globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou crossinu ??
Zdarec všichni potřeboval bych poradit,cesty mi už nestačí a chci jít do terénu tak se ptám jaký cross crf 450 nebo cr500? sice na to nevypadám ale zkušeností s motorkou už mám dost(50 000km)ale stejnak se mám co učit ne chci předejít blbým kecum že me to potahá a atakové.Peníze nechci řešit udržbu,olej a benzín chci jen slyšet +/- těch strojů,už jsem se ptal na fb a tam to je samý tydýt a doufám že se to už dozvým do čeho mám jít a díky za odpovědi.

Uzavřeno 15.01.2013 v 16:43 uživatelem vodafon
Anketa: tak co ?
CRF 450R
67%
16
CR 500
33%
8

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 06:52 | Nahoru | #31

Petr-Huska píše: Nevíte někdo,kde je Liptál? Abych nejel náhodou okolo a toho vola nepotkal... P-H.



Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 07:12 | Nahoru | #32
Upřímě, já měl na 125XT, po půl hodince an trati plný trenky. Ono je to úplně něco jinýho, než jezdit zatáčky na silnici, je to i na fyzičku mrtě náročnější. Mám kamarád co na tom XT lítal časy, na trati pomalu k rekordům, a co si koupil TTR, tak s bojí přidat za heft a už to není co to bývalo. (sice ji má zatím cca 4 měsíce, ale není to prdel).

doporučuji ti koupit 250 2T, nebo ten 4T. A ono ti to bude stačit, když budeš jezdit pořádně.

takhle abys nedopad

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 07:14 | Nahoru | #33

HeXedito píše: po cbr 125 Ti doporučuji něco takového


Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 07:33 | Nahoru | #34
Já sem si koupil 525 EXC(mam ji teprv mesíc a v tomto počasí to nejde vyzkoušet co to umí) je pravda v terénu nebo na trati nevyužiješ plny výkon jak tu bylo psané jedině kde ten oběm a výkon použíješ budou dlouhé přejezdy (louky, pole, polnačky) ta 525 de na zadni i za5 takže CRF bude na tom podobně a o CR radsi sni nemluvim když si vzpomenu že sem měl kdysi starou 250 CR tak 500 to neni motorka ale letadlo

Naposledy editováno 15.01.2013 08:07:33

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 07:49 | Nahoru | #35
V 17 žádná CR 500 to je málo Honda teď začala dělat Hondu 2000 je to pro mladé střelce jako ty přecházející s CBR 125 aby jim nechyběl výkon takže si počkej a kup ji ale ještě to nech poladit aby ti to vůbec stačilo.

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 10:32 | Nahoru | #36

vodafon píše: KubaLC8> hej díky tohle jsem chtěl slyšet však jsem psal že se mám co učit,a enduro jsem měl a to nestojí ani za zmínku



Jaky enduro si prosimte mel, ze diky nemu vsechna endura nestoji ani za zminku?

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 10:40 | Nahoru | #37
Btw CR 500 je rychla jenom na dlouhych rovinkach, jinak ji diky zastaralemu ramu a tlumicum neodpovidajicim vykonu pojezdis temer na cemkoliv.

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:05 | Nahoru | #38
Jezdil jsem na CRF 450 ("rovně", mé první svezení na crossce) a bylo to na mě dost silný.
Myslím že by mi klidně stačila 250.

Naposledy editováno 15.01.2013 11:08:48

1 reakcí na tento příspěvek Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:05 | Nahoru | #39
ale ta 125 silnice musí rvát jak svině no!!!:D:D cr 500 je proti tomu slabej odvar

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:11 | Nahoru | #40

vodafon píše: KubaLC8> hej díky tohle jsem chtěl slyšet však jsem psal že se mám co učit,a enduro jsem měl a to nestojí ani za zmínku



me nepripada, ze tahle odpoved ma nejakej smysl.
to ze se rozhodujes, ktera nejvykonejsi ostra endura si mas koupit a po zkusenostech 50tkm na silnici je hodne blbej pristup. Po tom na cem ted jezdis, by te v terenu potahala i 80ccm motorka a to lehce. uvazovat o 450ce nebo petikilu je planovana sebevrazda pokud jsi na tom pred tim nesedel. nehlede na Servisni naklady, hlavne z toho duvodu jsem psal aby sis koupil to enduro. Na jakym enduru jsi vubec jezdil ze o tom ani nechces uvazovat? to bylo urcite nejake KTM 530 EXC, co?

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:15 | Nahoru | #41

ONKX píše: ale ta 125 silnice musí rvát jak svině no!!!:D:D cr 500 je proti tomu slabej odvar



Si pis, podle neho ma "rychlý nárůst výkonu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:17 | Nahoru | #42
KubaLC8> No ono už těch 50tkm je dost divný, první motku na papírech si pořídil loni v létě, se mi nezdá že by to najezdil za cca 5 měsíců. A fichtlu nemluvě

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:33 | Nahoru | #43
novej> To spíš vypadá na 50 000 km v autě, v dětské sedačce na pravém zadním sedadle

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:37 | Nahoru | #44
hele taky jezdim 125 2t ale cross!! zkusil jsem 250 2t a to už máš hodně zaražený koule na trati pro to jsem volil takhle a spousta strších lidí řiká to samé...

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:54 | Nahoru | #45
KubaLC8> tak to jedině cr 500!!!

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 11:59 | Nahoru | #46
A jeste prevrtat

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 12:01 | Nahoru | #47
jedine chybí tomu rychlí nárust výkonu

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 12:01 | Nahoru | #48
pardon rychlý

1 reakcí na tento příspěvek Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 12:14 | Nahoru | #49
Ty vole, já fakt nemám slov Já si chci CR500 pořídit jenom proto, že je to moje vysněná motorka, chci si jí zrenovovat a dát do pokoje jako leštěnku, ale kupovat si jí po CBR 125 je naprostá zhovadilost. Já jezdil rok na enduru a rok na krosce a řeknu ti to takhle. Aby si byl dobrej, nemusíš mít tu nejsilnější mašinu. Viděl jsem na vlastní oči borce, kterej 125 RMkem natřel na dráze CRF 450. Jestli ti ale jde o to, aby si mohl machrovat, že kočíruješ půllitrovou bestii ve 2T, tak prosím, ale na dráze tě dá každej a ty budeš mít problémy tu mašinu zvládnout..

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 12:20 | Nahoru | #50

LovoXXX píše: Ty vole, já fakt nemám slov Já si chci CR500 pořídit jenom proto, že je to moje vysněná motorka, chci si jí zrenovovat a dát do pokoje jako leštěnku, ale kupovat si jí po CBR 125 je naprostá zhovadilost. Já jezdil rok na enduru a rok na krosce a řeknu ti to takhle. Aby si byl dobrej, nemusíš mít tu nejsilnější mašinu. Viděl jsem na vlastní oči borce, kterej 125 RMkem natřel na dráze CRF 450. Jestli ti ale jde o to, aby si mohl machrovat, že kočíruješ půllitrovou bestii ve 2T, tak prosím, ale na dráze tě dá každej a ty budeš mít problémy tu mašinu zvládnout..



Taky mam CR 500 nebo KX 500 jako vysnenou, ale maximalne ji obcas protahnu po nejake polnacce, na trat fakt ne Nebo ten motor nacpat do enduro ramu, to by mohlo byt zajimave

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 12:25 | Nahoru | #51
Ty 2taktní pětikule byly dost silný kafe i pro trénovaný závodníky, v čechách to nakonec jezdil myslim jen M.Kučírek, ostatní od toho utekli. Ale je zas pravda, že neměly v ruce ty zkušenosti z CBR 125, takže v tomhle máš oproti nim trochu navrch. Jen mám trochu strach, aby to pro tebe takhle od klávesnice nebylo nakonec slabý

Naposledy editováno 15.01.2013 12:25:39

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 12:46 | Nahoru | #52
Hale, je to už 20.let, ale Já mĕl Ktm 2t 500. Na You Tubu to nĕkdo ukazuje s asi o metr delší kyvkou. Je to teda jen 4 kvalt,ale garantuju Ti, ze se nudit nebudeš, pokud se Ti povede to našlápnout 500 2t od Hondy je hovno, tam se dá ještĕ pootočit heftem

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 13:00 | Nahoru | #53
CR500 jako enduro je na hovno.
Né že by byl problém s výkonem či co (ve výjezdech je to bomba, vyořeš šlic a basta), ale...
Problémem je právě ten objem - v technických úsecích je spíš na obtíž. A čím větší motorka, tím tě taky stojí více sil.
Do terénu je dobrý objem okolo 250ccm, dvoutakt. Zejména pro začátečníka. Dokonce si myslím, že pro hobíka bez nějakých zkušeností je to lepší, než dváca.
Jezdil jsem ve třídě půllitrů na upravené Hondě CR250 (větší objem + tuning) a na startu závěrečných motokrosů jsem v pohodě ujel plnoobjemovým půllitrům. A nebyl to Okresní přebor.
Ty motorky jedou sice jak kráva, ale než...
Teď už hobby ježdění řeším tak, že se po krajině přesouvám na endurku se značkou a jedouc kolem motokrosové trati, zajedu si ji (když na ní nejsou takové velké pitomosti = lavice).
No a sem tam se mě stane, že takové Mistry Světa na superextrasilných mašinách dojedu...tak na ně zatroubím, dám blinkr a předjedu... .
Střelcům nezavazím, uhnu. Vidím je v zrcátku .

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 13:06 | Nahoru | #54

KubaLC8 píše: me nepripada, ze tahle odpoved ma nejakej smysl.
to ze se rozhodujes, ktera nejvykonejsi ostra endura si mas koupit a po zkusenostech 50tkm na silnici je hodne blbej pristup. Po tom na cem ted jezdis, by te v terenu potahala i 80ccm motorka a to lehce. uvazovat o 450ce nebo petikilu je planovana sebevrazda pokud jsi na tom pred tim nesedel. nehlede na Servisni naklady, hlavne z toho duvodu jsem psal aby sis koupil to enduro. Na jakym enduru jsi vubec jezdil ze o tom ani nechces uvazovat? to bylo urcite nejake KTM 530 EXC, co?

Já koupil 250 kx 2t a první měsíc jsem myslel že mě upadnou ruce,lítal jsem na ní rok a půl a slabá mě nepřišla.Kamarád mě pak půjčoval Yamahu YZ 450 a to byl fakt nářez.Je jasný že pokud si na takové motorce jel někde 5 minut a ještě někde po louce tak to možná...Na tu 250 2t jsem byl zvyklej 1,5 roku a to jsem jezdil obden v létě v zimě a pak na trati pár koleček a ruce úplně hotovo..A za další,přijel tam kluk na 250 KX 4t a ta motorka byla o poznání slabší ale na tý trati jsem na ní jezdil mnohem líp.Ono to nebude jen o síle.Jestli vlezeš na 450 4t nebo 500 2t tak jsem zvědavej co budeš dělat třeba po výjezdu ze zatáčky když zato vezmeš,ale věř tomu že to bude takovej fičák žese ti o tom ani nezdáloa vůbec to nesrovnávej se silnicí Za mě teda 250,450 a 500 velkej respekt

2 reakcí na tento příspěvek Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 13:34 | Nahoru | #55
Tady je jednoznacna odpoved ! MAČETA !

Nazdar motorkáři,
Jak možná někteří víte, nedávno jsem se dal na závodní dráhu a můžu říct že hodně úspěšně. Spousta lidí mě píše dopisy a ptají se jakej je můj recept na úspěch, a protože jsem teďka v dobrý náladě tak jsem se rozhodl sepsat pár rad pro začínající offroad závodníky.

Jak teda na offroudový závodění v Mačeta stylu??

Aby ses mohl stát závodníkem, musíš v první řadě jako závodník vypadat!
Zamiř do místního motoshopu a u pokladny pober všechny nálepky co najdeš. Výrobce pneumatik, olejů, i chčijícího Bárta Simpsna - nálepky jsou jako Pokémoni - musíš je mít všechny. Se štosem samolepek se vrať na parkoviště a všechny je nalep na zadní dveře strejdova služebního tranzita. Takhle ostatní poznají že jsi skalní a "od fochu". Nevadí když tam budou vylepený Fox a Thor vedle sebe, reprezentuješ je všechny!

Druhá nejdůležitejší věc je motorka, na jejím výběru opravdu záleží. Finance jsou omezený a kupovat si něco slabýho jako 04tku YZ125 je hovadina, nestačil by ti výkon a byl bys pomalej. Jdi proto do osvědčené klasiky - TE610 z roku 1991 v super stavu - předchozí majitel na ní jezdil 4 roky a ani na ni
nešáhnul, takovej to je super držák bez investic. Další záruka stavu je to že na tomto konkrétním kusu jel svýho času Gottwald šestidenní, takže dostala jen tu nejlepší péči. Stáhni prodejce o tisícovku za sjetý Barumky, a donuť ho přihodit pár flašek Mogulu (olej nežere!), vysol zbývajících 34 tisíc a hurá nakládat.

Doma jen nalepíš startovní čísla - stačí rovnou na plast, tabulky nepotřebuješ. Samozřejmě zvol epický číslo 69, protože takhle ty prostě válíš. Zbývající místo na plastech vyplň samolepkama, jedno jakýma, s vyjímkou čelní tabulky - tam přijdou zamračený oči Berik. Na expanzní nádobku tlumiče nasaď plechovku Redbull, drsňáci můžou i Kozel.
Naněkolikrát ohnutý originál fabrický řidítka na motorce nech, jenom je doplň kusem termoizolace z vodovodní trubky jako ochranu na hrazdičku.

Motorku jsme poladili a přichází na řadu výbava pro pilota. V kamenným obchodě dneska nakupujou jen přizdisráčský fosilie a to ty nejsi, takže všechnu výbavu poříď na internetu, nejlíp ještě z íbeje, tam jsou nejlepší ceny. Co se týče dresu, chybu neuděláš se staršími modely Wulf-Sport, Bolder (ty jsou pěkný i letošní), Oneal, Fly apod.
Helmu objednej taky přes internet, libovolnou s obskurním třípísmenným názvem kterej nikdo v životě neslyšel.
I když ti doteď na nohách perfektně sloužily holínky nebo farmerky, tak to přecejen odrazuje sponzory. Řešením je nějaká nejnižší řada bot od Fly nebo hnědý semišový Oxtary na čtyřkolku.
Jako jezdecký kalhoty perfektně poslouží modrý džíny z Tesca - zahanbení soupeřů bude velký když je pojezdí "civilista".

A to je z domácí přípravy všechno, teď zbývá naložit motorku, věci, svoji přítelkyni Mařenu z Kotěhůlek a vyrazit!!

Přijeď na trať zásadně oblečenej v dresu, se staženými okýnky a v kazoši na plný pecky puštěný AC/DC, ev. Arakain nebo Kabáti.
Najdi dobrý místo na parkování, což obvykle znamená vklouznout někde za mlíko co nejblíž k trati.
Vybal věci, vytlač Husqvarnu a postav ji na bedýnku nebo špalek a nakopávej. Jakmile (pokud) chytne, okamžitě jí vytni nejmíň na 8000 ot. Tímhle vyšleš po depu naprosto srozumitelnej signál. Efekt je ještě lepší pokuds z koncovky při čištění důkladně odstranil i poslední zbytky vaty.
Pamatuj že na závodech jde především o psychologii a ZASTRAŠOVÁNÍ, takže to pojmi fakt ve velkým stylu - čím hlasitější tím lepší.

Další je na řadě obhlídková jízda po depu. Na tu si obleč tričko bez rukávů, zlatej řetěz kolem krku, kulicha a svítivě bílý skejtový boty. Mařenu můžeš posadit za sebe, aby si nezamazala jehlový podpatky.

Přišel čas na samotnou jízdu. Pamatuj ale že jsi na motorce zatím prakticky nejezdil, kromě nacvičování zaďáků a gumovaček o půlnoci v obytný čtvrti. Zkus se pro začátek vecpat na dětskou trať mezi 80tky, pravděpodobně si toho nikdo nevšimne.
Na trati zkoušej všechny možný stopy a střídej je co nejčastěji. Závod je hra podobně jako
šachy, a podobně jako šachová figurka se musíš pohybovat. Šach-mat - další soupeř na zemi -gratuluj si!

Pár tipů pro samotnou jízdu:
Práce s plynem je věda sama o sobě. Tobě ale stačí vědět že pokud to děláš tak že za tebou lítají kubíky zeminy, z výfuku jde modrej kouř s kapkama oleje a svody lehce svítí oranžovou barvou i v pravý poledne, pak to děláš správně!
Pozici na motorce udržuj zásadně v sedě protože to šetří energii - budeš ji potřebovat později na jízdu v depu. Prdel musí být k sedlu jak přilepená, hlavně to platí pro skoky!

Poté co mineš třetí červenou vlajku v řadě, vjeď zpátky do boxů a pokus se zlomit rychlostní rekord za tenhle den. Je to o zastrašování a psychologické válce, pamatuj!
Možná si všimneš pár nevraživých pohledů a možná schytáš i nějakou tu ránu pěstí, ale takhle holt lidi reagujou na novýho žraloka v rybníce. Říká se tomu závist a je to cena za vítězství - zvykej si.

Po závodě vyraž opět do depa, tentokrát pěšky vyslečenej do půl těla (bez ohledu na okolní teplotu) a s rozepnutýma kalhotama, abys všem ukázal, konkrétně, luxusní trencle Dolce&Gabbana, a metaforicky, že na to máš koule.

A to by bylo do začátku všechno, jsem si jistej že pokud se budeš řídit mýma radama tak se
výsledky dostaví a tvůj úspěch a respekt na trati i v depu poroste.

závodění zdar

Mačeta

http://www.motorkari...?ft=79991&fid=28

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 13:35 | Nahoru | #56
Myslím, že to dokonale vystihuje myšlení tohoto vyježděnýho borce

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 13:53 | Nahoru | #57

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 14:06 | Nahoru | #58

Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 14:46 | Nahoru | #59
Kup si co chceš! Hlavně si na to kup hadry Protože až to na první projížďce zahodíš jako já, tak to bude bolet!!!! a pokud zrovna z těchto dvou motorek nemáš respekt tak o nich snad ani radši neuvažuj

(reakce na) Jakou crossinu ??

15.1.2013 v 15:01 | Nahoru | #60
Joraell> dik kamo , ted uz konecne vim jak na to, jeste teda ty trenky musim nabrat a nejakou tu masinu bez investic a jdu na to
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R XT_600 11 13.5.2024 v 09:08 Vlnič
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic


TOPlist