paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Začarovaný karburátor
Zdravíčko, potřeboval bych tip.

Karburátor si dělá co chce. Můžu čistit trysky, kontrolovat jehlový ventil, štelovat hladinu, směs (měl jsem fichtla, simsona, čezetu 175, cagivu 350 4T a nikdy mi sladit karburátor problém nedělalo, takže rukama to snad není), poslední dva tejdny však řeším ten stejnej pitomej problém.

Ráno přijdu k motorce (teda skůtříku), zapnu benzín, sytič, zkusím startér, zjistím, že baterka opět mrtvá, roztlačuji. Chytne hned, jenže se prostě nedaří ji udržet v chodu a po 5-15 sekundách chcípne. Přidání plynu ji udusí dřív a bez sytiče ani neškytne. Jediná funkční možnost je tlačit jak mamlas 200 metrů bez plynu dokud se nerozhodne že se jí chce. Naklonit skoro na zem a mlátit po karburátoru někdy pomáhá, někdy ne. Jakoby tam prostě nedotíkal benzín.

Po pár minutách zkoušení se ji nakonec podaří nastartovat a prostě jede jako by nic. Za tepla drží volnoběh, reaguje hezky... No a po ujetí zhruba dvou kilometrů se problém obrátí a benzín začne chcát ze všech přepadů. Někdy chčije hodně, někdy jen při náklonu když ji dám na stojan, někdy nechčije, někdy se při rychlejší jízdě začne dusit, jako by zase nedotíkal benzín, a tak pořád dokola na denním pořádku. Nepřipadá mi, že by se plovák sekal, když mám karbec venku, takže fakt nevím.

Na podzim dostala nový píst, těsnění, všechny tekutiny, do benzínu dostává Castrol Racing...
Ještě mě napadá. Může to být kromě karbecu někde v elektrice? Mám tam gelovku, která zřejmě dostala po těch neúspěšných startech na prdel. Nevím jestli přebíjí nebo nedobíjí, ale dnes už je po gelovce.

Začarovaný karburátor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2014 v 08:37 | Nahoru | #1
" Jediná funkční možnost je tlačit jak mamlas 200 metrů bez plynu dokud se nerozhodne že se jí chce. Naklonit skoro na zem a mlátit po karburátoru někdy pomáhá, někdy ne. "

Vážně to nebude rukama?

Začarovaný karburátor

26.2.2014 v 11:34 | Nahoru | #2
mm-art-airbrush : No teoreticky tady možnost je, jenže přiznat si to by bylo těžké a kdybych tu viděl komentáře, že je to vina motorky, daleko míň by to zranilo moji křehkou duši .

Neměl jsem jinou možnost než tlačit. Přítelkyni jsem půjčil auto a jako "cool motorkář" jsem chtěl využit teplého počasí, a tohle byl jediný dopravní prostředek, který mě mohl dostat do práce. Jako kondička to špatný zážitek nebyl.

Začarovaný karburátor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2014 v 12:41 | Nahoru | #3
Špatný jehlový ventil, špatný/zasekávající se plovák, špatně nastavená hladina.

Začarovaný karburátor

26.2.2014 v 13:00 | Nahoru | #4
zkus - ORORO OREBUH

Začarovaný karburátor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2014 v 18:48 | Nahoru | #5
plovak v karburatoru jehlovy ventil spatna hladina ucpany palivovy filtr zaneseny kohout od nadrze proste je chyba nekde v systemu palivovym doporucuju opravu systemem pokus-chyba nic jinyho asi nejde delat jeden borec priskakal s aprilkou mel podobnej problem ve finale mel v nadrzi neco podobnyho igelitu to ucpavalo privod paliva podle nalady....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist