globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4
23.11.2012 v 11:03
Zdravím,máte někdo na KTM LC4 karbec PHM40? Jestli jo tak jakou máte hodnotu nastavení bohatosti směsi? Mám pocit že to při startování mám buďto ulitý nebo naopak chudý jelikož po delším stání motor (podle mně) dlouho točí než chytne.....
Ráno příjdu a dám plnej sitič (benzin i klíček zapnutej)-točim a nic. cca 10x otočení motoru - pak stáhnu sitič na nulu a motor naskočí jak má ale pak hned zdechne když nezačnu vrkat a neudržim ho heftem v otáčkách.A to nemám rád! Kolikrát i vytluču baterku (ta už má svoje za sebou a dlouho již nevydrží).Ještě že to má i kick. Ještě jsem ten karbec nečistil takže nevim jak vypadá vevnitř ale to nastavení směsi bych ocenil.
Dík Kadel.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 11:07 | Nahoru | #1
tohle to delalo kamosovi taky na dukovi, vinou byla vydrena vacka. Ale pokud si myslis ze to je opravdu karbecem, tak zavolej kotrbovi at ti ty hodnoty rekne. nebo jeste lepe dej mu tu motorku tam. to je zaruka toho, ze ta motorka pojede.

(reakce na) Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 11:20 | Nahoru | #2
KubaLC8> Ďjůk jezdí jako prase jen trochu hůř startuje ,no.... Vidiš, Kotrbu mám 6 kiláků odtud. Na to jsem nevzpoměl,dík.

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 11:24 | Nahoru | #3
jezdi. Kdyz jede :D

kotrba je tutovka.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 11:35 | Nahoru | #4
a to ti jak dlouho dela?? od zacatku co si ji mas?? protoze jestli sis nehral s karbcem ty ,tak samo se to nerozstelovalo.

(reakce na) Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 12:21 | Nahoru | #5

SuperPivis píše: a to ti jak dlouho dela?? od zacatku co si ji mas?? protoze jestli sis nehral s karbcem ty ,tak samo se to nerozstelovalo.



Vybrace udělají svoje
Jo jinak je to 1,5 otáčky

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 12:25 | Nahoru | #6
Pokud to doopravdy nepomůže na starty,tak je vydřený automatický dekompresor na vačce.Ale to bys poznal,protože by to na nakopávačku chytlo bez problému

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 13:19 | Nahoru | #7
vibrace sice delaji svoje,ale to by se to muselo fakt pootocit aby to udelalo takovej rozdil,ale mozny to je no.. me se to jeste nestalo a ani sem snad od nikoho jeste neslysel ze by se mu to stalo. Ale tak kdyz rikas 1,5 otacky,tak uvidime az se ozve varanik na kolik otacek to mel..
Jinak asi by bylo dobry zminit jestli tam ma udelany nejaky upravy ,protoze potom uz tovarni nastaveni 1,5 asi nebude to pravy.

Naposledy editováno 23.11.2012 13:20:59

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 13:32 | Nahoru | #8
Jojo jsou tam laďáky a K&N filtr. Dělá to od začátku. Ale servisu to asi moc nedostalo. Dneska to skouknu kolik tam je. Hele a tu 1a1/2 otáčku máte z manuálu KTM?
Podle origo karbece to přece nejde brát - né?
Jo zapoměl jsem dodat že mi vždycky zmodraj svody.
Taky jsem musel vyhodit vrchní kryt filtrboxu páč při vrknutí a kalupu to nestíhalo přisávat vzduch.Aby ne - jsou tam 3 dirky akorát na prsty.....

Naposledy editováno 23.11.2012 13:34:03

(reakce na) Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 13:39 | Nahoru | #9

Dzany píše: Pokud to doopravdy nepomůže na starty,tak je vydřený automatický dekompresor na vačce.Ale to bys poznal,protože by to na nakopávačku chytlo bez problému



Na nakopávačku to chytá ůplně stejně. Tam bych problem nehledal.

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 13:59 | Nahoru | #10
podle origo karbce urcite ne,, jinak ja nevim kde dzany nasel 1,5 otacky,, ale co sem se docetl tak se delali ktm s dellorto i s mikuni bst40
jinak jestli mas modry svody tak to vypada ze se to hodne hreje tj. malo benalu ve smesi..Jinak jestli si sundal viko z aiboxu tak tim uz si to mohl rozhodit. To K&N a ladaky si daval ty?? a tryskoval si karbec??

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 14:05 | Nahoru | #11
jeste vyndej svicku a podivej se jakou ma barvu a kdyz startujes muzes pouzit i jinou polohu sytice nez na plno otevreny , nebo zavreny. Ja to treba nechavam zahrat tak s 1/4 otevrenym syticem.

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 14:21 | Nahoru | #12
Takhle už to bylo při koupi. Na svíci jsem jsem ještě nekoukal.Mám to celý ve sklepě páč v dílně mám plno. Jo - podle svíčky by to bylo poznat. Dekl tam nebyl - tak sem ho koupil a svezl se a zase sem ho zahazoval....
Musim ten karbec sundat páč ten sitič taky zabírá nějak podivně. Ale až to budu dělat tak do tý doby jsem chtěl pozjistit tu směs.Se vsadim že ten karbec bude zajetelenej jaxviňa. Nacpu ho do ultrazvukovky a třeba to vše vyřeší....

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 14:22 | Nahoru | #13
Karbec natryskanej bejt musí protože to jede jako prase.

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 14:33 | Nahoru | #14
jukni na svicku a dej vedet. nikdo ti asi nepovi presne smes ,je to individualni podle uprav a kord kdyz mas jinej karbec..vycistenim karbce nic nepokazis

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 14:43 | Nahoru | #15
tu mas neco o to tvym karbci ,, je to on , ne??

http://www.advrider....wthread.php?t=635497

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:06 | Nahoru | #16
Jo těch 1,5 otáčky je na origo výfuk a sání.Pokud tam je otevřený výfuk a sání,tak to musíš přetryskovat.Pokud by tam byl karbec bst40 ,tak tam je 2,5 otáčky

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:17 | Nahoru | #17
ja mam na bst40 2.25 v manualu ale teda na supermotu ne na dukovi

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:22 | Nahoru | #18
otevrenej vyfuk snad ani pretryskovavat nemusis, ja taky menil z originalu na Akrapa a nic jsem s tim nedelal, narust vykonu znatelnej

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:30 | Nahoru | #19
on uz to nekdo zrejmne tryskoval ,kdyz daval jinej karbec a ty laufy a otevrel airbox, tak to predchozi majitel uz musel nejak ladit.

(reakce na) Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:33 | Nahoru | #20

KubaLC8 píše: otevrenej vyfuk snad ani pretryskovavat nemusis, ja taky menil z originalu na Akrapa a nic jsem s tim nedelal, narust vykonu znatelnej



Pokud se mění jen koncovka,tak to není podmínkou,ale je lepší to udělat.Pokud je otevřené i sání,tak tam je to nutnost.Jde tam totiž moc vzduchu a málo benzínu.Proto to modrý koleno a v tom horším případě ještě svítí

(reakce na) Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:36 | Nahoru | #21

SuperPivis píše: ja mam na bst40 2.25 v manualu ale teda na supermotu ne na dukovi



Omlouvám se je tam doopravdy 2,25.

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 15:40 | Nahoru | #22
Jo tak, ja myslel vyfuk jako koncovku.

Se svodama to chce tryskovat

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 16:05 | Nahoru | #23
asi zalezi jakou koncovku das,,ja sem konkretne videl akrapa so se prodaval zaroven i s jinou palivovou mapou , myslim ze to bylo na ktm 690. myslim ze kazdej otevrenej lauf potrebuje doladit s masinou aby tam ten vysledny efekt byl co nejlepsi.

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 16:15 | Nahoru | #24
690 je uz strikacka, to je o necem jinym

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 16:58 | Nahoru | #25
690 je strikacka,ale princip stejnej bud jina palivova mapa pro strikacku , nebo jina tryska v karbci udela to stejny.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

23.11.2012 v 18:24 | Nahoru | #26
mam stejnej karbec a dělá mi to uplně jedno a to samí. Tydle starý karbece to dělaj, za to to s nima líp jede. Máš 2 možnosti : 1: Nechat to bejt a najít si svůj systém na nastartování (já jsem to už jakš takš vychytal přez zimu .. v létě to chytne na 1 dobrá)
Možnost 2: Vyměnit karbec. Bude to s tim mít lepší chod motoru a startování ale bude to línější ;)

Pokud se ti to povede seřídit tak dej vědět

(reakce na) Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

24.11.2012 v 06:13 | Nahoru | #27

Štemby píše: mam stejnej karbec a dělá mi to uplně jedno a to samí. Tydle starý karbece to dělaj, za to to s nima líp jede. Máš 2 možnosti : 1: Nechat to bejt a najít si svůj systém na nastartování (já jsem to už jakš takš vychytal přez zimu .. v létě to chytne na 1 dobrá)
Možnost 2: Vyměnit karbec. Bude to s tim mít lepší chod motoru a startování ale bude to línější ;)

Pokud se ti to povede seřídit tak dej vědět



Až se k tomu dostanu tak dám určo vědět.....

Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

26.11.2012 v 23:15 | Nahoru | #28
Tak jsem vyčistil karbec a zkouknul nastavení.Výsledek je stejný. Špinavej byl jen zvenčí. Podle nastavení na LC4 mám jehlu ne na 3 ze shora ,ale na 2.Svíce je spíše černá než cihlová. Přehodím tu jehlu na 3 a překontroluju hladinu. Pak dám vědět.























Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

26.11.2012 v 23:16 | Nahoru | #29




Nastavení karburátoru DellOrto PHM40 na LC4

26.11.2012 v 23:17 | Nahoru | #30




Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prokluzujici volnobezka [1, 2] KTM Duke 640, KTM 640 LC4 Supermoto gugo 44 6.2.2020 v 19:10 macicekpetr
Jak přeměřit cívku KTM Duke 640 endstand 18 8.12.2019 v 16:09 gugo
Adaptér kotouče KTM Duke 640 _SHIFT_ 0 18.4.2019 v 17:41 _SHIFT_
Nestartuje KTM Duke 640 Fandi 6 20.1.2018 v 15:20 Fandi
Presakujuca expanzka KTM Duke 640 scouser 2 8.8.2017 v 07:34 scouser


TOPlist