Téma: zapalovací cívka auto
 
3.4.2013 v 18:41
zdravim, auto mi jede na dva válce, má dvě cívky 2+2 válce..
je možné aby odešly obě dvě? (každý válec na jiné cívce)
podle servisního manuálu jsem je měřil, a místo deklarovaných 13ohm
má každá 1,5ohm..
nebo ty cívky něco odpálilo?
díky

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 18:46 | Nahoru | #1
Pokud dva válce jedou tak možná špatně měříš a cívky jsou ok. Zkontroluj VN kable.

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 18:49 | Nahoru | #2
Pokudje tam máš. Jestli jsou cíky přímo na svíčkách, tak nejpíš probíjí VN

Naposledy editováno 03.04.2013 18:49:50

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 19:07 | Nahoru | #3
kabely jsou ok,
a odpor změřit to mi jde

Naposledy editováno 03.04.2013 19:08:38

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 19:13 | Nahoru | #4
spíše mě zajímá jestli nemože jit do cívky něco co by tam jít němělo a cívku to odpálilo, je to hyundai accent 1.3 r.v 2001
tak to vypadá

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 19:26 | Nahoru | #5
Sakra ted řešim to samí na Mazdě 323 občas jede na 2 válce ale prej to dělaj fajfky co sou na cívkách popř kabely ke svíčkám což sou jen 2.U mě je to takle [URL=

1 reakcí na tento příspěvek zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 19:29 | Nahoru | #6
ja mam kabely pravě nový (je to rok) a zarazily mě ty hodnoty které nesedí podle menuálu... no jo ti asiati :D ... je fakt ze už jednou mi to blblo ale chytlo se to...

(reakce na) zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 19:38 | Nahoru | #7
whoode> Mě je zas divný to,že třeba 20km jedu v pohodě a pak najednou lup chrchlá to na 2 válce.Pak stačí jen když lehce zahejbu j kabelama a chytne se to takže je to asi někde už přepálený nebo nějakej špatnej kontakt

1 reakcí na tento příspěvek zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 19:48 | Nahoru | #8
Zlatá felicie MPI. Žádné zapalovací kabely a klid.

Cívky na 90% většinou oddělají špatné zapalovací svíčky. Lidé kašlou na jejich výměnu, protože to pořád jede. Ale svíčka se pomalu zanáší odpor klesá. Začínají zde potom téci větší proudy, než které cívka snese. A je vymalováno.

(reakce na) zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 20:00 | Nahoru | #9
AndělČK> To máš pravdu Felda mě ještě nezklamala,ale zase při přesednutí je ten rozdíl 100 krát větší.Já svíčky měnim pravidelně ale bylo mi řečeno,že u Mazdy je to častá vada spolu s váhou vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 20:23 | Nahoru | #10
A co je to za auto? J.

(reakce na) zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 20:40 | Nahoru | #11
Benda1> Vždyt psal Accent 1.3 rv.2001

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 20:45 | Nahoru | #12
Vzhledem k tomu, že pálí vždy dvě svíčky naráz, stačí aby probíjela jedna a sežere energii i pro tu druhou. Takže možná bude stačit vyměnit jednu svíčku (provizorně, samozřejmé) metodou pokus omyl.

zapalovací cívka auto

3.4.2013 v 20:49 | Nahoru | #13
a nebo pozdravovat kuny

2 reakcí na tento příspěvek zapalovací cívka auto

5.4.2013 v 19:35 | Nahoru | #14
tak cívka zase jede:-/ byl sem to projet a chyba se sporadicky projevila zas, zacalo to cukat, a problikávala kontrolka Check engine... prosím o radu

(reakce na) zapalovací cívka auto

5.4.2013 v 19:42 | Nahoru | #15
whoode> Já musim koupit novou

(reakce na) zapalovací cívka auto

5.4.2013 v 20:05 | Nahoru | #16
whoode>
Vyměň svíčky, nejlevnější a většinou všeřešící metoda. Stejně je určitě přetáčíš (jako já, min. dvojnásobek )

zapalovací cívka auto

5.4.2013 v 20:07 | Nahoru | #17
A kontrolka bliká určitě protože lambda sonda hlásí extrémně bohatou směs (když to občas nepálí).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist