paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chyby a neduhy KTM 250
16.2.2013 v 21:29
Zdravím enduraře, plánuji koupi KTM 250 exc z roku 1999 a chtěl bych se zeptat čím tyhle krásky trpí,slyšel jsem že praskali rámy v krku řízení co je na tom pravdy ? A ještě by mě zajímali servisní intervaly tohoto motoru jestli stačí píst měnit po 150 MTH nebo dřív. Díky za komentáře

Chyby a neduhy KTM 250

16.2.2013 v 22:22 | Nahoru | #1
Kepec:
To jako myslíš vážně jo.. vyměnit pouze píst po 150mth a myslet si, že zbytek je v cajku, tak to si se teda spletl

Nyní spravuji KTM sx125 2008 a tam je tolik záležitostí v háji no prostě masakr.
Hlavně motor je totálně K.O.
Investice jenom materiál do motoru je 20000,- a po nějakých mth provozu se odysea bude opakovat.Určitě to majitele bude celkově stát méně peněz, ale pod 10 talířů to rozhodně neklesne.
Je to jednoduché kolego:Kdo chce jezdit musí platit!
Rozhodně r.v. KTM motocyklu 1999 = 100% vražda.

Čus S

Chyby a neduhy KTM 250

16.2.2013 v 23:47 | Nahoru | #2
Pěkně si to nazval (tyhle krásky) ono 1999 to nebude kráska ani kdybys do toho vrazil 30 000 z toho už jsme všichni vyléčený a jestli chceš mermo mocí sbírat veterány doporučuji péráka ten se dá koupit taky už kolem 20 000.

Chyby a neduhy KTM 250

16.2.2013 v 23:53 | Nahoru | #3
tady se člověk i pobaví

1 reakcí na tento příspěvek Chyby a neduhy KTM 250

17.2.2013 v 08:35 | Nahoru | #4
U EXC z roku 99 bude praskat už úplně všecko. Vyser se na to. Jestli chceš jezdit Enduro a nemáš dostatek financí, kup si "tupou" DR 350, nebo XR 400. Tam do motoru krom výměny oleje nesáhneš třeba 20 000km. A v lese tě potahá víc než dost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyby a neduhy KTM 250

17.2.2013 v 08:53 | Nahoru | #5

chiro2 píše: U EXC z roku 99 bude praskat už úplně všecko. Vyser se na to. Jestli chceš jezdit Enduro a nemáš dostatek financí, kup si "tupou" DR 350, nebo XR 400. Tam do motoru krom výměny oleje nesáhneš třeba 20 000km. A v lese tě potahá víc než dost.


Jo, ale jen v případě že to XR nebo DR koupí NOVÉ, max opravdu pěkný nejetý kousek. Pokud to bude běžná ojetina kolem roku 1999, tak to bude opotřebovaný úplně stejně jako ta KTM. S tím rozdílem že to má navíc ventily a těžko se to nakopává.
Mluvím z vlastní zkušenosti - koupě staré levné XR, s vidinou že budu jen jezdit "protože to je držák", byl největší omyl co jsem udělal.

Moje rada - počítat že se pod určitý náklady stejně nedostaneš. Při nějakým už slušným offroad ježdění je to cca 500-800 Kč/1 mth (se vším všudy včetně benzínu, nákup/prodej, výbavy) a radši jezdit na pěkné motorce než za ty samé peníze na nespolehlivé vráně kteoru pak nebudeš moct prodat.

(reakce na) Chyby a neduhy KTM 250

17.2.2013 v 09:35 | Nahoru | #6
Vespa> No na tom něco pravdy je, ale když si tu XR udělá má klid na podstatně delší dobu. Záleží co chce jezdit.Na Hard to není, ale pro hobíka myslím slušnej a nenáročnej stroj.

Chyby a neduhy KTM 250

17.2.2013 v 10:04 | Nahoru | #7
.....faktem ale je,že tu ktm koupíš kolem 20 tis a to xr za jednou tolik

záleží co koupíš,ale stejně dřív,nebo později-ale spíše to dřív-půjde motor na stůl,zjistíš,že je hodně opotřebované téměř vše a 15-20 tis do toho zahučí ale pak by to mělo zase cca 150 hodin jezdit,pokud budeš řádně mazat a čistit...

a to je jen motor.stejně na tom budou tlumiče,brzdy,řetězovka....

je to krásný,ale drahý koníček.

(reakce na) Chyby a neduhy KTM 250

17.2.2013 v 10:34 | Nahoru | #8

Vespa píše: Jo, ale jen v případě že to XR nebo DR koupí NOVÉ, max opravdu pěkný nejetý kousek. Pokud to bude běžná ojetina kolem roku 1999, tak to bude opotřebovaný úplně stejně jako ta KTM. S tím rozdílem že to má navíc ventily a těžko se to nakopává.
Mluvím z vlastní zkušenosti - koupě staré levné XR, s vidinou že budu jen jezdit "protože to je držák", byl největší omyl co jsem udělal.

Moje rada - počítat že se pod určitý náklady stejně nedostaneš. Při nějakým už slušným offroad ježdění je to cca 500-800 Kč/1 mth (se vším všudy včetně benzínu, nákup/prodej, výbavy) a radši jezdit na pěkné motorce než za ty samé peníze na nespolehlivé vráně kteoru pak nebudeš moct prodat.



Udelal jsem stejnou chybu s DR-Z 400 r.v. 2000, uz jsem do toho "DRzaku" nasypal skoro 50000

Chyby a neduhy KTM 250

17.2.2013 v 13:32 | Nahoru | #9
250 EXC bych si rozmýšlel i 2008, i tam už bude na udělání motor, ložiska, možná spojka, kapaliny, PSD, kotouče asi, možná baterie a bůh ví co ještě....i když se koupí krásný kus, stejně tam bude dost věcí...I na 450 z 2009 jem zapadl za relativně dost, když jsem chtěl mít jistotu, že bude fungovat...

Jak píše Vespa, náklady na 1mth zkrátka budou nad 500 a to je ještě celkem optimistická hranice

1 reakcí na tento příspěvek Chyby a neduhy KTM 250

18.2.2013 v 02:22 | Nahoru | #10
Dolph-cz píše:
..pak by to mělo zase cca 150 hodin jezdit,pokud budeš řádně mazat a čistit...

Takže říkáš tedy 150mth do dalšího rozstřelení motoru jo..
Od tý doby co jsi pořídil crf 450R jsi vskutku velký odborník na cross motocykly

Zdar S

(reakce na) Chyby a neduhy KTM 250

18.2.2013 v 07:26 | Nahoru | #11

SOUSEDRH9 píše: Dolph-cz píše:
..pak by to mělo zase cca 150 hodin jezdit,pokud budeš řádně mazat a čistit...

Takže říkáš tedy 150mth do dalšího rozstřelení motoru jo..
Od tý doby co jsi pořídil crf 450R jsi vskutku velký odborník na cross motocykly

Zdar S



Myslím že u 2T to vychází kolem 150 mth a to bude rád. Co se ti na tom nezdá?

1 reakcí na tento příspěvek Chyby a neduhy KTM 250

18.2.2013 v 10:24 | Nahoru | #12
chiro2:
Jo máš vlastně pravdu chlape..

A potom se taková motorka co má nalítaný 150 mth rychle prodá s novejma plastama jako supr bezvadná záležitost a budoucí majitel "září" samou radostí co vlastně koupil za brus
Docela obvyklá záležitost v našich luzích a hájích

Zdar S

(reakce na) Chyby a neduhy KTM 250

18.2.2013 v 19:56 | Nahoru | #13

SOUSEDRH9 píše: chiro2:
Jo máš vlastně pravdu chlape..

A potom se taková motorka co má nalítaný 150 mth rychle prodá s novejma plastama jako supr bezvadná záležitost a budoucí majitel "září" samou radostí co vlastně koupil za brus
Docela obvyklá záležitost v našich luzích a hájích

Zdar S



No to se stává, ale jsou i vyjímky. Kamoš kopil motku, po pár dnech ji zavezl na servis a ten mu potvdil, že je všecko opravdu udělaný!! Každopádně do rozborky je interval cca150 mth, proto jsem se tě ptal, co se ti na tom nezdá??

Chyby a neduhy KTM 250

18.2.2013 v 22:48 | Nahoru | #14
A navíc , jak jsem psal, na XR udělá GO jedenkrát za život
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 Deny19 2 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 Radek199 7 5.10.2023 v 15:26 Radek199


TOPlist