Bylo to vysoké, strašně nestabilní a v zatáčkách jsem nevěděl co dělat
1 reakcí na tento příspěvek Po dlouhé době na kole
1 reakcí na tento příspěvek Po dlouhé době na kole
1 reakcí na tento příspěvek Po dlouhé době na kole
1 reakcí na tento příspěvek Po dlouhé době na kole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po dlouhé době na kole
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po dlouhé době na kole
Dolík.... píše: Průserář> ty se nebojíš jezdit na motorce mezi zlýma autařama a autem, mezi zlýma kamioňákama?
no já jsem řidič kamionu a nechtěj vědět jak mě těší pokaždý brzdit ty tuny kvůli ciklistum. Jinak z mého pohledu je jízda na kole daleko pro ciklistu nebezpečnější neš jízda s motorkou1 reakcí na tento příspěvek Po dlouhé době na kole
3 reakcí na tento příspěvek Po dlouhé době na kole
Průserář píše: no já jsem řidič kamionu a nechtěj vědět jak mě těší pokaždý brzdit ty tuny kvůli ciklistum. Jinak z mého pohledu je jízda na kole daleko pro ciklistu nebezpečnější neš jízda s motorkou
souhlas..ale toto jedou kamikadze co nemaj mozek..kloudnej jede mimo hlavni silnice...
J.M.K. píše: K tématu toho asi moc neřeknu, ale za sebe... jsem na to docela zvědav, zda po nabrání sil po překonané paraplegii (v důsledku zákeřné nemoci) sednu dříve na motorku, nebo na kolo. Spíše mně motorka (chopper typu XV535) přijde přípustnější, jak kolo, ale spíše z důvodu výšky - do jaké výšky bude třeba vyhodit čapu kvůli přehození přes sedlo. Pak už to bude jen o výdrži. Vzhledem ktomu, že na rotopedu urazím za půl hodiny 12km, kdežto na elipticalu jen necelý 1km během pár minut a musím si několik minut oddechnout, tož čertví, kterak by to bylo s jízdou na bicyklu.
Paraplegie je nemoc, pri ktere pises dlouze to co jde napsat jednou vetou???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po dlouhé době na kole
CassidyCZ píše: Hlavně nemačkat spojku
Pedl píše: Kurňa dobrá rada, asi si radši tu brzdu vyháknu
Po tom, co jsem si jednou ve městě v krizovce na kole vymáčkl spojku a se zablokovaným předním kolem jsem se poskládal před auto, mám na kole přední brzdu vpravo stejně jako na motorce a zadní bzdu vlevo. Myslel jsem, že to tak má většina motorkářů-cyklistů
Jinak na kole sedím několikrát týdně, občas na něm jedu i do práce, takže s přesedáním kolo-motorka nemám problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po dlouhé době na kole
wegas píše: kolo, kery by splnovalo moje pozadavky je stejne drahy (mozna drazsi) jak motorka, takze to ani nehodlam zkouset
Jo tak ja mám kolo několikrát drazsi nez moto a i me to víc baví
panTerek píše: Po tom, co jsem si jednou ve městě v krizovce na kole vymáčkl spojku a se zablokovaným předním kolem jsem se poskládal před auto, mám na kole přední brzdu vpravo stejně jako na motorce a zadní bzdu vlevo.
Mně se to tedy zatím nikdy nestalo, ani jsem nepřeletěl, jen se jednou postavil cca 30° na přední, když mně skočil pod kolo vlčák a podvědomě jsem šlajfoval oběma. Ale vzpomínám, jak stará italská kola (zejména zn. Graziella) rovněž měla brzdy "obráceně" a kolik mých známých se na nich vyšvihalo...