paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klepání ventilů
28.11.2012 v 19:31
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak se doštelovávají vůle ventilů Děkuji :)

2 reakcí na tento příspěvek Klepání ventilů

28.11.2012 v 19:51 | Nahoru | #1
vezme se nářadí ,jazýčkové měrky a to se položí vedle motorky. pak řekneš kouzelnou formuli a ráno je to nastavený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

28.11.2012 v 20:16 | Nahoru | #2
ja1> Zeptej se Hyppieguy t je nejvetsi zijici odbornik na Yuki .
Sry to neslo nerict. Nevim jakna tom motoru co mas, ale predpokladam ze podlozkama asi ne. Takze je to jak napsal ja1, akorat ja tedy tu kouzelnou formuli sakra neznam coz me stve protoze si u toho dycky osoupu ruce bo se k tomu dycky blbe muze.
Zjisti si jaky mas mit vule a postup najdes v jakymkoliv servisnim manualu u s obrazkama (treba haynes manual na TA, nebo koukni po manualu na nejakyho japonce podle toho jestli to co chces nastavovat je 1valec nebo 2 valec. Yamaha to ma taky dobre popsany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

28.11.2012 v 21:07 | Nahoru | #3
gugo> Hyppieguy nema yuki ale nejakou noname.Ale je to odbornik na slovo vzaty takze i presto ze je to cina ma ji ve spickovem stavu ze.

(reakce na) Klepání ventilů

28.11.2012 v 21:19 | Nahoru | #4

Fany07 píše: gugo> Hyppieguy nema yuki ale nejakou noname.Ale je to odbornik na slovo vzaty takze i presto ze je to cina ma ji ve spickovem stavu ze.


No jasneeee

Klepání ventilů

28.11.2012 v 22:05 | Nahoru | #5
Hele tady je popis jak na ventily nastavení ventilů
ale že by tam bylo něco o kouzelných zázracích? No nevím.

Klepání ventilů

28.11.2012 v 23:50 | Nahoru | #6
GY2 je motor OHC, ale má taky štelování systémem šroub-kontramatka. Je to teda skoro stejný.
Ten motor je kopie motoru z Hondy XL125 (1979-1988) Takže si stáhni servisní manuál a nastav si to podle Hondy.

Naposledy editováno 29.11.2012 00:06:04

Klepání ventilů

29.11.2012 v 06:49 | Nahoru | #7
Díky moc, a kde mám najít ten manuál z té hondy? :) Díky.. A je to opravdu to samé, abych to nesešteloval a pak se mi něco nestalo s motorem? ..

1 reakcí na tento příspěvek Klepání ventilů

29.11.2012 v 14:37 | Nahoru | #8
vůle jsou stejné....liší se to jen použitým materiálem

Klepání ventilů

29.11.2012 v 15:09 | Nahoru | #9
Návod jsem našel, ale je bohužel v angličtině, nevíte někdo o českém návodu?? .. Díky moc

Klepání ventilů

29.11.2012 v 16:33 | Nahoru | #10
Na co potrebujes navod, to je snad ta nejlehci vec na nastavovani, me staci merky a tuzka do diry po vysroubovanej svicce na zjisteni horni uvrate.No a musis taky vedet vule ventilu.

Ventily jsou v nejlepším nastavení sací 0,08 ( nemáme takovou měrku - dáš utažených 0,10) výfukový 0,12 (nemáme takovou měrku - dáš utažených 0,15)

Naposledy editováno 29.11.2012 16:42:36

(reakce na) Klepání ventilů

29.11.2012 v 16:34 | Nahoru | #11
ja1>

Jak píše dědek nic na tom neřeš. Najdi si vůle na tvůj motor a ne na Hondu, i když je možný, že to číňani okopírovali se servisním manuálem. Jen ten materiál asi bude jinej . Sežeň si spárový měrky, dostatečně odstupňovaný minimálně po 0,05mm Pak už jen nastav horní úvrať (býva dole někde na klice značka nebo klidně šoupní něco jak píše dědek do díry od svíčky a zkontroluj vůli sacích nebo výfukových ventilů podle toho který jsou zavřený) Pak to otoč znovu do horní uvrate a zkontroluj další ventil

Naposledy editováno 29.11.2012 16:42:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

29.11.2012 v 16:38 | Nahoru | #12

ja1 píše: vezme se nářadí ,jazýčkové měrky a to se položí vedle motorky. pak řekneš kouzelnou formuli a ráno je to nastavený



"čáry máry fuk, tady je tisícovka a zejtra si pro to přijedu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

29.11.2012 v 16:45 | Nahoru | #13
FiZzeR> Taky to jde tak řešit ale co si zvládnu zkur..t sám to si zkur..ím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

29.11.2012 v 16:49 | Nahoru | #14
Robinsson> Tak ti nevim ja bych nastavoval oba ventily naraz, kdyz jsou oba zavreny.

Asi tak nějak

Naposledy editováno 29.11.2012 17:09:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

29.11.2012 v 16:52 | Nahoru | #15
dedek_new> ty jsi kujón

(reakce na) Klepání ventilů

29.11.2012 v 17:00 | Nahoru | #16

FiZzeR píše: dedek_new> ty jsi kujón



My mame motorku a ta ma ventilu 16, takze dva jsou prkotina a jeste kdyz maji sroubky a ne podlozky

Naposledy editováno 29.11.2012 17:05:30

Klepání ventilů

29.11.2012 v 20:08 | Nahoru | #17
dedek new> no jo ja už jsem zblblej z toho 16V tam s tim musis furt točit a navíc ještě tahat vačky ven

Naposledy editováno 29.11.2012 20:10:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki 125gy2 Yuki GY2 125 ST/SM Myr9n 1 12.3.2024 v 17:58 Kohlstein
Motorka nedrží volnoběh Yuki GY2 125 ST/SM Gotees 7 19.2.2024 v 13:53 Gotees
Karburátor Yuki GY2 125 ST/SM Kotux365 5 3.12.2023 v 15:20 Anti
Karburátor Yuki GY2 125 ST/SM Kotux365 6 26.10.2023 v 20:20 Kohlstein
Yuki GY2 125 ST/SM Kotux365 0 26.10.2023 v 17:48 Kotux365


TOPlist