vystupují další traťáci a mají tendenci přeběhnout dráhu k ležícímu jezdci. Z aut tak vytvoří trychtýř, do kterého se musí projíždějící moto vejít. Přijíždí další skupina asi pěti moto a dobržďují na minimální rychlost, aby se dokázali do mezery vměstnat. Ze zadu přijíždí další jezdec a ve velké rychlosti do skupiny vjede. Sráží se s jedním z nich a jeho motorka vletí do přebíhajících traťáků. Tělo jezdce v plné rychlosti naráží čelně do svozáku. Za celou dobu jediné stanoviště nevytáhlo žlutou vlajku.
Za třetí:
První bourající jezdec je můj mechanik ze závodů. Je to supr kluk, žádný pako. Na okruzích se pohybuje dlouho a kraviny nedělá. Ten poslední stál v depu kousek od nás a ráno jsem s nim mluvil o ježdění. Žádný rychlík, žádný střelec. Normální kluk.
Za čtvrté:
Postoj Autodromu mne velmi zklamal. Ředitel dne a spol si okamžitě začali dělat alibi. A nejlepší je samozřejmě protiútok. Jezdci bojovali o život a přesto ti panáci na věži začali vykřikovat o trestních oznámeních. Proto jsem se rozhodl a vetřel se na věž, když pouštěli a rozebírali kamerový záznam. Potvrdilo se mi, to co jsem viděl. Žádná žlutá, jen červená a bílá. Ředitel dromu pak mluvil k účastníkům a padaly taková perly, jako třeba to, že červená vlajka je nadřazená všem ostatním a vlastně supluje i žlutou. Na můj dotaz zda když všem, tak supluje i zelenou, mi neodpověděl.
Trestní oznámení je podáno, protože jsem vyhodil z oddělení ARO v Nitře, kde Zdenek stále bojuje o to nejcennější, dva policajty, jež přišli pro výpověď. To už jsem nevydržel a normálně je vyfakoval. Pak polevili a dokonce mi dali přečíst ono oznámení. Mít v tu chvíli po ruce toho, kdo to napsal, tak ho zbombím i s mou chromou hnátou.
Za páté:
Teď nic neřeším. Držím klukům palce i pěsti jak to jen jde. Oba jsou pořád na hraně. Ostatní jsou sice zranění vážně, ale už ne v ohrožení života. Pokud věc půjde k soudu, jsem rozhodnutej klukům pomoci. Slavík Jindra REJSING

Naposledy editováno 14.05.2014 23:47:33

14.5.2014 v 23:48 | Nahoru | #60

.Padre. píše: Horizonty na SVKringu nejsou problémové. Poté co upravili ten druhý, je to v pohodě. Souhlasím však s Inkvizem, že tam muselo být jasné pochybení traťáků, protože visely pouze žluté vlajky. Což jak (bohužel ne všichni) víme znamená, že se jede dál stejným tempem, dokud nedojedu pomalejšího jezdce a pak se za něj zařadím. Minulý víkend jsem to tak málem nakouřil do kreténa zrovna na SVKringu, který v druhé pravé po cílovce najednou zastavil a začal se rozhlížet kolem sebe, jak holub na báni. Nakopat do hlavy!!

myslim si, že z hlediska bezpečnosti je to to nejnebezpečnější co na trati může bejt, na rozdíl od zatáček z který vyletí každej v jiný části a ten rozptyl kam můžeš vyletět je dost širokej s tim za horizontem nic neuděláš a poletíš rovnou do překážky před tebou. mě se to osobně nelíbí a tvrdim že je to podstatně nebezpečnější třeba než celej sachsenring kde snad neni jediná zatáčka do který by se neletělo naslepo... na sk ringu je toho víc, prostě je na tom vidět, že podobně třeba jako lausitz je to splácanej kočkopes pro auta motorky a já nevim co ještě... za mě radši na pannonku nebo hungáč, to je paráda oboje ale samo sto lidí, sto názorů