Brzdy nejsou nejlepší (holt šestipístky) ale po repasi, deskách sbs, pancířích mi to brzdilo dobře.....
Je to bajk kterej se nesype a pokud dobře koupíš tak seš vysmátej.
3 reakcí na tento příspěvek vlastnosti gsx-r 1000 k1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1
kupyl píše: Díky všem...celkem jste mě potěšili když čtu samou chválu :), takže jdu do ní. Ted už bude záležet jen na tom, jestli si potykáme ;). Tady je odkaz na budoucího člena rodiny: http://www.motoinze...-r-1000.html [/quote]
no ty vole
taková dlouhá diskuze a ty si pak vybereš vyválenou jebku bez kapot,kde tě ve 200km/h sfoukne vítr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1
Koukám že každá má svého kupce.
a jinak mám to od 8tis, teď to má 58tis, přívěra je dávno pryč, v 50ti se dělal rozvoďák a pár ventilů, přebrušovaly neorigoš kotouče, co tam někdo dal. no, mám to kromě aktuálního stavu tacho na profilu.
Naposledy editováno 02.08.2013 19:19:23
kupyl píše: Díky všem...celkem jste mě potěšili když čtu samou chválu :), takže jdu do ní. Ted už bude záležet jen na tom, jestli si potykáme ;). Tady je odkaz na budoucího člena rodiny: http://www.motoinze...-r-1000.html [/quote]
jestli tohle koupíš tak jsi promiň není myšleno ve zlém... magor! To ti rovnou můžu nabídnout svojí v luxusním stavu za 60.000
3 reakcí na tento příspěvek vlastnosti gsx-r 1000 k1
Srovnavat cbr a gsxr je nesmysl...mimo motoru je cbr mysim tim novejsi 99vejs lepsi.
V tom odkazu je to MRDKA nehorazna...sport bez kapot je hovadina...
Naposledy editováno 02.08.2013 22:03:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlastnosti gsx-r 1000 k1
nicmene za tu ocesanou mrdku bych nedal ani dvacet...
Naposledy editováno 02.08.2013 22:55:47
ale strašně rád bych se svezl na něčem, co je teda ok první ZX10R to fakt není, na ničem novějším sem asi nejel.... K1200R už není, ZZR1400 mám slíbenou
Cuba_GSXR píše: z-x-r> ale od 13 let stare motorky asi snikdo neceka, ze to bude srovnatelny s litrovym bawem z 2013...
nicmene za tu ocesanou mrdku bych nedal ani dvacet...
myslím, že ty staré, rozválené litry budou ftipnější bo do poslední chvilky nevíš, kde to pojede
V tom vrchu má sílu pravda trochu menší ale pořád ruku v ruce se spodkem to na motor dalo stroje co táhnou ve vrchu víc. No a co se týče silnice, asi bysme tu byly dlouho kdybych si pamatoval úplně celej seznam bajků a jezdců který to zpráskalo.... ale tam beru, že to je v rukou. V tom spodku a středu si to dokázala ovšem nahnat tak že ty 180k stroje to málokdy dohnali vrškem
a to nebudu mluvit o konkurenci R1, 954 a zx9 toho roku, těm se ztrácela jakoby to byly šestky
Naposledy editováno 05.08.2013 12:43:39