kouknout na řetěz, destičky, zkontrolovat plasty jestli nebyla položená a nějak kamuflážně opravena na prodej...když se jedu projet tak pustím řidítka a citíš jestli nevybrují nebo neháže přední kolo, při jízdě spojka, jestli neklouže, jak táhne zespodu atd..je toho fakt hodně, no ..
zeptat se majitele na výměny co byli, kdy byl měněný olej, kdy věci v motoru, atd atd
- oblicej pokeroveho hrace pred kupcem a nebejt okouzlenej na venek lestenkou ve skutecnosti po dvou tezkejch ranach a motorem pred smrti
- na dobeho znameho, kterejm motorkam rozumi a na jeho rady. Radsi 3x utect a po ctvrte dobre koupit, nez privezt domu, ujet par stovek km a nasypat do vraku dvacku.
Stastny vyber preje pesastor
Naposledy editováno 26.12.2012 11:21:07
1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při koupi
Tak tohle mi bylo napsáno
Nezkontrolování oleje je kravina, poněvadž buď se ten olej neměnil od výroby motorky nebo mu odněkaď razantně chcal..
Naposledy editováno 27.12.2012 01:11:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při koupi
Švícárek píše: předešlí majitel si ke konci sezony nekontroloval olej a chytl se mu jeden píst ,a rok výroby je to 2001
Tak tohle mi bylo napsáno
Tak si to vysvětluju já:
Nekontroloval olej = bylo ho tam málo a zadřel jí. Ten kluk jí opravil, zřejmě nechal udělat minimálně výbrus válců a nové písty. Pokud to zadřel měla by být v hajzlu i klikovka, ta jde srát většinou jako první.
Proč ten olej chyběl? To se asi nedozvíme, možná to žralo přes simeringy na ventilech možná nestíraly správně pístní kroužky, tyhle věci by měla ta jeho GO vyřešit a mělo by to být OK.
Všimni si obrázku kde je vidět řetěz jak jeden článek drhne a řetěz není rovně, bude potřeba ho vyměnit.
Za ty peníze se mi to nezdá tak špatné, Varadera vždycky byli drahý. Za tyto peníze asi neseženeš voňavku z roku 01 od prvního majitele. Malý 125-ky hodně střídaj majitele, výkon rychle omrzí.
A co se týče spotřeby oleje u 4T, bráchovi obě Hondy žrali olej - Honda Lead 110 - cca 0,5l na 1000km. - kupoval jí rok starou s pár km najeto. Dále Honda CBF 125, ta žrala olej o něco méně a kupoval jí úplně novou. Dle mého názoru není nic neobvyklého když se tu a tam nějaká 4T-dváca zadře, stačí nedolévat olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při koupi
jinak moto jezdilo celou dobu bez problémů a teď dělám ložiska v kyvce akorát.. Co bys chtěl po 12ti letech
KIKIN11 píše: dave-lister> Já třeba koupil 2001 uplně zánovní. Najeto 15321km nikde žádnej problém až na to že byly prohnilé svody které jsem vyměnil
jinak moto jezdilo celou dobu bez problémů a teď dělám ložiska v kyvce akorát.. Co bys chtěl po 12ti letech
Nechci ti brát iluze ale v 15-ti tisících musí být Varan jako nový, sjeté destičky nebo schnilý výfuk svědčí o tom že původní majitelé stáčeli tachometr. Reálnější nájezd bude podle mě 30-45 tisíc. Přední destičky 30-tisíc vydržej i na velkých motorkách. Při 15-ti tisících by tam měli být i původní pneu, sice zadní asi sjetá ale přední musí dát tak dvojnásobek.
Naposledy editováno 31.12.2012 15:57:47
Původní majitel byl někdo z rakouska druhý majitel byla paní kousek od prahy..třetí jsem já...
a pokud tak by to muselo byt stočené už z rakouska. Když sem se díval do papírů od rakušáků tak než se to táhlo do česka mělo to asi 9000km.
Borcovi kterej to měl v rakousku by bylo ted něco mezi 60ti a 70ti. a pokud se o to nestaral tak se nemám čemu idvit..Je to divný
http://www.motoinzer...-125-v-varadero.html
děkuji za názory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 6 | 13.4.2024 v 08:37 krokoš |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |