globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém s dirtbike agb29 125ccm
26.2.2013 v 17:24
zdarec,prosím o pomoc.mám dirtbike agb29 125ccm.všechno bez problému akorát jede pouze ze sytičem.je možné že je to počasím?i když to zahřívám třeba i hodinu,tak nic.stáhnu sytič a začne to kuckat.plyn zabírá tak do půlky a pak to chce zdechnout.děkuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 17:39 | Nahoru | #1
to vypadá na ucpanu trysku...

(reakce na) problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 17:53 | Nahoru | #2
Raptík> nene,ty jsou dokonale čisté.slyšel jsem že pity v tomto počasí jezdí normálně na půl sytiče,je to tak?

1 reakcí na tento příspěvek problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 18:07 | Nahoru | #3
I v tomhle počasí by měly jet bez sytiče... ještě zkontroluj hladinu benzínu.

(reakce na) problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 18:15 | Nahoru | #4
Raptík> to jsem právě ještě nedělal.jak to prosimtě mám udělat?díky

1 reakcí na tento příspěvek problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 18:39 | Nahoru | #5
jestli jsou trysky dokonale čisté jak tvrdíš tak čím jiným to asi bude ? ... jedině ti to muže sát faleš

(reakce na) problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 18:42 | Nahoru | #6
je možné že za to může šířka benzínové hadičky?

problém s dirtbike agb29 125ccm

26.2.2013 v 20:05 | Nahoru | #7
zkus ještě vyměnit těsnění mezi kolínkem karburátoru a hlavou!! to by mohlo pomoci

problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 09:21 | Nahoru | #8
mam nejakou cinskou 4 kolku s 110 motorem a i v -10 to jede normalne bez sytice, nastartuji se syticem, necham chvilku bublat (2-3 minutky) a pak sytic vypinam a jezdi to

1 reakcí na tento příspěvek problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 11:15 | Nahoru | #9
Rozeber karbec, třeba máš jen vypadlou jehlu, nebo jí máš moc dole. Pokud to jede jen se sytičem, tak by to mohlo bejt extrémně chudou směsí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 14:54 | Nahoru | #10
někdo říká že když ochudit směs tak posunout pojistku dolů,někdo zase nahoru.tak nevím.přijde mě i divný že i v takové zimě to chytne bez sytiče na drc,ze sytičem ani ránu.dnes jsem ještě pro jistotu koupil novou svíčku a o trochu menší vzduchový filtr.tak uvidím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 17:27 | Nahoru | #11
prochyell> čim víc nahoře bude jehla, tim bude směs bohatší. A s tim sytičem, nemáš náhodou jen prohozený popisky Otevřeno Zavřeno?

(reakce na) problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 17:41 | Nahoru | #12
Hippieguy> myslíš jako na benzínovém kohoutku?nebo na páčce sytiče?na páčce je šipka nahoru,když zapnu sytič,zaskočí do prostřední dírky a klapka vzduchu je pootevřená.taky pořád špekuluju,že na neutral bez sytiče je zavřená a při přidání plynu by se měla sama pootevírat ne?děkuji za další rady

problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 17:47 | Nahoru | #13
vyšrouboval jsem svíčku a byla celá zakarbonovaná,ale chytalo to na drc jak říkám.bez sytiče a v zimě.je možné že při přidání plynu ta svíčka nastíhala nebo něco?

problém s dirtbike agb29 125ccm

27.2.2013 v 17:51 | Nahoru | #14
ještě prosím přibližný postup jak vyladit hladinu benzínu v karbecu.děkuji

problém s dirtbike agb29 125ccm

28.2.2013 v 18:39 | Nahoru | #15
takže beze změny.opravdu si začínám myslet že za to může sání studeného vzduchu.nová svíčka,nový filtr,pročištěný karbec a utěsněný palivový přívod a dotažené všechny šrouby na motoru.jede to nádherně ale pouze na sytič.jak ho stahnu tak v půli plynu to přestává jet.chytne to bez sytiče v takové kládě a na drc.se sytičem ne.jezdím na sytič třeba i půl hodky a beze změny.občas střílí z výfuku když jedu z kopce.asi počkat až se oteplí nebo co..

problém s dirtbike agb29 125ccm

20.5.2014 v 10:33 | Nahoru | #16
možem sa poradiť? nenapišete mi podrobne ako nastavit rozvodi ? a ako mam nastavujem obiddve ventili ked je piest v hornej urati??ked je piest hore a pretočim motoromm ktory ventil ma otvoriť prvy ak je hore piest?

problém s dirtbike agb29 125ccm

7.4.2015 v 10:31 | Nahoru | #17
tak tady jsem našel nastavení karbce

Takže to vezmu postupně pro všechny:
Mám karburátor, kterej je totálně rozladěnej a chci ho naladit. Budu postupovat takto:

1) Pokud je to aspoň trochu možné, pokusím se na stroji projet, a zjistím, jestli je příliš chudá, či bohatá směs
a.motor má mizerný zátah, nejde do otáček a špatně startuje - chudá směs,
b.při jízdě se zahřátým motorem má motor hlavně při přidání plynu tendenci se uchlastávat (vysazuje) - bohatá směs

2) Dám jehlu úplně nahoru

3) Vyšroubuju trysku

TRYSKA
4) Podle toho, jestli chci obohacovat, nebo ochuzovat směs,buď převrtám trysku na větší (roli nehraje průměr, ale průřez, takže nepřevrtávat .75 jedničkou vrtákem, ale postupovat podstatně pomaleji!!! Exclamation ), nebo ji zapájím cínem a vrtnu menším průměrem. Pak to projet a zjistit, zda je to lepší, nebo horší.
Je vhodné mít 2 trysky a střídat je, málokdo má k dispozici měřidlo průměru tak malý díry, ale podle oka se dá odhadnout, jestli je dírka větší, nebo menší, než ta druhá. Je lepší postupovat od menší díry k větší, protože uchlastanej vysazující motor není zrovna ideální etalon k testování, kdežto ochuzený motor jede pravidelně, i když nemá zátah. Nastavte mírně bohatší směs, která zaručí nejvyšší možný výkon. Předpokládám, že když taháte za plyn, chcete jet co nejrychleji, spotřeba v tu chvíli nehraje takovou roli.
Navíc při bohatší směsi se tolik nezahřívá motor, méně klepe (detonační hoření), prostě ho celkově šetříte.

JEHLA
5) Když je tryska OK, jdeme na nastavení jehly. Ta nám zaručí nízkou spotřebu, pokud zrovna nechceme závodit. Má vliv v poloze šoupátka orientačně od 1/4 do 2/3. Při jízdě nadoraz se neuplatňuje.
Výchozí pozice je nahoře, ale to bude motor dost žrát, protože je nastavena bohatá směs v celém rozsahu. Tu ale potřebujeme jen při jízdě na plný plyn a při volnoběhu (viz níže)
Takže ji posuneme o 2 zuby níže a motor necháme do studena vychladnout. Neměl by pak jít bez sytiče nastartovat (pokud jde, přidáme plyn, jestli to nechcípne, dáme jehlu ještě o zub níž). Chvilku to necháme jet na sytič pod mírným plynem, když začne chcípat, sytič vypneme a pokračujeme bez něj, případně ho nakrátko pak zase zapneme. Ve chvíli, kdy je motor zahřátý tak, že na hlavě spolehlivě neudržíme ruku, musí motor jet v pohodě bez sytiče. Pokud se stále dusí v poloze plynu na 1/3, dáme jehlu o zub výš a pokus opakujeme. Teď máme zaručenu nízkou spotřebu v případě, že nechceme závodit a jedeme pohodu.

ŠROUBKY
6) Na karburátoru běžně jsou 2 šroubky. Doraz šoupátka(ten s pružinkou) a bohatost volnoběžné směsi (čím víc zašroubován, tím bohatší směs). Nastavujeme jako poslední takto:
Nastartujeme motor, pokud sám nedrží otáčky, pomáháme mu plynem, dotahujeme šroubek dorazu šoupátka, dokud ty otáčky nezačnou držet(můžou být vysoké, to nyní nevadí). Dotahujeme šroubek bohatosti směsi, dokud motor nezačne chcípat. O této polohy se vrátíme o cca půl otáčky a začneme pomalu povolovat doraz šoupátka až do úplného chcípnutí motoru. Pokud se objevují nepravidelnosti chodu, zkusíme hnout bohatostí na jednu, nebo druhou stranu a nechat v poloze, kdy je běh nejpravidelnější (nastavujeme na vlažném motoru) a opět snížíme otáčky. Tak pokračujeme postupně k docílení co nejnižších otáček a při tom co nejpravidelnějšíh ochodu. Nakonec doraz šoupátka trochu dotáhneme na vyšší otáčky a je to.

Motor jde teď i za studena nastartovat bez sytiče, ale po přidání plynu chcípne. Se sytičem se ale dá normálně jet, po zahřátí musí motor šlapat jak hodinky, mít nízkou spotřebu a přitom nejvyšší možný výkon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna pístu a válce na pitbike Dirtbike & Pitbike dirtbikes Rider372 2 25.4.2023 v 15:17 Rider372
Pitbike 125 automat vrže Dirtbike & Pitbike dirtbikes Rider372 1 7.4.2023 v 20:25 Frantas
Pitbike 125 Automat Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Čína Pitbike Rider372 6 26.3.2023 v 15:02 jardad
Pitbike proč se nedělá výbrus ? Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... galvatron 8 14.1.2022 v 00:57 Marcel69
Klepání yuki 125ccm Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbi... DrevoKocurik 16 16.10.2021 v 14:21 DrevoKocurik


TOPlist