1 reakcí na tento příspěvek Rozvod pistem nebo soupatkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
:D :D :D :D :D :D :D :D :thmubup: :thmubup: :thmubup: nemam slov. Nak
A pro obycejne 2T motory je porad nejjednodussi a nejlevnejsi, pouziti pistu jako ventilu. Nak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
Pokud chcete hloubější informace najdete je v knize technická příručka motocyklů a v jiných odborných publikacích.
Obecně rotační šoupátka se používala v vysokoobrátkových motorů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
Trabant :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.
Já jen že jsem u nás v Holicích a sprintech v letech 1979-1989 viděl takové konstrukce všeho,že raději nechci o těchto východo německých motorech rozvádět nějaké debaty.
Mimo jiné na sprintu jezdil dvoutaktní motor ČZ 380 a válci jako boxer.A daleko jinejch variant,o motorech z letadel ani nemluvím. :) :) :)