globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R 2006
čau bando, na další sezonu bych rád pořidil desitku rok 06.
prosim o rady,tipy a zkušenosti s touto potvorou. zajimá mě, jestli vyloženě nějak motoricky pokulhává za modelem 08-9, jestli ty dva laufy pod hnědkou opravdu tolik topí a je lepší to hodit do jednoho na stranu, sem tam pojedu s batohem..,a tak celkově zkušenosti.
děkuji

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

10.12.2013 v 08:50 | Nahoru | #31
MEl sem model 06 2roky a pred ní 04ku takže srovnání mám.04 vzhledove dle me hezčí,v malejch rychlostech obratnejší,pocitove odspoda možna silnejsi ale jen pocitove,brzdy 04 06 propadák,nutna vymena za jine třmeny nebo min pancířky.04 menší maximalka,od cca 250 jede 06 jako dělo a zrychluje pořád až do tacho 299 který umí i do nekterých kopcu-otom si model 04 muže nechat zdát.Celkove 06 lepsi motorka ,urcite rychlejší.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:14 | Nahoru | #32


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:56

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:25 | Nahoru | #33


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:50

(reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:38 | Nahoru | #34

paca píše: ta tvoje kawa jezdí rychlejc než ta v sbk



a to jako proc? samo pocitam tacho rychlost, moje kawa jela 312 a s premerovanim to odpovida 295kmh realnych

ale pokud mluvim kolik sem kde jel, tak dycky tacho samo

(reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:40 | Nahoru | #35

maxx10 píše: MEl sem model 06 2roky a pred ní 04ku takže srovnání mám.04 vzhledove dle me hezčí,v malejch rychlostech obratnejší,pocitove odspoda možna silnejsi ale jen pocitove,brzdy 04 06 propadák,nutna vymena za jine třmeny nebo min pancířky.04 menší maximalka,od cca 250 jede 06 jako dělo a zrychluje pořád až do tacho 299 který umí i do nekterých kopcu-otom si model 04 muže nechat zdát.Celkove 06 lepsi motorka ,urcite rychlejší.



Covece to je fakt zajimavy, me ta 06 taky prisla na 6ku od 280ti agilnejsi nez ta moje 04, ale pricital sem to mozna zmenenymu prevodu do sily taky, na zbyly rychlosti (1-5) mi prisla identicka. Ale 04 mi vyhovuje agresivnejsi stavbou a spouste lidem taky, takze co je lepsi je individualni.

(reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:43 | Nahoru | #36

kawapepek píše: Za mě koupit model 2008 a výš...Je opravdu výrazně silnější a ten motor je fakt parádní,nemusej se řešit brzdy(není to nutný) nic nikde netopí a je víc radikální-vysoká agilní mrštná.Co dáš peněz za úpravy do 06,07,tak můžeš mít 08 bez stresů a hned z krámu.
mě to jede 299 už na 5ku a ani nemusím držet full gas...
Ale samozřejmě má svoje slovo i sympatie k tomu,nebo tamtomu modelu...NA 08 není ani nutné jinak napřevodovávat-laděná koncovka ještě ušetři nějakou váhu...



Me jede 04 taky 299 na 5ku bez full gasu.

Teoreticky je omezovac na 5ku pri 310ti a u 06 taky, jen na 6ku vic, tam je ten prevod delsi co sem koukal na gearingcommandera, a mozna proto jede ac na delsi prevod rychleji, pac kolem 280ti je vejs krivka kroutaku (v nizsich otackach). Ale je to stejne divny, ted co psal maxx10 tak bych spis tipoval na nejaky ucinejsi RAM-AIR, a nebo skutecne jen jiny prevod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:45 | Nahoru | #37

kawapepek píše: Samozřejmě chápu,že ty rychlosti tacho kecá-počítám s 10% zkreslením....



Me zkresluje ZX 6%, treba Mondeo 04 mi zkresluje pri 160 gps jen 2km/h, Firebird mi dokonce podmeroval (ve 140ti byla GPS 155 a stary Mondeo 98 ukazovalo 180 ) a ted Mustang ukazuje temer presne. Kdyz sem dal na ZX 195/70 dozadu, tak podmerovala taky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 12:58 | Nahoru | #38


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:17 | Nahoru | #39

kawapepek píše: Já jsem jel s GPS pouze na nebožce GSX-R a tam jsem měl eliminovanej omezovač na 6. rychl. stupni,jel jsem dle GPS 308km/h
Je mi divný,že by mi to jelo na 5ku 300km/h...To se mi nezdá...Počítám tedy radši s větším tedy 10% zkreslením,ikdyž to třeba není tolik...



Tak pokud moje 04 jede na 5ku 310 tacho v omezovaci coz je 294 GPS, a na 6ku uz jen 312, coz je 295 dle GPS, tak tvoje s vyssim vykonem a mozna jinym prevodem (to nevim) by tech 300 GPS mela dat s prstem v nose. Ta 6ka uz je vicemene pak udrzovaci, zalezi na konkretnim pomeru prevodu.

ostatne takhle mi to jede s nefunkcnim ventilem na 5 tam tech 299 je, mam ale vepredu -1 zub (coz takhle jelo i se seriovym prevodem, kdyz to melo o 70tis min najeto )


Naposledy editováno 10.12.2013 13:18:30

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:21 | Nahoru | #40
...a to to bylo nekdy loni v listopadu, teplota kolem 10stupnu, cili vysoka hustota vzduchu, velkej odpor, kdybych tak jel v lete pres den (ale to neni nikde moc prostor), tak pojede taky vyrazne lepe od tech 250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:33 | Nahoru | #41
Bubrak-ZX10R> nemělo by to jet při studenym vzduchu spíš líp?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:41 | Nahoru | #42

Stev píše: Bubrak-ZX10R> nemělo by to jet při studenym vzduchu spíš líp?



To sem si driv taky myslel, ale studenej vzduch ma sice blahodarny vliv na vykon motoru, ale ten vyssi odpor v techhle rychlostech je mnohem vyznamnejsi.

ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:44 | Nahoru | #43
Takze do 150-180ti se pri chladnejsim vzduchu da i poznat, ze je motor agresivnejsi a jede to lip, ale pak to zacne byt naopak a postupne dost vyrazne. To i kdyz je v lete velky vedro, tak mi prijde ze to jede trochu hur, ale to sem v oblasti do 150. Mozna i proto mi ta 06 jela tak brutalne od 250, tech vlivu je proste hodne, ale papirove je 04 a 06 vykonem stejna, jen prevod na 6ku je trochu delsi u 06.

ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:46 | Nahoru | #44
Ono staci mit i nenamazanej zatuhlej retez, nebo prelitej olej, nebo min nafoukly gumy a uz to jede vyrazne jinak.

(reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 13:46 | Nahoru | #45
Bubrak-ZX10R> zajímavý, jelikož nemám čas to študovat budu ti věřit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 18:54 | Nahoru | #46

Bothrops píše: dareckov> je větší bohužel--ty roky 02 byly ještě motorky..



No já se právě bojím těch litrů protože už větší motorku nechci a nějak pořád ve mě je, že ta šestka nemůže být větší než litr Takže si mě potěšil, že už motorky větší nebudou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 19:33 | Nahoru | #47
dareckov> mě to třeba sere, vcelku dost. jsem z generace milovniků motorek ála gsxr1100w, prvni zzr 1100, prostě mašiny. ok, jsem platonicky zamilovanej do rsv4, to je ale minibike. stejně jako většina litru od roku 08 nahoru je krásny že to má tisic koní , ale když zalehnu,koukám na předni gumu. škoda..že nemám velikost ditěte Biaggiho,nebo Pedrosy..zase ale dobry by to bylo asi jen na mašinu :D

(reakce na) ZX10R 2006

10.12.2013 v 20:56 | Nahoru | #48

Bothrops píše: dareckov> mě to třeba sere, vcelku dost. jsem z generace milovniků motorek ála gsxr1100w, prvni zzr 1100, prostě mašiny. ok, jsem platonicky zamilovanej do rsv4, to je ale minibike. stejně jako většina litru od roku 08 nahoru je krásny že to má tisic koní , ale když zalehnu,koukám na předni gumu. škoda..že nemám velikost ditěte Biaggiho,nebo Pedrosy..zase ale dobry by to bylo asi jen na mašinu :D



Tak mě se zase ty malé SS libí, nejsou to takoví mastodonti. A jsem sportovní postavy takže mě velké motorky nesedí a ta 636 byla dost velká a říkal jsem si, že nevím co dál, prtože už fakt větší motorku doma nechci takže uvidíme. Pokud bude kyslík tak bych rád zx10r 08 a nebo cb1000r

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

11.12.2013 v 13:51 | Nahoru | #49

Bubrak-ZX10R píše: ostatne takhle mi to jede s nefunkcnim ventilem na 5 tam tech 299 je, mam ale vepredu -1 zub (coz takhle jelo i se seriovym prevodem, kdyz to melo o 70tis min najeto )

pokud jsi měl o jeden zub míň pak ten tacháč víc proměřuje, ne?

Naposledy editováno 11.12.2013 13:51:39

(reakce na) ZX10R 2006

11.12.2013 v 16:12 | Nahoru | #50

paca píše: pokud jsi měl o jeden zub míň pak ten tacháč víc proměřuje, ne?



jojo asi o dalsich 6%, ale porad je na 5ku omezovac ve 310 tachometrovych, to se nemeni.

(reakce na) ZX10R 2006

12.12.2013 v 14:20 | Nahoru | #51
dareckov> Já měnil r6 za r1 , pravda nebyly to žádné funglovky :D ale měřím taky trošku víc a r6 jsem měl jak koloběžku Ikdyž r1 je tuším výškově v sedle stejná jak r6 kolem toho roku 02 tak je pro mě stejně pohodlnější..Řekl bych víc robustnější a delší ale nikdy jsem to neštudoval tak jen odhaduju zx 10tku plánuju taky později takže jsem si solidně početl

ZX10R 2006

12.12.2013 v 20:34 | Nahoru | #52


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:00

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

12.12.2013 v 20:48 | Nahoru | #53


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

12.12.2013 v 21:12 | Nahoru | #54
kawapepek> Sáfra ta je luxus

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2006

12.12.2013 v 21:18 | Nahoru | #55
kawapepek: copak poridils?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2006

12.12.2013 v 21:20 | Nahoru | #56


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:15

ZX10R 2006

12.12.2013 v 21:22 | Nahoru | #57


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:20

(reakce na) ZX10R 2006

13.12.2013 v 12:39 | Nahoru | #58

Packyn píše: kawapepek> Sáfra ta je luxus


já ti nevím, mě ta barevná kombinace připadá jak z cirkusu

(reakce na) ZX10R 2006

13.12.2013 v 14:46 | Nahoru | #59

kawapepek píše: Néééé,testoval jsem.... měl jsem jí na podzim jednu sobotu na cca 3 hodky...



Aha, jasne, ja ji mel 2 dny v lete, dycky 3-4hod. Stalo to za to. I kdyz se ji moc teda nechtelo na zada, nejakej blok...

ZX10R 2006

15.12.2013 v 13:27 | Nahoru | #60


Naposledy editováno 10.04.2024 12:53:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16327 Dnes v 13:39 oioi01
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist