Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj vím že se to tu už řešilo ale moc mi to nepomohlo co jsem se dočet...mám problém s seřízením karburatoru nejde do otáček když to vytočím tak ty otáčky kolísají když jsem zkoušel nastavovat bohatost tak žádné výsledky jen to že to skoro nešlo do otáček jinak skoro ve všech polohách to bylo stejné že to šlo kolísavě podle jiného forá jsem dal na 1.5 otáčky a postupně přidával a stejně nic když jsem to měl kolem 1.5otáčky tak to střílelo do výfuku a lítaly lišky...dával jsem jehlu o zářez níž i o zářez výše a pořád stejný problém...už si s tím nevím rady...prosím někoho kdo by mi poradil na kolik to má otáček a na kolik má volnoběh že bych to zkusil podle jiného...? přírubu k válci sem řádně dotáh tak by to nemělo tahat falešný vzduch těsnění je ok z nádrže jde dost benzínu....díky za radu která mi pomůže ;)
Je to asi moc bohaty a jestli to nereaguje na stelovani, tak bude nejspis rozhozena hladina. Bud deravej plovak nebo netesni plovakovej ventil, nebo tak neco.
to mě nenapadlo na plovák jsem nekoukal a jak zjistím netěsnost ventilu?jen když zvednu plovák nahoru tak by se to mělo zavřít?že by to mělo taky vliv?
netěsnící ventil by se projevoval i přeplavováním karbu - teklo by to z přepadu. to může být další stopa
jak je na tom vzduchovej filtr? je v ok kondici? (tzn. aby tam vůbec byl a byl čistej)
tak jsem vyndal karbec celej sem ho rozdělal vše jsem ještě vyčistil proplách ho a přetěsnil přírubu našel jsem místečko kde to muselo brát vzduch je to lepší ale chtěl jsem se optat na vůle ventilů? jaký maji bejt když je to zajetý?je to na sohoo 125 díky za radu