globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 250 mx 1990
Zdravím
Mám problém se svou KTM, nechce startovat..... karburátor vyčištěn,svíce hází, benzín z nádrže jde...... pak jsem zkusil stříkačku benzínu pod svíčku a chytla na druhé kopnutí, jak po másle, tak vteřinu, takže kde je chyba? něco ucpané? děkuji za všechny rady
KTM jen jí ochočit a porozumět

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 mx 1990

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2013 v 17:04 | Nahoru | #1
Nesaje ti to asi benel. Typuju gufero na klice a nebo klapky jestli je to má teda?

KTM 250 mx 1990

8.11.2013 v 08:14 | Nahoru | #2











posílám foto včera rodělaného karburátoru... optevřený plyn a zavřený... je to tak zprávně? nebo to nedovírá?

KTM 250 mx 1990

8.11.2013 v 08:30 | Nahoru | #3






karburátor rozdělaný vyčištěný a smontovaný..... a nic ani škyt..... svíce suchá... nejde benzín..... do čeho se mám pustit? klapky nevím kde jsou... jestli teda vubec jsou... a gufero? mám to rozdělat a koupit nové nebo jak poznám že je ok?

KTM 250 mx 1990

8.11.2013 v 10:06 | Nahoru | #4
Seriál výměna ložisek klikové hřídele pěkně popsaný, vyfocené.... DonPello dobrá práce

do toho se asi jen tak nepustím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 mx 1990

8.11.2013 v 10:50 | Nahoru | #5
EnduristaGG> to gufero na klice vyměním aniž bych musel nějak víc rozdělat? nepovolím jen tenhle šroub? nebo jsem uplně mimo

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 mx 1990

8.11.2013 v 10:52 | Nahoru | #6




(reakce na) KTM 250 mx 1990

Skvělá odpověď, děkuji! 8.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #7
KTMVenek> Šipka na fotce ukazuje na hřídel nakopávačky. Na hřídeli je sice gufero, ale to tvůj problém nevyřeší.
Podle mě nejde benzín do nebo přes karburátor = něco ucpané.

KTM 250 mx 1990

8.11.2013 v 14:06 | Nahoru | #8
když rozdělám karburátor je v něm benzín.... jak píšeš nejde přes něj.. jak ho nejlépe vyčistit
karbec KEIHIN... nějaké zkušenosti?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 mx 1990

9.11.2013 v 09:33 | Nahoru | #9

KTMVenek píše: EnduristaGG> to gufero na klice vyměním aniž bych musel nějak víc rozdělat? nepovolím jen tenhle šroub? nebo jsem uplně mimo



Musíš stáhnout rotor zapalování. Třeba takhle vypadá špatné gufero na exc 250 http://s5.postimg.o...pl48n/Gufero_KTM.jpg
Dá se to vyměnit bez půlení motoru jen to chce trošku zručnosti.
To co jsi označil na fotce šipkou to je hřádel startpáky ta nemá s motorem jako takovým nic společného.

K tomu karbiku- předpokládám že plovákovku máš naplněnou benzínem? Trysky a vzdušníky čisté... Myslím že ti to nesaje benzín.

(reakce na) KTM 250 mx 1990

9.11.2013 v 13:10 | Nahoru | #10
EnduristaGG> jo plovákovka je naplněna benzínem.... někde jsem vyčetl že nejlíp se vyčistí karburator vyvařením v octové vodě, tak jsem to zkusil, nakopávám...nic, dám stříkačku benzínu pod svíčku a chytla krásně.... nádrž padla rychle dík všem zůčasněným při hledání problému

Naposledy editováno 09.11.2013 14:00:16

KTM 250 mx 1990

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2013 v 16:31 | Nahoru | #11
No podle toho co píšeš tak ti to prostě nesaje benzín (není tam dostatečný podtlak) Jestli si seš jistej s tím 100% čistým karbcem tak to jedinej důvod, nevidím proč ti nejde pod svíčku benel....

Pak napiš jak jsi pochodil celkem mě to zajímá

KTM 250 mx 1990

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2013 v 18:37 | Nahoru | #12
podle mě klasika..vyběhanej píst -> malá komprese. Zkontroluj válec a píst a potom laboruj

KTM 250 mx 1990

10.11.2013 v 09:45 | Nahoru | #13
když tam nejde benzín,malá komprese, tak nastartuju že dám stříkačku bena pod svíci.... chytne to... projel jsem to.. chcíp a znovu nakop v pohodě. to komprese už nemusí být? ta musí být furt ne? dnes už jsem to teda nenastartoval musel jsem to hned po ránu zkusit.... takže za tepla vypadá že by chytla, no beztak to eště zkusim s tou stříkačkou jen to nezkuvit

1 reakcí na tento příspěvek KTM 250 mx 1990

10.11.2013 v 11:09 | Nahoru | #14
Jo takhle, takže ty když to oživíš stříknutím benzínu do válce tak už to pak normálně jede? A můžeš s tím normálně jezdit dokud to nevychladne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 250 mx 1990

10.11.2013 v 15:01 | Nahoru | #15
EnduristaGG> přesně tak,když to oživim stříkačkou tak to jede krásně, když se to zahřeje tak to pak chytne taky, než to schládne, to už zas musím oživovat...

KTM 250 mx 1990

10.11.2013 v 17:53 | Nahoru | #16
Tak jak je na tom pístní sada? A to gufero jsi už zkontroloval?

(reakce na) KTM 250 mx 1990

Skvělá odpověď, děkuji! 10.11.2013 v 18:07 | Nahoru | #17

KTMVenek píše: EnduristaGG> přesně tak,když to oživim stříkačkou tak to jede krásně, když se to zahřeje tak to pak chytne taky, než to schládne, to už zas musím oživovat...



to je úplně přesně to, o čem mluvím... je to na 99,99% špatnej píst (válec). Za studena má malou kompresi a po ohřátí se píst trochu roztáhne, takže se komprese zvýší a proto to za tepla chytá. S ničim nelaboruj a rozdělej válec. Zjistíš, že máš špatnej píst a možná i válec, takže doufej, že to bude jen píst a nebude to i ojnice atd. A když dáš do kupy válec a píst, tak počítej s tim, že pokud máš teď v cajku ojnici, tak dlouho už nebude. A co z toho vyplývá? Že můžeš šetřit na komplet GO, otázka je, jestli to má na tak starej motorce cenu. Nicméně nechci strašit, sundej válec a uvidíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX Kohoutkovi 4 21.6.2023 v 19:13 ja1


TOPlist