paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VHM hlava + 95 oktan
7.3.2014 v 12:55
Zdravím,
Mám Kawasaki s upravenou hlavou VHM. Musím díky vyšší kompresi používat nadstandartní paliva jako 98 či 100 oktan, nebo stačí pouze obyč natural 95? Díky

VHM hlava + 95 oktan

7.3.2014 v 13:04 | Nahoru | #1
A jaka tam je kompresia?

1 reakcí na tento příspěvek VHM hlava + 95 oktan

7.3.2014 v 13:29 | Nahoru | #2
nemusíš, stačí 95oktan ale budeš muset přetryskovat, ale jestli z toho chceš ždímat co to dá tak rozhodně 100 oktan nebo avgas. s tím avgasem se dají jezdit zajímavé tlaky takhle od stolu ti to ale nikdo neřekne každej motor je jinej a každej ladič má za sebou nespočet propálených pístů, zadřených válců a klikovek informace jsou drahé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VHM hlava + 95 oktan

7.3.2014 v 16:57 | Nahoru | #3
gunslinger> Avgas? A jakej? 100LL? A v čem má být lepší?

VHM hlava + 95 oktan

7.3.2014 v 18:20 | Nahoru | #4
jen to nebude mít výkon. je to 2t. záleží na benzínu a na oleji. další téma je výměna pístu po určitých mth

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VHM hlava + 95 oktan

8.3.2014 v 08:12 | Nahoru | #5
Fidži_CZ> když jsme s tím blbli mělo to 130 oktanů. 100LL je něakej zvětralej sajrajt ne?
nebo se dá použít okysličený benzín od ELFu ale je trošku dražší. výhoda je v tom že můžeš jezdit větší tlaky aniž bys propaloval písty

edit: zase si to ale nepředstavuj jako něakej zázrak, za ty prachy to minimum výkonu nestojí pokud nejezdíš MS a nehoníš setinky

Naposledy editováno 08.03.2014 08:20:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VHM hlava + 95 oktan

8.3.2014 v 09:03 | Nahoru | #6
gunslinger> 100LL je nejběžnější Avgas. Více oktanový se u nás normálně nesežene. A 130 fakt nemá. Pokud by ses chtěl přiblížit k normě RON, tak by měl tak 105.

Podle mě nás trochu taháš za fusekli.

1 reakcí na tento příspěvek VHM hlava + 95 oktan

8.3.2014 v 20:34 | Nahoru | #7
do vseho sem daval 100 oktan a je to o neco lepsi jizda

(reakce na) VHM hlava + 95 oktan

8.3.2014 v 20:39 | Nahoru | #8
Rauly> A jako v čem?

VHM hlava + 95 oktan

8.3.2014 v 21:49 | Nahoru | #9
u myho RMa 250 to bylo znat kdyz sem dal 95 a 100 oktan...motor lip sel...jel lepsi

VHM hlava + 95 oktan

8.3.2014 v 21:51 | Nahoru | #10
Takže lepší pocit.

(reakce na) VHM hlava + 95 oktan

9.3.2014 v 08:01 | Nahoru | #11
Fidži_CZ> hele ja ty oktany neměřil ani nemám jak mě bylo řečeno že to může mít až 130 po třech pístech a jednom válci běžel motor celých 30minut při plném nasazení na letišti, oproti běžnému 100oktanovemu palivu žádnej větší viditelnej rozdíl tím testy skončily. Motor rotax 122

VHM hlava + 95 oktan

10.3.2014 v 11:51 | Nahoru | #12
na 100 oktan líp chytá,nevodnatí, líp spaluje, nemá biosložky,nezasírá karbec,šetří svíčky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co říkate na píst a válec Kawasaki KX 125 Vojtech193 4 28.5.2024 v 23:53 ja1
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6


TOPlist