Toť asi vše.
EDIT: má DL 650
Naposledy editováno 16.01.2013 16:27:51
Docela jsem si přečetl dost hnusných emailů a dadávek, že jsem se opovážil napsat mé subjektivní dojmy z takové "ikony" jako je V-strom. Dokonce mě propírali na V-strom klubových stránkách, jaký že jsem to idiot, že nedokážu rozpoznat nejúžasnější motorku na světě
Podle mě existuje mnoho lepších motorek než je tohle. Třeba zrovna TDM 900. Ve dvou lidech to upaluje, má to stejnou spotřebu, 100%-ní spolehlivost a za 75tis se dají najít také pěkné kusy
Naposledy editováno 16.01.2013 17:20:10
Naposledy editováno 16.01.2013 18:22:38
Chlapi maj recht - na cestování ve dvou to asi nebude to pravý ořechový... Kámoš má Litrovýho Stroma a to už upaluje pěkně , ve dvou žádnej problém , tak zkus etě trochu popřemýšlet... Další známej jezdí na CB 750 a ve dvou lidech fakt nestíhá , tak abys potom nebyl naštvanej...
Jel jsi na nich? podle mne (a nejen) to zas taková hitparáda (rozdíl) není. já bych šel do 650 naprosto s klidem. Jede, nežere, super umístěné těžište, nesere se ..... DL650 naproso v pohodě ( a to tvrdím že výkonu není nikdy dost)
...snad jen JE JICH MOC
Naposledy editováno 16.01.2013 19:21:18
wysler píše: Tak ono já si Stroma koupím určitě jen je otázka jestli 650 nebo 1000, a ono aji za 75 tisíc se dá pořídit aji pěkné kousek ta 1000covka. Tak asi půjdu pro ni sice koupím 1000covku úplně oholenou ale aspoň ji budu mít..kufry atd si můžu pořídit čase...:)
Přesně z důvodů co jsem psal jsou 650 v podobných cenách jako 1000. Ale ny tohle téma je na netu dost debat.
Peťan78 píše: Ahoj, mam 650 Stroma rok, sjel jsem na něm celou Italii, s manželkou a bagáží několik tis. km a jsem absolutně spokojen. Výkon na předjíždění mi nechyběl a s řazením díky vysokýmu krouťáku to taky nepřeženeš. Je pravdou, že litrovej Strom má výkon vyšší, ale rychleji nejede. Je vázán právě na vyšší krouťák, takže na litru téměř neřadíš. Na šestku jedeš ve dvou od 80 do 190. Jde o to, jestli tohle vůbec chceš. Taky žere o 1 až 2 litry vic než šestset padina a je těžší, což lehce zhoršuje manipulaci. Při rychlostech nad 160 při kufru na plotně chytá vybrace. Je to holt cesťák, což umí opravdu super. Udělal jsem na něm i tis. km za jeden den a nic mě nebolelo. Tak šťastný výběr. Kdybys náhodou chtěl, chci toho svého teď na jaře vyměnit. Půjdu asi na to GS, jelikož chci více do terénu. V případě zájmu se ozvy.
Do terenu? Tak to koukej spis po KTM 990 Adventure.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz
Peťan78 píše: Ahoj, mam 650 Stroma rok, sjel jsem na něm celou Italii, s manželkou a bagáží několik tis. km a jsem absolutně spokojen. Výkon na předjíždění mi nechyběl a s řazením díky vysokýmu krouťáku to taky nepřeženeš. Je pravdou, že litrovej Strom má výkon vyšší, ale rychleji nejede. Je vázán právě na vyšší krouťák, takže na litru téměř neřadíš. Na šestku jedeš ve dvou od 80 do 190. Jde o to, jestli tohle vůbec chceš. Taky žere o 1 až 2 litry vic než šestset padina a je těžší, což lehce zhoršuje manipulaci. Při rychlostech nad 160 při kufru na plotně chytá vybrace. Je to holt cesťák, což umí opravdu super. Udělal jsem na něm i tis. km za jeden den a nic mě nebolelo. Tak šťastný výběr. Kdybys náhodou chtěl, chci toho svého teď na jaře vyměnit. Půjdu asi na to GS, jelikož chci více do terénu. V případě zájmu se ozvy.
Po roce měnit motorku, to zcela vystihuje spokojenost s modelem
seikos píše: Po roce měnit motorku, to zcela vystihuje spokojenost s modelem
Prostě chce změnu, což asi nemusí nutně znamenat, že je nespokojenej. Já taky prodal FZS1000 přesto, že jsem k ní téměř neměl výhrady a v daný cenový kategorii to považuju za nejlepší motorku. Je teda pravda, že po 5ti letech
2) u litru 6ku s origo rozetama nezařadíš pod 120
3) rozhodně se svez a pak se rozhodneš. - mi šlo o co největší nájezd ne nádrž a nešlo mi o výkon. 650 je super a za litra bych nevyměnil. Jo ten krouťák a výkon je nakažlivej a člověk by si rychle zvykl - aj s vyšší spotřebou bych se asi smířil, ale ty vibrace... časté problémy se spojkou (i když jsou lidi kteří říkaji že za prvních 20 t. začne bouchat a pak je to stejný dalších 80 t.
Navíc chci jezdit více méně dle rychlostních limitů a to jde s 650 snáz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz
wysler píše: Pánové já Vám moc děkuji za Vaše názory, ale nakonec vše dopadlo úplně jinak. Projel sem se na DL 650 aji DL100 a 1000 se mi zdála lepší,ale nakonec sem se projel aj na Varaderu 1000. A máme výherce. :)
A v cem ti Varadero prislo lepsi nez DL 1000?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |