globalmoto_duben_nolan





Téma: Hyosung GV 650 Aquila
 
11.10.2013 v 08:30
Nemáte někdo z Ostravy nebo blízkého okolí Hyosung GV 650 Aquila ? Potřeboval bych si sednout, jestli mi není moc velký.Nejsem zrovna největší. Děkuji Pedro.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila

11.10.2013 v 08:44 | Nahoru | #1
no, nic ve zlým, ale viděl jsi to už na živo?

neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování

ale jestli to máš jako nějakej "vysněnej" bajk a o ničem jiným neuvažuješ tak doporučuju koupit novýho a v záruce - jestli to tu ještě někdo dělá, už jsem z toho vypadl, ale počítej s tím, že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš

A tak mě napadá jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš, věř mi

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila

11.10.2013 v 11:08 | Nahoru | #2
Těžko říct, jak u tohoto typu, ale motory Hyosung dost trpěly na lámání ventilů. A mimochodem, mít doma ZL600 a nota bene XV1700, tak uvažovat nad touto motorkou a ještě řešit její velikost mně přijde jako nemalá bláznivina.

Hyosung GV 650 Aquila

11.10.2013 v 12:29 | Nahoru | #3
Hydroskunky nebrat...

Naposledy editováno 11.10.2013 12:29:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

4.11.2013 v 20:08 | Nahoru | #4

mirazciny píše: no, nic ve zlým, ale viděl jsi to už na živo?

neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování

ale jestli to máš jako nějakej "vysněnej" bajk a o ničem jiným neuvažuješ tak doporučuju koupit novýho a v záruce - jestli to tu ještě někdo dělá, už jsem z toho vypadl, ale počítej s tím, že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš

A tak mě napadá jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš, věř mi



To co to tady tvrdite je uplna blbost. Automobilce Kia se drive take kazdy smal a nyni je mnohdy lepsi nez zapadni znacky. Ani sami nevite co vsechno mate pod zadkem. Hyosung vyrabi spoustu komponentu jak pro ostat i znacky motocyklu tak i automobilů. Takze Japonec uz take neni Japonec. A tato znacka nyni vyvazi opravdu uz povedene stroje. www.hyosungmoto.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

4.11.2013 v 20:14 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: Těžko říct, jak u tohoto typu, ale motory Hyosung dost trpěly na lámání ventilů. A mimochodem, mít doma ZL600 a nota bene XV1700, tak uvažovat nad touto motorkou a ještě řešit její velikost mně přijde jako nemalá bláznivina.



Toto se delo jen u GT 650 a pouze jen u urcitych serii v roce 2004 a 2005. Vyrobce pak svolaval majitele techto serii do značkových servisu na vymenu spatnych hlav valcu zdarma. Bohuzel puvodni distributor se k tomuto moc nehlasil a tak tu tuto znacku pekne pohorsil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

5.11.2013 v 15:45 | Nahoru | #6
Geogino>
co konkrétně z těchto tvrzení máte na mysli?:

neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování? za tím si stojím, stačí se podívat a je jedno jestli na nový nebo starý

že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš?
ukaž mi blbce, který si koupí ojetýho hyosunga

nebo
jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš? tak to si myslím, že ti ostatně 90 procent místní mládeže potvrdí, u jednoho podobnýho bazarovýho rozčarování jsem byl přítomen

ad KIA - tý se lidi zatím ještě smát nepřestali, proč by měli? že se jim povedl vzhledově okopírovat Ford? ale kvalitou jsou někde v půlce?

(reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

6.11.2013 v 10:16 | Nahoru | #7

Geogino píše: Toto se delo jen u GT 650 a pouze jen u urcitych serii v roce 2004 a 2005. Vyrobce pak svolaval majitele techto serii do značkových servisu na vymenu spatnych hlav valcu zdarma. Bohuzel puvodni distributor se k tomuto moc nehlasil a tak tu tuto znacku pekne pohorsil.



To je blby co PADIsto, tady me to smaznout nemuzes.
Klidne si svuj chlebicek propaguj, ostatne kdybych prodaval hyoskungy tak bych o nich taky basnil to nejlepsi. Ale temhle tato tvrzeni je treba brat s rezervou. Hodne veeeeeeeeeelikou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

22.11.2013 v 21:48 | Nahoru | #8

mirazciny píše: Geogino>
co konkrétně z těchto tvrzení máte na mysli?:

neni to zrovna ideál krásy a kvality zpracování? za tím si stojím, stačí se podívat a je jedno jestli na nový nebo starý

že ho pravděpodobně už nikdy neprodáš?
ukaž mi blbce, který si koupí ojetýho hyosunga

nebo
jestli to máš třeba pro mladýho tak hyosungem ho jenom nasereš? tak to si myslím, že ti ostatně 90 procent místní mládeže potvrdí, u jednoho podobnýho bazarovýho rozčarování jsem byl přítomen

ad KIA - tý se lidi zatím ještě smát nepřestali, proč by měli? že se jim povedl vzhledově okopírovat Ford? ale kvalitou jsou někde v půlce?



to co jsi tady nyní napsal o automobilce KIA tak spíš tomu se nyní musím smát já. Jelikož asi moc o těchto, podotýkám jihokorejských autech, nečteš a ještě k tomu zde s úplnou jistotou tvrdíš, že kopírujou. Tak pro tvou informaci, KIA cca před 3 až 4 lety přetáhla k sobě návtháře z BMW. Ten dal nynějším vozům KIA takový tvar jaký nyní mají a ty mi chceš tvrdit, že kopíruje. Tak takhle to jééé co je prostě korejské tak se jednoduše kopíruje....a co takhle třeba opačně, to nikoho nenapadlo... ale joo klidně si to tvrď "návrhář z BMW kopíruje" fakt hustý

tak to ti pak věřím i ty řeči o Hyosungu. Spíš ti poradím, nesrovnávej stárší modely Hyosung s novými, jelikož výroba se vždy vylepšuje jako i u jiných značek nebo výroben. A chyb, kterých se dříve dopustili se snaží vyhýbat a vylepšují výrobu. Nové modely nejsou jako ty starší...ale co ti tu budu vyprávět, vždyť ty to všechno dobře znaš, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

23.11.2013 v 20:49 | Nahoru | #9
Geogino> No jeste ze v tomto vlakne nam nemuzes zakazat prispivat jako jinde ZE .

Otazka je, jestli designer, kterej pracoval pro BMW muze malovat stejny krivky pro nekoho jinyho. Kdyz se podivas na BMW, melo byt ti bejt jasny, ze koukas na BMW o bez toho ze vidis logo z vrtuli. Ale to jsou veci, ktery proste clovek obdivujici low end konec motoristickeho pole nepochopi.

Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 00:09 | Nahoru | #10
Najdu vlákno po nějaké době a na první pohled bych mohl být jelen z toho, co si o této značce tedy myslet (když se zde přímo vyjadřuje zřejmě prodejce značky) nicméně jestli jinde negativní názory mazal a pisatele blokoval, nemám důvod svůj názor měnit. Zavání to rčením "pro pravdu se každý zlobí". Nevím, proč mně to připomnělo tuto "úžasnou" prezentaci firmy.
A jak zde bylo řečeno, že tím lámáním ventilů trpělo jen pár sérií GT650, tak je docela zajímavé, že jsem už viděl pár motorů GT125, rovněž s prasklými ventily a zničenými hlavami a před časem zde na fóru (a dost i po zprávách) se mnou jeden klučina řešil opravu motoru XRX125, kde také byl jeden ze čtyř ventilů ulomený a navíc úplně vydřená vahadla. Celou hlavu posílal na repasi někam do Ostravy.
A jestli Hyosung kopíruje, nebo nekopíruje, snad není třeba diskutovat... nebo snad pouze já v motorech řady GT vidím (vzhledově a konstrukcí) obšlehnuté motory Ducati?

2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 08:58 | Nahoru | #11
ducati? dle čeho proboha?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 09:13 | Nahoru | #12
DRN.> On to napsal špatně. Ty moderní vodou chlazené Ducati motory jsou okopírované Hyosungy.



(reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 09:20 | Nahoru | #13
Zbyněček.> jo tak dle počtu válců a chlazení, tak to jo, to je gs 500 a předchůdci (400 a 450) okopčená jawa

Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 09:33 | Nahoru | #14
Jawa Xing fu. Uf,Uf, to je volovina.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 11:04 | Nahoru | #15
DRN.> V-twin 90°. Nevím o jiné značce, která by takové motory vyráběla. A když vedle sebe postavím GT650 a Monster 600, je tam dost na pohled podobných prvků.

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 11:07 | Nahoru | #16
Ja myslel, ze od toho Hyo fanatika uz bude klid a zase na nej narazim Takze pokud jsem to vsechno dobre pochopil ... neni Hyo jako Hyo. Stary jsou jebky, novy jsou super .... stejnym vyvojem prochazeji vsichni, takze starej japonec byl super a novej je teda asi hypersuper. No to si radeji zase koupim toho japonce a trochu se divim, ze Pedro18 by po nekolika japoncich chtel kupoval Hyo.

Pokud jde o navrhare KIA, tak tim je Peter Schreyer, kterej pro KIA dela od roku 2006 a pred tim delal pro Audi a VW. Ten clovek urcite umi a svoji praci rozumi, ale bohuzel design neni vsechno a zalezi hlavne na zpracovani a kvalite materialu. A jak uz kluci ze Ziliny (KIA) i z Nosovic (Hyundai) nekolikrat potvrdili, tak treba plasty praskaj uz pri prvotni montazi. A rekl bych, ze kvalita techto korejskych znacek sla vyrazne nahoru od ty doby, kdy se prestaly vyrabet i Korei

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 11:30 | Nahoru | #17

gugo píše: Geogino> No jeste ze v tomto vlakne nam nemuzes zakazat prispivat jako jinde ZE .

Otazka je, jestli designer, kterej pracoval pro BMW muze malovat stejny krivky pro nekoho jinyho. Kdyz se podivas na BMW, melo byt ti bejt jasny, ze koukas na BMW o bez toho ze vidis logo z vrtuli. Ale to jsou veci, ktery proste clovek obdivujici low end konec motoristickeho pole nepochopi.



Ty jsi uz fakt trapnej. Hulvata co porad jen do nekoho rype budu zakazuvat vzdy. Chovas jako male detsko ze skolky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 11:59 | Nahoru | #18
JR..> Tak já mám dva Accenty, oba vyrobené v Turecku a žádné markantní problémy s nimi nejsou. Akorát u toho naftového (1497ccm CRDi Turbo) jsem měnil zadní kotouče (rychle zrezly) a ložisko LZ kola (obojí v záruce), ale jinak je to auto jako víno. Benziňák je ještě o rok starší a nikdy se na něm neopravovalo nic a navíc ten motor (1399ccm MPI, DOHC) je tichý jako myš. Akorát u obou motorů by se, kor na dálnici, hodil šestikvalt.
Jak na tom byly starší typy této značky, nevím, ale s těmito (2006 a 2007) problémy nejsou. Navíc auto v plné výbavě se dá pořídit za cenu té nejosekanější ochcávky a to pro kupu lidí znamená dost.
Na tom, že šla kvalita nahoru od doby, kdy se začaly vyrábět mimo Koreu, něco pravdy nejspíš bude.

(reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 12:05 | Nahoru | #19
J.M.K.> Tak to uz tady nebudeme zbytecne zasirat vlakno. Uz mas auta, ktery jsou relativne novy a technika uz je tam celkem hodne dopredu. Navic v Turecku se dela hodne aut a je to castecne evropskej stat

Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 12:11 | Nahoru | #20
tady bude zase legrace. Mně bude stačit když lidi pochopí, že značky jako hyousung-kymco-sym nejsou žádné levné čínské plečky, ale jsou to "skorojaponci" za "skorojaponskou" cenu a spoustu dílů na "pravé" japonce dodávají.

J.M.K.: motor volně vychází z sv650, od monstera má přece jiný způsob chlazení, víc ventilů a jinej typ rozvodů

JR: kia+hyundai jsou pro mě už vlastně evropské značky. Někde jsem četl, jak někde na výstavě šéf VW obdivoval kvalitu zavírání dveří "korejských" vozů oproti německým

(reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 12:18 | Nahoru | #21

J.M.K. píše: DRN.> V-twin 90°. Nevím o jiné značce, která by takové motory vyráběla. A když vedle sebe postavím GT650 a Monster 600, je tam dost na pohled podobných prvků.


aha, takže motor z midalu je obšlehlej ford? corveta?
ted si nejsem jistej ale L90 neni ducati vynalez

jaký podobnosti?

(reakce na) Hyosung GV 650 Aquila

24.11.2013 v 17:03 | Nahoru | #22

Geogino píše: Ty jsi uz fakt trapnej. Hulvata co porad jen do nekoho rype budu zakazuvat vzdy. Chovas jako male detsko ze skolky.



Jeste ze se necovam jako decko , toby teprve pak byl prusvih.
Koukam ze ty zasadne mluvis k veci ze ?

bajdvej: uz me konecne reknes jestli jsi PADI ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist