globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Loncin 125 r.v.2009
1.4.2013 v 14:54
Nevíte proč mi pitbike loncin nestartuje svíčka je v poho včera mi normálně startoval jezdil jsem snou a dnes nic skoušel jsem sičit svíčku nechápu to včera jela .Předem děkuji za odpověd

Loncin 125 r.v.2009

1.4.2013 v 15:01 | Nahoru | #1
Tak počkej na pozítří

Loncin 125 r.v.2009

1.4.2013 v 15:02 | Nahoru | #2
oj sou tam dosti odkryte cdi kde na ne stříká voda je možné že se skratlo háže ti to jiskru ?

Loncin 125 r.v.2009

1.4.2013 v 15:52 | Nahoru | #3
Co by si chtel,aby cina jezdila dva dny po sobe? :D :D :D
Projdi eletriku,kontakty,zkus jinou svicku

MMJ mas tam benzin???

Loncin 125 r.v.2009

1.4.2013 v 19:46 | Nahoru | #4
Já tohle koupil mladému na ježdění a myslel si že mu přece jen chvilku vydrží protože mu je 10 a skoro začíná ale bohužel.Není problém po ujetí pár motohodin mít i tři problémy najednou.Od všeho něco,takže jde z baráku pryč a už to nechci nikdy vidět..Sráče čínský Asi tak pane Kokoška

1 reakcí na tento příspěvek Loncin 125 r.v.2009

1.4.2013 v 21:51 | Nahoru | #5
V první řadě jsem nepochopil jestli ti to háže jiskru, vyskoušet, jestli ne , pokontrolovat všechny kontakty jestli jsou dobré, stále nehází jiskru CDI je špatná (novou) , jestli ano tak jakou, měla by být taková pronikavá, nesmí být moc široká,jestli je dobrý ucpaný karbec (vyčistit), jestli nebude náprava napiš, popíšu ti další úkony.

(reakce na) Loncin 125 r.v.2009

2.4.2013 v 16:18 | Nahoru | #6
Vladimir-U.>. Jiskru hazi ale svicka je cerna

Loncin 125 r.v.2009

Skvělá odpověď, děkuji! 3.4.2013 v 13:53 | Nahoru | #7
to že je svíčka černá neznamená že ti tam jde teď benzín, prostě si měl předtím bohatší směs a tak se ta svíčka takto zabarvila, očisti jí suchým hadrem a pokud hází teda dobrou jiskru tak je ok, to že ti to nedávno jelo a teď už né ukazuje na ucpaný karbec, takže vyndej karbec, sundej spodní výčko, profoukni obe trysky jak volnoběžnou tak hlavní, vyčisti i karbec (např technickým benzínem), pořádně všechno profoukni, slož nazpět, dej ho tam a mělo by to chytit, potom po zahřáti trochu ochuď směs nastavovacím šroubkem(z boku karbecu nebo u výstupního hrdla zespoda, jen si ho nezpleť se štelováním volnoběhu, ten poznáš tak že vede k šoupátku) nevím jaký je natom karbec, ale myslím si že když trochu povolíš šroubek bohatosti tak to ochudíš a naopak(tohle sem měl např já na yukině) svíčka po jízdě(nepoznáš to když to budeš tůrovat na místě) by měla být taková dohněda až docihlova

Loncin 125 r.v.2009

Skvělá odpověď, děkuji! 3.4.2013 v 14:00 | Nahoru | #8
jo a jinak, hraní si s karbecem není prdel, můžeš tomu pomoct, ale i naopak to můžeš tak roštelovat že doladit to na zpět dá zabrat, vím to protože jsem nedávno měl na výměnu motoru a vyčištění karbece dirtbike 250 a doladit karbec to bylo skoro nemožné, jestli tomuto sportu moc nehovíš, našel bych si někoho z okolí kdo se v tom vyzná, ikdyž karbec bys mohl vyčistit i sám, spíše píšu o tom štelování
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist