Uzavřeno 15.01.2013 v 16:43 uživatelem vodafon
doporučuji ti koupit 250 2T, nebo ten 4T. A ono ti to bude stačit, když budeš jezdit pořádně.
takhle abys nedopad
Naposledy editováno 15.01.2013 08:07:33
1 reakcí na tento příspěvek Jakou crossinu ??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou crossinu ??
vodafon píše: KubaLC8> hej díky tohle jsem chtěl slyšet však jsem psal že se mám co učit,a enduro jsem měl a to nestojí ani za zmínku
me nepripada, ze tahle odpoved ma nejakej smysl.
to ze se rozhodujes, ktera nejvykonejsi ostra endura si mas koupit a po zkusenostech 50tkm na silnici je hodne blbej pristup. Po tom na cem ted jezdis, by te v terenu potahala i 80ccm motorka a to lehce. uvazovat o 450ce nebo petikilu je planovana sebevrazda pokud jsi na tom pred tim nesedel. nehlede na Servisni naklady, hlavne z toho duvodu jsem psal aby sis koupil to enduro. Na jakym enduru jsi vubec jezdil ze o tom ani nechces uvazovat? to bylo urcite nejake KTM 530 EXC, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou crossinu ??
1 reakcí na tento příspěvek Jakou crossinu ??
LovoXXX píše: Ty vole, já fakt nemám slov Já si chci CR500 pořídit jenom proto, že je to moje vysněná motorka, chci si jí zrenovovat a dát do pokoje jako leštěnku, ale kupovat si jí po CBR 125 je naprostá zhovadilost. Já jezdil rok na enduru a rok na krosce a řeknu ti to takhle. Aby si byl dobrej, nemusíš mít tu nejsilnější mašinu. Viděl jsem na vlastní oči borce, kterej 125 RMkem natřel na dráze CRF 450. Jestli ti ale jde o to, aby si mohl machrovat, že kočíruješ půllitrovou bestii ve 2T, tak prosím, ale na dráze tě dá každej a ty budeš mít problémy tu mašinu zvládnout..
Taky mam CR 500 nebo KX 500 jako vysnenou, ale maximalne ji obcas protahnu po nejake polnacce, na trat fakt ne Nebo ten motor nacpat do enduro ramu, to by mohlo byt zajimave
Naposledy editováno 15.01.2013 12:25:39
Né že by byl problém s výkonem či co (ve výjezdech je to bomba, vyořeš šlic a basta), ale...
Problémem je právě ten objem - v technických úsecích je spíš na obtíž. A čím větší motorka, tím tě taky stojí více sil.
Do terénu je dobrý objem okolo 250ccm, dvoutakt. Zejména pro začátečníka. Dokonce si myslím, že pro hobíka bez nějakých zkušeností je to lepší, než dváca.
Jezdil jsem ve třídě půllitrů na upravené Hondě CR250 (větší objem + tuning) a na startu závěrečných motokrosů jsem v pohodě ujel plnoobjemovým půllitrům. A nebyl to Okresní přebor.
Ty motorky jedou sice jak kráva, ale než...
Teď už hobby ježdění řeším tak, že se po krajině přesouvám na endurku se značkou a jedouc kolem motokrosové trati, zajedu si ji (když na ní nejsou takové velké pitomosti = lavice).
No a sem tam se mě stane, že takové Mistry Světa na superextrasilných mašinách dojedu...tak na ně zatroubím, dám blinkr a předjedu... .
Střelcům nezavazím, uhnu. Vidím je v zrcátku .
KubaLC8 píše: me nepripada, ze tahle odpoved ma nejakej smysl.
to ze se rozhodujes, ktera nejvykonejsi ostra endura si mas koupit a po zkusenostech 50tkm na silnici je hodne blbej pristup. Po tom na cem ted jezdis, by te v terenu potahala i 80ccm motorka a to lehce. uvazovat o 450ce nebo petikilu je planovana sebevrazda pokud jsi na tom pred tim nesedel. nehlede na Servisni naklady, hlavne z toho duvodu jsem psal aby sis koupil to enduro. Na jakym enduru jsi vubec jezdil ze o tom ani nechces uvazovat? to bylo urcite nejake KTM 530 EXC, co?
2 reakcí na tento příspěvek Jakou crossinu ??
Nazdar motorkáři,
Jak možná někteří víte, nedávno jsem se dal na závodní dráhu a můžu říct že hodně úspěšně. Spousta lidí mě píše dopisy a ptají se jakej je můj recept na úspěch, a protože jsem teďka v dobrý náladě tak jsem se rozhodl sepsat pár rad pro začínající offroad závodníky.
Jak teda na offroudový závodění v Mačeta stylu??
Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!
Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.
Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.
Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".
A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!
Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.
Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.
Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!
Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!
Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.
Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.
A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.
závodění zdar
Mačeta
http://www.motorkari...?ft=79991&fid=28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R | Dzony321 | 14 | 25.3.2024 v 18:17 krokoš |
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R | Hrobnik2005 | 6 | 22.2.2024 v 15:00 assassin |
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R | kenzian | 1 | 5.1.2024 v 18:46 assassin |
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R | tomikovic | 3 | 4.1.2024 v 20:29 tomikovic |