vzhledem k tomu, že mám nabídku na CBR900RR v parádnim stavu za dobrý peníze, ještě k tomu z rodiny, tak uvažuju o tom, že si ho na jaře pořídim. Ale říkám si, jestli těch 130 koní není po GS500E moc. Mohl by mi k tomu někdo, kdo má podobnou zkušenost, nebo na CBR900RR jezdí, jezdil, říct? Je pravda to, co se o ní říká, že je to hodná motorka? Sice jsem na ní jel, ale jen pár km, a s respektem.
Jakou má spotřebu? Počítám něco kolem sedmi litrů?
Dá se na ní rozumně cestovat? Někdo píše, že na starých supersportech to ještě jde, ale přece jenom..
Dík za kloudný odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR
sam sem sel z 16 koni na 100 (bez kapot) a pak na 143 (uz kapoty) a nakonec na 175, a da se to, i s tou silnou motorkou se da jet stridme a kdyz nejaky cas nejedu, tak je to podobny, ze jedu nejprv opatrne
kamos sel z Jawy na Blackbirda a zahy lital 300 po dalnicich a zije
neda se to pausalizovat, fakt zalezi co mas v hlave
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR
Naposledy editováno 12.11.2013 11:18:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR900RR
JohnyBaroch píše: CBR900RR je výborná motorka i na dnešní dobu perfektně ovladatelná..Přesedlání bych se nebál, jen jinej posaz, už ne tak uvolněný jako u tvé GS500E a velmi slušný výkon, ten poznáš hned..Pokud je to motorka od někoho z rodiny, zkus se na ní pár km svézt, to ti hodně napoví..Když ji nebudeš moc dráždit je to hodná motorka..Jen si myslím že tě nebude bavit jezdit na ní pomalu Jinak cestovat se dá na všem, otázka je jak pohodlně a jak daleko...Jsou borci co na sportech jedou třeba do Chorvatska, proč ne..Každej snese něco jiného, já bych se asi už nenarovnal.. Já ze sportů slezl z mnoha důvodů do litrových naháčů a jsem spokojen, jak říkám každej hledá to co mu nejvíc sedí..
ále chorvatsko?tam je clovek za pul dne...ja byl na jiznim cipu Francie a rumunsko a pohodicka myslim si ze si stejne rozhodnuty a potrebujes jen ujistit a jelikoz si na te motorce uz jel tak asi vis ze to neni raketoplan ale reaguje tak jak tocis heftem, takze jdi do toho a opatrne! at to jezdi
enusim2 píše: ále chorvatsko?tam je clovek za pul dne...ja byl na jiznim cipu Francie a rumunsko a pohodicka myslim si ze si stejne rozhodnuty a potrebujes jen ujistit a jelikoz si na te motorce uz jel tak asi vis ze to neni raketoplan ale reaguje tak jak tocis heftem, takze jdi do toho a opatrne! at to jezdi
Spotřeba okolo 6-6,5 l.
Po GS 500 E to nebude takový skok.
Jestli je zachovalá,tak s ní chybu neuděláš.
Měníš jen olej,filtr,gumy a destičky.
Já jezdil na Dunlop D 207,teď Sportsmart.
Předpokládám,že je to rok 1998-1999.
Já měl 1996 s předním kolem 16 a zadním 17.
Celkem pohodlná.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR
Alexanderovic: balit holky jdou i na GSo, ale momentálně jsem spokojenej, takže kvůli holkám to kupovat nechci přeci jenom - GSo na delší cestování nic moc, vy dvou mě bolej kolena. Ale ještě nevím, jestli budu GS prodávat, přecijenom do rahy je to dobrá motorka a na CBRu by to nebylo to pravý ořechový. Všechno záleží na tom, kolik si vydělám.
Jezdit chci s rozumem, samozřejmě, ale očas si za ten plyn taky vezmu Gso už mi přijde málo, ale to se dalo čekat.
Spotřeba není zlá a co se týče spolehlivosti, asi není co řešit
Jde hodně o respekt ke stroji, a zejména k okolí. Ať už ostatním řidičů, (ne)kvalitě silnic, chodcům, zvěři atd.
Přeju šťastnou ruku ve výběru a cesty bez nehod a policajtů.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR
Už sem si říkal, kdy to někdo vytáhne))
Mám cbr900rr 52tis/11 let, a nějak se mi to vyhýbá. Jen jezdit a dělat standardní údržbu. A dobrý je vyčistit a prostříkat jednou ročně konektory, hlavně kde tečou velký proudy, třeba od dobíjení, to je hlavní problém odcházení regulátoru. Můj názor a moje zkušenosti.
Naposledy editováno 14.11.2013 10:23:07
-666- píše: "No jeste se uchlastavaj svicky a odchazi regulator a obcas i alternator..."
Už sem si říkal, kdy to někdo vytáhne))
Mám cbr900rr 52tis/11 let, a nějak se mi to vyhýbá. Jen jezdit a dělat standardní údržbu. A dobrý je vyčistit a prostříkat jednou ročně konektory, hlavně kde tečou velký proudy, třeba od dobíjení, to je hlavní problém odcházení regulátoru. Můj názor a moje zkušenosti.
Tak asi radsi nejezdi do zahranici. Tohle neni treba nejak vyvracet, je to znamej globalni problem Hond, ne jen CBR.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR
-666- píše: Jako že v zahraničí víc odchazej regulátory? A kde víc? Jestli je to tak, tak já typuju Německo, odejdou na západ, kdo by lezl na východ ne? Známej fakt a já to neznám ajaj
No myslel sem to ve smyslu 'daleko od domova', coz pokud bydlis v KV, tak zahranici trochu ztratilo smysl, to uznavam.
Jednou to poznas, kazdej s Hondou to jednou pozna...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |