Zkus odpozorovat, zda při vynechávání nepostačí ubrat plyn, nebo i vymáčknout spojku a po chvilce volnoběhu se motor nevzpamatuje. To by ukazovalo právě na nestíhající přítok benzinu do karbců a první na řadě může být zpuchřelá, částečně spadlá, nebo zalomená hadička podtlaku, nebo vadná membrána na kohoutu (na tom na rámu, kterým se přepíná rezerva). Můžeš ještě zkusit jet na polohu "PRI", kdy je podtlakové otevírání kohoutu vyřazeno a pokud motorka pojede bez problémů, je podtlakové otevírání vadné. Pokud to nepomůže, nedá se pochopitelně vyloučit ani celkově zanesená cesta paliva (sítko na trubičkách kohoutu na nádrži).
Hlavně po zkoušce nenech kohout v pozici PRI, jinak bys mohl "utopit" motor, kdyby pořádně netěsnily jehlové ventily v karbcích.
Na kvalitu benzinu GS500 moc cimprlich nebude - mně stála 1 3/4 roku s třetinou nádrže a po oživení baterky a napuštění karbců čapla na drc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |