To jako myslíš vážně jo.. vyměnit pouze píst po 150mth a myslet si, že zbytek je v cajku, tak to si se teda spletl
Nyní spravuji KTM sx125 2008 a tam je tolik záležitostí v háji no prostě masakr.
Hlavně motor je totálně K.O.
Investice jenom materiál do motoru je 20000,- a po nějakých mth provozu se odysea bude opakovat.Určitě to majitele bude celkově stát méně peněz, ale pod 10 talířů to rozhodně neklesne.
Je to jednoduché kolego:Kdo chce jezdit musí platit!
Rozhodně r.v. KTM motocyklu 1999 = 100% vražda.
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek Chyby a neduhy KTM 250
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chyby a neduhy KTM 250
chiro2 píše: U EXC z roku 99 bude praskat už úplně všecko. Vyser se na to. Jestli chceš jezdit Enduro a nemáš dostatek financí, kup si "tupou" DR 350, nebo XR 400. Tam do motoru krom výměny oleje nesáhneš třeba 20 000km. A v lese tě potahá víc než dost.
Jo, ale jen v případě že to XR nebo DR koupí NOVÉ, max opravdu pěkný nejetý kousek. Pokud to bude běžná ojetina kolem roku 1999, tak to bude opotřebovaný úplně stejně jako ta KTM. S tím rozdílem že to má navíc ventily a těžko se to nakopává.
Mluvím z vlastní zkušenosti - koupě staré levné XR, s vidinou že budu jen jezdit "protože to je držák", byl největší omyl co jsem udělal.
Moje rada - počítat že se pod určitý náklady stejně nedostaneš. Při nějakým už slušným offroad ježdění je to cca 500-800 Kč/1 mth (se vším všudy včetně benzínu, nákup/prodej, výbavy) a radši jezdit na pěkné motorce než za ty samé peníze na nespolehlivé vráně kteoru pak nebudeš moct prodat.
záleží co koupíš,ale stejně dřív,nebo později-ale spíše to dřív-půjde motor na stůl,zjistíš,že je hodně opotřebované téměř vše a 15-20 tis do toho zahučí ale pak by to mělo zase cca 150 hodin jezdit,pokud budeš řádně mazat a čistit...
a to je jen motor.stejně na tom budou tlumiče,brzdy,řetězovka....
je to krásný,ale drahý koníček.
Vespa píše: Jo, ale jen v případě že to XR nebo DR koupí NOVÉ, max opravdu pěkný nejetý kousek. Pokud to bude běžná ojetina kolem roku 1999, tak to bude opotřebovaný úplně stejně jako ta KTM. S tím rozdílem že to má navíc ventily a těžko se to nakopává.
Mluvím z vlastní zkušenosti - koupě staré levné XR, s vidinou že budu jen jezdit "protože to je držák", byl největší omyl co jsem udělal.
Moje rada - počítat že se pod určitý náklady stejně nedostaneš. Při nějakým už slušným offroad ježdění je to cca 500-800 Kč/1 mth (se vším všudy včetně benzínu, nákup/prodej, výbavy) a radši jezdit na pěkné motorce než za ty samé peníze na nespolehlivé vráně kteoru pak nebudeš moct prodat.
Udelal jsem stejnou chybu s DR-Z 400 r.v. 2000, uz jsem do toho "DRzaku" nasypal skoro 50000
Jak píše Vespa, náklady na 1mth zkrátka budou nad 500 a to je ještě celkem optimistická hranice
1 reakcí na tento příspěvek Chyby a neduhy KTM 250
..pak by to mělo zase cca 150 hodin jezdit,pokud budeš řádně mazat a čistit...
Takže říkáš tedy 150mth do dalšího rozstřelení motoru jo..
Od tý doby co jsi pořídil crf 450R jsi vskutku velký odborník na cross motocykly
Zdar S
SOUSEDRH9 píše: Dolph-cz píše:
..pak by to mělo zase cca 150 hodin jezdit,pokud budeš řádně mazat a čistit...
Takže říkáš tedy 150mth do dalšího rozstřelení motoru jo..
Od tý doby co jsi pořídil crf 450R jsi vskutku velký odborník na cross motocykly
Zdar S
Myslím že u 2T to vychází kolem 150 mth a to bude rád. Co se ti na tom nezdá?
1 reakcí na tento příspěvek Chyby a neduhy KTM 250
Jo máš vlastně pravdu chlape..
A potom se taková motorka co má nalítaný 150 mth rychle prodá s novejma plastama jako supr bezvadná záležitost a budoucí majitel "září" samou radostí co vlastně koupil za brus
Docela obvyklá záležitost v našich luzích a hájích
Zdar S
SOUSEDRH9 píše: chiro2:
Jo máš vlastně pravdu chlape..
A potom se taková motorka co má nalítaný 150 mth rychle prodá s novejma plastama jako supr bezvadná záležitost a budoucí majitel "září" samou radostí co vlastně koupil za brus
Docela obvyklá záležitost v našich luzích a hájích
Zdar S
No to se stává, ale jsou i vyjímky. Kamoš kopil motku, po pár dnech ji zavezl na servis a ten mu potvdil, že je všecko opravdu udělaný!! Každopádně do rozborky je interval cca150 mth, proto jsem se tě ptal, co se ti na tom nezdá??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 | Deny19 | 2 | 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros |
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 | Radek199 | 7 | 5.10.2023 v 15:26 Radek199 |