globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.10.2020 v 20:38 | Nahoru | #3721
nokia321> Ta stará je taky Tracker, akorát 120/90-18. Vzal jsem teď užší, protože ta 120 mě drhla o výfuk a musel jsem to různě vypodkládat a doštelovávat. Tu 120 jsem vzal jako ekvivalent předepsané 4,60 palce, ale holty ty špunty trčí nějak víc do boku, takže teď je 110.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2020 v 13:27 | Nahoru | #3722
Beranidlo> Nevypada spatne i ta cena a najezd jsou dobry.. ja mam vzadu dunlop geomax enduro 120/90 a ma najeto 3000 taky 50/50a ubytek z 13mm na 8-9mm tak jsem taky spokojenej, cena je o neco malo vyssi nez ta tvoje..a vpredu mam ted pirelli mx 32 midsoft 80/100 - rozmerove tam jde - moc velkej rozdil proti 90/90 nevidim a dostal jsem ji na zkousku lehce jetou od kamose co jezdi motokros, ma ecko a drzi krasne v kazdym terenu( jsem neumetel tak to berte s rezervou )

Naposledy editováno 03.10.2020 13:34:58

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2020 v 18:21 | Nahoru | #3723
Zdar, jaký použít MX stojan? Stačí tento s výškou 25,5 až 31,5cm , nebo je potřeba hledat stojan s větší maximální výškou?

Naposledy editováno 06.10.2020 18:21:38

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2020 v 18:48 | Nahoru | #3724

Tooom píše: Zdar, jaký použít MX stojan? Stačí tento s výškou 25,5 až 31,5cm , nebo je potřeba hledat stojan s větší maximální výškou?


To záleží na tom, jakou budeš zvedat motorku. Změř si výšku nezatížené mašiny od země k rámu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2020 v 18:55 | Nahoru | #3725
Jo sorry, crf 250L, tzn výška cca 26cm od země, šlo mi spíše o to, jestli stačí ten zdvih 6cm...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2020 v 19:05 | Nahoru | #3726
Tooom> Mám pod XT stoličku zdvih 10cm a přijde mi to akorát. Těch 6cm nemusí vyjít. Možná zkusit tu crf postavit na něco, co má 31cm a uvidíš.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2020 v 14:54 | Nahoru | #3727
Toom> Já to zdvíhám na tomhle: https://www.motoret...supermoto-modry.html a v pohodě, původně jsem ho koupil pro Transalpa, ale zdvihám na něm hlavně CRFL-ko

Naposledy editováno 07.10.2020 14:54:20

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2020 v 06:29 | Nahoru | #3728
Jj já mam taky supermoto zvedák, vysokej mx formát se pod crfko nevešel

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2020 v 08:38 | Nahoru | #3729

Jezdime??pořád, ,větší zima tak Crf ko trošku orazí a zpomalíme s Pr5 tkou do náročnějšího terénu. .Přeji pěkný podzim

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 00:22 | Nahoru | #3730
Zdravím chci se zeptat, chci si koupit laděný výfuk na motorku Honda CRF250L a nevím jak vybrat a co všechno k tomu potřebuji, nevím jestli jen koncovku, nebo celý kit. Mám vyhlédnuté toto konkrétně
https://www.vyfuky-d...onda-crf250l-12.html
Motorku mám z roku 2019 a nevím jestli to na ní bude pasovat když je tam 12-16 a taky nevím jestli k tomu budu potřebovat nějakou řídící jednotku, nějaké filtry nebo podobně. Výfuk chci hlavně kvůli zvuku protože jsem byl dřív zvyklej jezdit na pitbiku kterej zněl úžasně a taky možná přidat nějaký ten výkon v nižších otáčkách. Jezdím spíš po silnici a občas se jedu někam pořádně zabahnit. Díky za rady

Naposledy editováno 20.10.2020 00:23:54

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 05:44 | Nahoru | #3731
Dominator nemá homologaci a když ho srovnáš se zvukem pitbiku, tak to možná bude podobné, protože řve jak kráva.

CRF2019 má vyšší průměr výfuku než starší model bílo červený, tak předpokládám, že lepší nekupovat a neriskovat, že to pojede hůř než teď.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 06:26 | Nahoru | #3732
Dominantor fakt nekupuj je to šrot. Radši jetej, ale značkovej

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 07:41 | Nahoru | #3733
Ahoj, mám dotaz ohledně AJP PR5, začal jsem uvažovat o její koupi, tak jsem se byl na jednu podívat když je kousek od baráku. Údajně najeto do 7000 km, ale asi stočeno nebo se s tím jezdilo bez tacho, protože stav byl žalostný. Větší vůle v přepakování, ložiska v kolech to samé, tekoucí vidle. Motor studený nastartoval pěkně, ale měl takový divný zvuk, ale nic hrozného. Za tepla nastartoval pouze pod plynem a to s obtížemi. Při lehčím vytočení kouřil, takže papá olej. Dost zhuntovaný kousek no.
Po této zkušenosti mě koupě této značky trochu přešla. Může mi někdo říct jak to je s kvalitou, co se sere, jak dlouho to vydrží a jak je to s dostupností dílů???
Díky za vaše postřehy

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 08:25 | Nahoru | #3734
Zkusím já - rozhodně si nemyslím, že to bylo stočené.

PR5 jsem měl, pak jsem ji prodal kámošovi (a koupil EXC, ale to je jiná story) a další kámoš si koupil PR5 taky. Plusy jsou jasný - super podvozek, na 250 výborně vyladěnej motor, moto je relativně krátká (což neni nutně mínus) a protože jsme byli všichni tři jelita, tak kluci dávali na PR5 to co já na EXC.

Moto se jevila velmi dobře, kort z druhé ruky, kdy je za srandovní peníze.

7000km v terénu je DOST, to máš nějakých 250mth a to už i EXC bude mít vůle v přepáčku, vychcané vidle, atd. pokud se nestaráš. To startování je taky normální, čímž neříkám, že je to v pořádku. Jedna se tak chovala, druhá o dost líp, to byla 2018. Zlepšilo se to po repasi vodní pumpy, na souvislost se mě neptej, možná náhoda. Co bych viděl jako problém, tak moto je prezentovaná jako skoro bezúdržbová. Ona toho vydrží dost, ale je samozřejmě míň odolná než ostrá endura a motor dá taky to, co na ostré a i když jde udělat levněji (nebo koupit celý z Ali), tak v tu chvíli mi to přestalo dávat smysl. Prostě je nutný se o to starat jak o EXC a docela do toho sypat. Vyskytují se drobné závady, které EXC nemá. Občas se něco povolí, občas něco nejde, občas něco praskne a s tolika občas je vlastně něco furt.

Sorry, ještě napůl spím ....

Jo díly jsou, ale je to takové kostrbaté. Spotřebák sedí z různých jiných moto, specifický díly jak kdy, řekněme jak Ital. A vybírej rozhodně ... tvl. teď nevím, myslím od 2016 nebo dokonce od 2018, zkus to dohledat. Je jiná nádrž, resp. uchycení palivovýho čerpadla, aby se neujebalo, jinej vstřik, jiná mapa. Dá se to dodělat, ale kámoše to vyšlo na 16 nebo 18tis. Tím se taky myslím zlepšily ty starty.

Naposledy editováno 20.10.2020 08:29:26

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 08:26 | Nahoru | #3735
Jo a je potřeba občas mrknout na ventily. Uživatel AJPFANS na to odkouřil motor někdy kolem 10tis km. Detaily tu najdeš v jeho deníku.

Ale těžko radit. Vzpomínám na tu moto dobře, kdybych chytil hezkou 2018 za hezký peníze, asi bych nad ní přemýšlel (kdybych neměl WR250R), těžko říct. Za ty prachy si koupíš třeba právě EXC se stočenýma 200mth 2012 a je to ještě větší loterie.

Naposledy editováno 20.10.2020 08:30:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 09:43 | Nahoru | #3736
Animals21> Díky za info . Jasně ložiska a ta vidle jsou spotřebák, ale ten motor jak kouřil to už mi přišlo dost.
Ono všeobecně i o tupé enduro se musíš starat jak o ostré mimo ten motor (že neděláš olej, píst, atd. po motohodině).
Vybíral bych, ale nějak nejsou. Momentálně je na prodej jenom jedna a všeobecně se mi moc nechce dávat 100 tis za pěknou portugalskou 250tku. Kdybych našel krásnou za 80 tak to risku, ale momentálně mi dává větší smysl připlatit si a koupit pěkné EXC 2t, které je požitkem z jízdy někde jinde, díly na to jsou na každém rohu, drží si cenu a nebude problém ji prodat.
Motorka na kterou jsem se byl podívat je za 70 (bude po opravě vidlice). Já bych jí vzhledem ke stavu motoru vzal tak za 40.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 15:59 | Nahoru | #3737
nokia321> Dobře a doporučil bys mi nějaký konkrétně na tu mojí motorku ? Něco levnějšího bych potřeboval . A radši teda koncovku i se svodama nebo mi stačí jen koncovka a budu potřebovat nějakou tu řídící jednotku kupovat ? Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 16:12 | Nahoru | #3738
DJSeeBass> Tak přímo na CRF se myslím dá koupit Arrow, FMF, GPR, snad Yoshimura, ... A chce to asi spíš komplet. Koukni na profil DejvGSR, myslím, že dával Arrow a bez svodu k tomu to bylo spíš zhoršení.

Ber to tak, že moto je vyladěno na to, čím je ustrojená. Takže jednoduché pravidlo říká, že pokud chceš měnit výfuk, asi by bylo nejsprávnější poladit i sání a vstřikování paliva.

A za ty značkové i se svodem počítej, že se budeš blížit 20 000 Kč. Což, pravda, k motorce za 100+- je dost peněz, že :).

Naposledy editováno 20.10.2020 16:13:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 16:14 | Nahoru | #3739
mRKEF> Chápu no, zhoršení bych fakt jako nechtěl. Ale kdyby se to nezlepšilo, bylo to furt stejný a šlo by mi převážně o zvuk ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 16:17 | Nahoru | #3740
DJSeeBass> Chybí mi prostě to jak jsem na ptibiku jel z kopecka podřadil jsem a šlehaly mi z toho plameny. A zvuk byl opravdu dunivej a ostrej jak blazen. Něco takového bych si představoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 02:01 | Nahoru | #3741

Fic6 píše: Animals21> Díky za info . Jasně ložiska a ta vidle jsou spotřebák, ale ten motor jak kouřil to už mi přišlo dost.
Ono všeobecně i o tupé enduro se musíš starat jak o ostré mimo ten motor (že neděláš olej, píst, atd. po motohodině).
Vybíral bych, ale nějak nejsou. Momentálně je na prodej jenom jedna a všeobecně se mi moc nechce dávat 100 tis za pěknou portugalskou 250tku. Kdybych našel krásnou za 80 tak to risku, ale momentálně mi dává větší smysl připlatit si a koupit pěkné EXC 2t, které je požitkem z jízdy někde jinde, díly na to jsou na každém rohu, drží si cenu a nebude problém ji prodat.
Motorka na kterou jsem se byl podívat je za 70 (bude po opravě vidlice). Já bych jí vzhledem ke stavu motoru vzal tak za 40.



Mě více zaujala PR4, motor původem z CRF 230, o trochu lehčí, super průběh, blbuvzdorný vzducháč. Streetmoto díly má a domluva s nimi je fajn.

Není to moc motorka na divokou jízdu, ten motor rozhodně není tak živý jako na ostrých 350, ale co do schopností jsou na tom velmi podobně. Pro mě to je motorka, na které projedu všechno, co jsem schopný projet a vzhledem k tomu, že jezdím v terénu volnějším tempem, sedne mi skvěle.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 08:16 | Nahoru | #3742
Já jsem někdy v červnu koupil jetou PR5. Bohužel krátce po koupi se projevily "ojeté" převody na 3. kvaltu. Díky trochu vlažnému přístupu streetmoto je to bohužel stále v řešení :D. Takže jsem si ještě mnoho nezajezdil. Je to 2014 a nájezd asi 4xxx km. Ale celkově stav velmi slušný. Na zahazovací motorku až nadprůměrný. Navíc prodejce byl/je velmi solidární a danou opravu je ochoten finančně podpořit. Tak uvidím, až to konečně bude doma, jaká je to kvalitka :). Ale z toho mála co jsem jezdil tak motor má opravdu hodně charakter traktoru což je v terénu příjemné. Ono občasné chcípnutí a horší starty někdy potvrzuji. Prostě tam není taková ta japonská preciznost - drknu a jede to. Co je dle mě trochu nepříjemné (aspoň mně), je otevřený airbox přímo před jezdcem pod sedlem. Dělá to docela kravál - jo chvíli to baví jako "drsnej" zvuk, ale pak to začne spíš vysírat :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 09:15 | Nahoru | #3743
Mr.Dreamer> Na PR4 jsem se taky díval. Je fakt lehounká, ale je už o dost slabší než PR5 a navíc má jen 5 rychlostí. Ale zase je za lepší peníze.
Nechám to zatím volně plynout a počám co se nabídne a co mi padne do oka. Dík za názor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 09:22 | Nahoru | #3744
mRKEF> A toho se právě bojím. Koupím zánovní motorku za 90 - 100 s vidinou že budu hlavně jezdit a za chvíli budu muset dělat motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 09:32 | Nahoru | #3745
Fic6> Jak to tak čtu, že ty AJP jsou spíš nespolehlivé číny než robustní mašiny od portugalských bělochů, tak se mně začíná jevit jako optimální varianta KLX 230.
Edit - mně / mě ostuda

Naposledy editováno 21.10.2020 13:46:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 11:06 | Nahoru | #3746
Fic6> Podle mě bys neudělal špatně s jetou CRF 250 L. I když cenu celkem drží, ale kolem 80-90 se dají sehnat. Navíc málokterá má najeto přes 10 000 km a taky si myslím, že to není přímo cílový stroj pro velký offroad - takže nebudou ani tak moc dobité jako třeba AJP, které je prostě stavěné na blbnutí v terénu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 13:26 | Nahoru | #3747
Kohlstein> KLX 230 mi příjde už moc malé a slabé (neviděl jsem na živo) a tlumiče mají na můj vkus malý zdvih. A na to velké přední světlo bych si musel dlouho zvykat

mRKEF> Momentálně jsem nejvíce pro CRF 250 l, ale je už dost těžká na 250tku. Nebo KLX 250 ale zase není výběr

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 17:06 | Nahoru | #3748
Crf250L je od PR5 uz hoooodne daleko ..... co vlastne chces jezdit??

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 17:12 | Nahoru | #3749
Kluci na PR5 se na vyjizce s ostryma vcelku slusne chytali. ALE jednak meli uz docela skill, druhak uz to bylo za hranou tech motorek a hrozne je tim dobijeli.

Dalsi nejbliz je WR250R, ale na tu uz by to proste bylo moc i s upravama vykonu. Jinak je to nejlepsi tupa 250.

A CRF250L je uz hodne daleko od nejakeho (hard)enduro pouziti. To je fakt motorka na vlastivedu.

Nekam tam jeste lze zaradit Betu Xtrainer, Freeridy atd., ale ty jsem nejezdil.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 17:13 | Nahoru | #3750
PR4 je myslim karbec, to uz dneska vidim jako nevyhodu a vykonove je SLABE, fakt, jel jsem chvili.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist