paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 900RR cvaknuti
Zdravím všechny. Poslední 3 dny se mi ozývá ze zadní části (asi uložení kyvky nebo zadního pérování) tupé cvaknutí, které se děje jen při jízdě bez plynu nebo na neutrál či se zmáčknutou spojkou Při rychlosti okolo 30km/h a míň.

Když jsem si zvednul motorku aby bylo zadní kolo ve vzduchu, tak disk volný není... A kyvka ani pérování mi volný nepřipadá. Ale mám za kyvku zvedlou motorku, takže případnou vůli v tom nepoznám.

NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENOSTI ČÍM BY TO MOHLO BÝT? Díky za všechny odpovědi.

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 18:49 | Nahoru | #1
Řetěz?

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 19:00 | Nahoru | #2
Když jsem točil kolem, tak to nic nedělalo a měl by být ještě ok a vůle by měla být taky dobrá... Je to tupý zvuk a udělá to tak 1x za 10 metrů. Vysvětlil bych lépe, ale tohle je vše co a jak to dělá. Všechno poutahovany. :( Asi nic Vážného, ale kurevsky mne to sere!

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 19:03 | Nahoru | #3
Pokud se cvaknutí projevuje v pravidelných intervalech (vzdálenosti) a kor, pokud motorka sebou během cvaknutí slabě cukne, tak po řetězu bych šel každopádně jako první. Sice to nesouvisí přímo s motorkou, ale přesně takové cvakání (navíc i přeskakování) se mně před léty objevovalo na bicyklu a bylo to zatuhlými články řetězu.

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 19:04 | Nahoru | #4
skus jestli je retez ve vsech mistech stejne naply kdyz otocis kolem mi to delalo na gs 500. a rozdil v napnuti řetezu byl asi tak 2-3 cm v urcitych mistech a vykazovalo to stejne priznaky

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 19:11 | Nahoru | #5
Dělá to nepravidelně. Nemají na to vliv otáčky a ani nerovnost vozovky. Slyším to jen při dojíždění ke křižovatce (brzdím motorem a přední brzdou, a po spomalení pod 30km/h sliším "klak") A dělá to i když nebrzdím ani motorem a ani brzdou.. Stačí jet pomalu a slyším to... Jde mi z toho hlava kolem :D

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 19:12 | Nahoru | #6
...jo a nepatrně zacítím při cvaknutí záškub ve stupačkách...

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 19:16 | Nahoru | #7
skus ten retez ono nemisis brzdit aby to delalo . jestli je retez v urcitych mistech volny tak ti tukne o kyvku a ve vyssich otackach to proste nepoznas neni to slyset

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 20:11 | Nahoru | #8
zkontroluj zuby na sekundaru a rozetě...nebo zda nemáš rozpadlej njakej valeček v řetězu

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 22:58 | Nahoru | #9
Tohle všechno je v pohodě. To cvaknutí když řídím, tak je jakoby byla povolená kyvka v uložení a v tom to kleplo... Ale je všechno dotažený. Budu jezdit jestli se to nezhorší a snad se někde něco objeví, tak jak na to přijdu, tak sem tu záhadu hned zveřejním :)

900RR cvaknuti

24.4.2013 v 23:33 | Nahoru | #10
nedělají to přední vidle? zkus je na místě propružit

900RR cvaknuti

25.4.2013 v 07:09 | Nahoru | #11
Krk je utaženej. To cvaknuti jde ze zadní spodní části...

900RR cvaknuti

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2013 v 17:41 | Nahoru | #12
zkus se kouknou třeba na to když demontuješ kolo jestli neodchází ložisko kola nebo pak kyvky.. a taky bych kouknul na silenblok mezi uložením rozety a zadního kola...v nejhorším případě se podívej zda nemáš třeba prasklej tlumič ustřžený šroub na kyvce u přepákování

900RR cvaknuti

25.4.2013 v 23:14 | Nahoru | #13
Co znamena "u prepakovani"?

900RR cvaknuti

25.4.2013 v 23:43 | Nahoru | #14
...prijde mi (pokud se mi tonezda) ze to dela vic a vic... tak snad brzy to bude delat tak ze to poznam a nerozbiju si hubu

900RR cvaknuti

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2013 v 04:54 | Nahoru | #15
ložisko kola ...

900RR cvaknuti

28.4.2013 v 21:55 | Nahoru | #16
Takže! Byla přetrhnutý vodítko řetězu na kyvce, tak jsem ho vyměnil a tím to nebylo. Ještě jednou jsem vyzkoušel co mně napadlo a JE TO CHYBA V LOZISKACH NA KOLE . Vím, že tu o tom hovoříme od začátku, i to bylo první co mne napadlo zjistit než jsem tu vůbec nějaký téma psal. Kolo je v určité poloze naprosto pevné a při otočení cca o 80° to má vůli jako kráva. Takže po víkedu prdnu nový ložiska a na 99% bude po problému. TAKŽE VŠEM MOC DÍKY!

900RR cvaknuti

3.5.2013 v 18:05 | Nahoru | #17
LOŽISKO VYMĚNĚNÝ A JEDNO Z TECH TŘÍ BYLO V P*ČI. Na první pohled nic špatného, ale po vyndání krytek ložiska bylo vidět, jak jsou sesypaný kuličky na jedné straně protože byl vymlácený věnec. (TÍM PÁDEM TO KOLO MĚLO VŮLI JEN V JEDNÉ POLOZE OTOČENÍ ) Takže až budete kontrolovat ložiska, tak otáčejte s kolem a pravidelně zkoušejte vůli ve všech polohách...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist