globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zkušenosti s Brisk
25.4.2013 v 19:27
Ahoj jakou máte zkušenost se svíčkou BRISK NAR14YS případně BRISK NAR14YC
Anketa: Která svíčka je nejlepší?
BRISK
59%
16
NGK
33%
9
DENSO
4%
1
BOSH
0%
0
CHAMPION
4%
1

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 19:41 | Nahoru | #1
BRISK Silver NAR14YS

pro motory s LPG, CNG, TNG, METHANOL, ETHANOL na to jezdíš?
Dej tam tu kterou ti píšou v servisní knížce nebo nějakou od jinýho výrobce pro stejný teploty
Já jezdím na NGK iridiovku a zatim dobrý chytá dobře snese toho taky celkem dost a na simsonu sem jezdil na briskách a ničil sem jednu za druhou ale bude to tim že se mi furt rozladovala ssměs po koupení novejch trysek a zalepení trysky na směs už sem se svíčkou neměl problém.A na ffichlovi sem jezdil co sem našel i od svíček od aut(s dlouhym závitem) když to jinak nešlo je to prostě univerzální stroj.Jinak bych doporučil brisk český a za pár korun

Naposledy editováno 25.04.2013 19:43:20

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 19:53 | Nahoru | #2
nikdy jsem tenhle problém neřešil, prostě jsem koupil danej tip a jezdil, žádný problémy s uchcáváním nebo starty po delší odstávce, nic. docela by mě zajímalo kdybych tam dal ty iridiové svíčky nebo jaký to jsou jestli by byl rozdíl, ale jen tak to zkoušet za ty prachy se m nechce

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 19:54 | Nahoru | #3
Kup se závitem co ti tam pude namontovat a dál nic neřeš

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 20:11 | Nahoru | #4
Ptáš se na Brisk? Vyrábí svíce pro Porsche a Ferrari , mám je v motoru auta jako součást navýšení výkonu a šlapou sakra dobře. Dodrž základní parametr a budeš spokojenej

Edit: Sorry, písmena.

Naposledy editováno 25.04.2013 20:12:39

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 20:15 | Nahoru | #5
BRISK Silver NAR14YS je tabulková náhrada za NGK CR7HSA a made in Japan se se špatně schání všude má mají šméčka z Francie. Tak jsem si myslel že bych zkusil tu Brisku

2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 20:35 | Nahoru | #6
Brisky dávám do všeho co mám doma i mým zákazníkům a vždy je to jen lepší. Zrovna je šroubím i do Bandita páč ta japonská pomsta od ngk je ke vzteku.
Dej tam NAR14YS

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 21:10 | Nahoru | #7
S Briskem maximální spokojenost!! ale konkrétně s tímto typem ti neporadím...

(reakce na) zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 21:20 | Nahoru | #8

Mandela píše: Brisky dávám do všeho co mám doma i mým zákazníkům a vždy je to jen lepší. Zrovna je šroubím i do Bandita páč ta japonská pomsta od ngk je ke vzteku.
Dej tam NAR14YS

...proč pomsta?mám NGK furt původní a žádnej problém,najeto osmnáct a ještě je tam šest v klídku nechám,páč fungujou ...tím neříkám nic proti Brisku

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 21:37 | Nahoru | #9
Pokud pak zkusíš Brisky tak ti bude jasné o čem sem psal. Mám to od novoty a teď naj 8000km. Studený nebo teply to běží(chrchlá) jak když to má půl milionu a smrdí jak starej karbecovej Banda bez katu co jsem měl. Před chvilkou jsem to studený po vyměně nadlábnul a motor jde parádně na zvýšenější volnoběh a po minutě už bych řekl bez sytiče na 1100ot/min.A jak jde za plynem je k neuvěření. Před tím to hrkalo kolísavě na 1500-1600.

zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 21:54 | Nahoru | #10
za mně Risk nikdy u aut je to průser

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Brisk

25.4.2013 v 22:48 | Nahoru | #11

Mandela píše: Brisky dávám do všeho co mám doma i mým zákazníkům a vždy je to jen lepší. Zrovna je šroubím i do Bandita páč ta japonská pomsta od ngk je ke vzteku.
Dej tam NAR14YS



CO mas za problem s NGK ? Vsechny moje motorky na to jezdili a bez problemu.

V aute jsem nejak zapomel, ze je dobry se na svice taky nekdy podivat, a najezdili NEUVERITELNYCH 227 tisic km. Vzpomel sem si protoze motor zacal lehce pocukavat

(reakce na) zkušenosti s Brisk

26.4.2013 v 06:46 | Nahoru | #12

Yáma125 píše: BRISK Silver NAR14YS je tabulková náhrada za NGK CR7HSA a made in Japan se se špatně schání všude má mají šméčka z Francie. Tak jsem si myslel že bych zkusil tu Brisku

ty vado ze by byla 14 nahrada za 7? To se mi nezda to nejak nesedi

zkušenosti s Brisk

26.4.2013 v 08:58 | Nahoru | #13
svítím si s ní každý večer při čtení a zatím v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Brisk

26.4.2013 v 09:44 | Nahoru | #14
[quote=Ozzy_]CO mas za problem s NGK ? Vsechny moje motorky na to jezdili a bez problemu.

V aute jsem nejak zapomel, ze je dobry se na svice taky nekdy podivat, a najezdili NEUVERITELNYCH 227 tisic km. Vzpomel sem si protoze motor zacal lehce pocukavat

sem detailista a všechno moc řeším a poslouchám.

(reakce na) zkušenosti s Brisk

26.4.2013 v 09:46 | Nahoru | #15

Mandela píše: [quote=Ozzy_]CO mas za problem s NGK ? Vsechny moje motorky na to jezdili a bez problemu.

V aute jsem nejak zapomel, ze je dobry se na svice taky nekdy podivat, a najezdili NEUVERITELNYCH 227 tisic km. Vzpomel sem si protoze motor zacal lehce pocukavat

sem detailista a všechno moc řeším a poslouchám.



TO sem se toho odzvedel.

zkušenosti s Brisk

27.4.2013 v 07:33 | Nahoru | #16
Na Blatě mám z výroby Brisk AR14YS Racing a zatim má odkrouceno něco přes 24 tisic km bez problému . Na zkoušku jsem tam dal novou, ale rozdíl žádný, tak budu zatím jezdit furt na původní (nová stojí okolo 300Kč).

Jinak mám s Briskama různý zkušenosti. Např. ve Fichtlovi mi odcházely tak po 500km, takže tam už Brisk nikdy . Teď tam mam NGK a je klid . V autech provozujem taky Brisky, ale čas od času taky nějaká svíčka začne blbnout a je nutná výměna .

zkušenosti s Brisk

27.4.2013 v 07:53 | Nahoru | #17
Já sem to teď nandal do obou Virag, (spíš jen pro dobrej pocit, že sem dal motorkám nový svíčky ) a jezdí to úplně v pohodě. Oni jezdily v pohodě i ty původní NGK, tak sem si je uklidil a v případě potíží není problém dát je z5.
A moje osobní zkušenosti:
Kdysi před lety sem koupil novou Jawu 350/638, ta měla z fabriky Championky a nic moc , motka sice jezdila, ale občas nechtěla chytit, měla sklon k uchcávání, a takový drobný potíže) , po nasazení Brisku (vlastně tenkrát ještě PAL), bylo po problémech.
Naopak - v křoviňákách a motorpile jsou Champion a NGK extraliga, nezničitelný, kvalitní svíčky (a u mě tyhle mašiny musej ject celý léto, pracujou totiž za peníze). Je ovšem třeba dodržet předepsanej teplotní index (nebo tak nějak se tomu říká).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X xt125x2008 28 7.5.2024 v 18:37 _Justo_
Yamaha XT 125R Yamaha XT 125R jkrasty 6 6.5.2024 v 21:55 Kohlstein
Yamaha XT125 seřízení karburátoru Yamaha XT 125R Fregy 5 31.1.2024 v 16:11 alkajda
Teče benzín Yamaha XT 125R s_laburda 6 8.9.2023 v 16:26 PajdaXJR
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E Aposhtol 4 8.8.2023 v 19:31 krokoš


TOPlist