globalmoto_kveten





Téma: Rozvod pistem nebo soupatkem.
 
25.11.2007 v 15:53
Zdarec lidi nevite, jak se resi u dnesnich modernich dvoutaktu prepousteni smesi? U krosek je to pistem, ale nevim jestli treba u silnicnich a nebo zavodnich dvoutaktu to neni soupatkem. Jako priklad by me zajimalo jestli suzuki rgv 250 nebo 500 ma rozvod pistem a nebo soupatkem.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 16:27 | Nahoru | #1
jazýčkový ventil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 16:41 | Nahoru | #2
lojzik.t> ale jazyckovy ventil je aby motor nestrilel do karburatoru

Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 16:54 | Nahoru | #3
to jo ale v tech.infu u některejch 2T je u rozvodu jazýčkový ventil :/ u všech je hlavně píst ale novější už mají i klapky tak nevim :|

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 17:24 | Nahoru | #4
petr z depa>>
:D :D :D :D :D :D :D :D :thmubup: :thmubup: :thmubup: nemam slov. Nak

(reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 17:28 | Nahoru | #5
Nejjednodussi pro seriovou vyrobu vykonnych 2T, je pouziti "jazyckoveho" ventilu. Rozvod rotacnim soupatkem je prostorove narocnejsi a umisteni karburatoru z boku motoru neni nekdy az tak vhodne kvul zastavbe.

A pro obycejne 2T motory je porad nejjednodussi a nejlevnejsi, pouziti pistu jako ventilu. Nak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 17:45 | Nahoru | #6
Nak>jazycovy ventil, ale nema vliv na rozvod smesi. Rozvod dvoutatu je bud ja rikas rotacnim soupatkem a nebo pistem. Jazyckovy ventil pouze zabranuje strileni palivove smesi zpet do karburatoru a zabranuje zpetnemu proudeni nasate palivove smesi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 17:51 | Nahoru | #7
petr z depa>ano jistě ale také rapidně mění průběh výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 21:12 | Nahoru | #8
lojzik.t>tak tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 21:25 | Nahoru | #9
petr z depa>protože bývá doplněn expanzní nádobkou,která zvětšuje objem potrubí mezi karburátorem a válcem,celé to zlepšuje průběh výkonu v nižších otáčkách,při zachování krátké stavby potrubí a eliminuje výkonnostní díry po prudším přidání plynu dnes už i spojeno s přívěrou výfuku.
Pokud chcete hloubější informace najdete je v knize technická příručka motocyklů a v jiných odborných publikacích.

Obecně rotační šoupátka se používala v vysokoobrátkových motorů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 21:34 | Nahoru | #10
Vaclav DR>>
Trabant :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 21:52 | Nahoru | #11
0.0.7.>Trabant točil 6000otáček,ale pozor motor se používal ve všem možném i nemožném a je možné že by nám někdo vytřel zrak i se šoupátky nebo jazýčkovýmy ventily.

Já jen že jsem u nás v Holicích a sprintech v letech 1979-1989 viděl takové konstrukce všeho,že raději nechci o těchto východo německých motorech rozvádět nějaké debaty.

Mimo jiné na sprintu jezdil dvoutaktní motor ČZ 380 a válci jako boxer.A daleko jinejch variant,o motorech z letadel ani nemluvím. :) :) :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 21:58 | Nahoru | #12
Vaclav DR>Já o těch motrech vim svoje,4 roky jsem jezdil trabantcros tak jsem ho měl tolikrát rozdělanej a těch úprav a pokusů.......

(reakce na) Rozvod pistem nebo soupatkem.

25.11.2007 v 22:40 | Nahoru | #13
0.0.7.>To jo to věřím,prostředí autokrosu mě přitahovalo,ale blíž než jako divák jsem se k tomu nedostal,takže moje informace jsou omezené jen na články ve Světě motorů a Motoristické současnosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist