Před 15 lety jsem měl jako první zahraniční motorku DR 750 Biga a od té doby jen silničky a nyní bych to chtěl opět zakončit slabším, lehčím jednoválcovým endurkem.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké má problémy/ na co se zaměřit při koupi
1 reakcí na tento příspěvek Jaké má problémy/ na co se zaměřit při koupi
Naposledy editováno 27.09.2013 20:20:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké má problémy/ na co se zaměřit při koupi
Gargantua píše: U Cagiv je největší bolest asi ta volnoběžka startéru. Bratránek teď prodává pětistovku: http://www.motoinze...9936-canyon-500.html ta mu sloužila na cagivu velmi dobře, oproti třeba šestistovce co měl a co se pořád srala A v pěknym stavu jí myslim má, jelikož jsem ho k jízdě v terénu nemohl nikdy přemluvit a má jí pořád vyblejskanou jak psí koule
No, vzhledem k tomu že píše že je dobrá do zatáček, tak to bude určitě slušnější kus
Kolik je kamarádovi let? To je inzerát jak z reklamní dílny Ogilvy
2 reakcí na tento příspěvek Jaké má problémy/ na co se zaměřit při koupi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké má problémy/ na co se zaměřit při koupi
seikos píše: No, vzhledem k tomu že píše že je dobrá do zatáček, tak to bude určitě slušnější kus
Kolik je kamarádovi let? To je inzerát jak z reklamní dílny Ogilvy
Takže ne kamarád, ale bratránek, jestli si dobře pamatuju tak je mu 25. To, že je dobrá do zatáček myslí asi tak, že oproti jiným motorkám v tý kategorii (třeba moje KLE, nebo druhýho bratránka XT) si s ní tu zatáčku fakt užiješ, zkoušeli jsme si ty motorky párkrát vyměnit a jelo se na ní do zatáček líp, tak nějak jistěji.
A ano, připouštim že ten inzerát je jak z letáku Cagivy, ale on má ty Cagivy tak najetý, že by v tý firmě mohl dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké má problémy/ na co se zaměřit při koupi
droud píše: Gargantua> s tím že jde dobře do zatáček nemá to náhodou jen 19" přední kolo naše 21" co je na klepadle i XT se holt do zatáčky skládá malinko hůř ale pořád si myslím že tam jde velice dobře
Jo, koukám na fotky a má to menší přední kolo než já, tak je to možný, já u něj vždy čučel jen na zadní, to vim že má širší než já.
Mě u tý mojí vadí, že když si před zatáčkou přibrzdim, tak se mi předek strašně potopí a ta motorka se tim jakoby roztančí a už to v tý zatáčce neni ono. Když před zatáčkou nepřibržďuju, tak to jde. A vidle se mi nechce přifouknout, protože na rovince a po polňačkách mi to jejich odpružení zase vyhovuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Horní úvrať a ventilové vůle [1, 2] Cagiva Canyon 500 | Zerog | 57 | 9.5.2024 v 23:39 Deadman |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
Karburátor Mikuni BST 40 o-kroužek Cagiva Canyon 500 | Zerog | 18 | 13.2.2024 v 08:04 SOUSEDRH9 |
Neháže jiskru Cagiva Canyon 500 | roko31 | 19 | 25.11.2023 v 21:29 Stepa97 |
Cagiva Canyon 500 Cagiva Canyon 500 | Vojcech | 22 | 18.5.2023 v 13:47 Neeno |