Tak tohle budu ještě nejakou dobu rozdejchávat.
1 reakcí na tento příspěvek brno za 2:06 na pohodu
Casem je nejakych 10 sekund pod osobnim rekordem, takze tim "skoro" je nejspis mysleno, ze se mu pri naletech nezveda zadni kolo a na vyjezdech neblika rizeni trakce.
: o )
2 reakcí na tento příspěvek brno za 2:06 na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek brno za 2:06 na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
2LEKO píše: ..ono to bude tím,že to ti "borci" umí...
No - přesně - já to beru jako demonstraci toho, jak moc je tahle elita vzdálená "normálním" jezdcům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
phobos píše: No - přesně - já to beru jako demonstraci toho, jak moc je tahle elita vzdálená "normálním" jezdcům.
..tak nás je jen pár jednotlivců ,co to Brno zajedou trvale pod 2.06 !!
1 reakcí na tento příspěvek brno za 2:06 na pohodu
2 reakcí na tento příspěvek brno za 2:06 na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
JirkaXJR1200 píše: No tak ona ta motorka z kategorie MOTO GP je prostě výkonově uplně jinde. S formulí jedna bys zajel lážoplážo taky mnohem lepší čas, než kdyby ses tam trápil s oktávkou, kterou bys drtil na hranici jízdních vlastností.
To bych si s Tebou dovolil nesouhlasit. Ono to není jen o tom výkonu. Normální smrtelník by byl rád, pokud by se s formulí vůbec rozjel a už vůbec nemluvím o tom, že by ji nejspíš ani nedokázal dostat na provozní teplotu-gumy, brzdy, apod. Stejně tak speciál MotoGP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
Kdo bere jezdeni vazne (mistrak apod.), musi zajet 2:06 - 2:10 i na supersportu, jinak je tam jen do poctu.
je to hodne malo!!
Naposledy editováno 24.10.2012 12:21:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
1100Virago píše: Mně stačilo, když jsem si při superbajcích před lety cvičně změřil to rychlé kolo, které jezdili na dvousedadlové Ducati. Vycházelo to kolo 2:10-2:12, což jsou časy, jakých většina rádobystřelců nedosáhne ani sólo. Na zadním sedadle to muselo být k posrání a strašně mě mrzí, že už se to nejezdí a že se na to nedostanu.
měl jsem tu čest v rámci jedný promo akce od Marlbora, ale tam teda zdaleka 10 nejeli to si myslim že ve dvou by to bylo už sakra na hraně, když si to porovnám s tím jak jel se mnou.. máš co dělat aby ses udržel. podle mýho měření max lehce nad 20. ale možná se pletu.. bylo to s pozvolnym dojezdem na cílovce a pevnym startem.. Vezl mě "pan jezdec" dario marchetti kterýho jsem naočkoval že může valit že brno znám a jezdim, čehož jsem už v nájezdu na áčko litovatl z těch brzd a náletu jsem se málem pos... ale stálo to za to
edit: nicmene, asi bych mel taky hnedej smyk na trenkach
edit2: ale vono to tam bejvalo tusim do nakejch 75-80 kilo ne? aspon pri GP jesi si dobre pamatuju. Ale pri GP se tam snad normalni smrtelnik ani nedostal, pac vozili jenom ty svy manazery, sponzory a ja nevim co...
Naposledy editováno 24.10.2012 13:24:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
Jestli se nepletu, jezdilo se tehdy stylem superpole: Jedno kolo zaváděcí v klidu, pak jedno ostré od cílovky k cílovce a pak zas v klidu na vystřídání. A ten čas toho ostrého jsem jen tak odmačkal na mobilu, takže samozřejmě lidská chyba tam byla, ale i tak jsem se divil, jakým kalupem to mastili. Podle mě museli brát zatáčky driftem, což vzadu muselo být na infarkt.
Ta Ducati měla myslím na nádrži "ucha" na držení spolujezdce. Akorát už si nepamatuju, kdo s tím tehdy jezdil a nedaří se mi to vygooglit. Nevzpomene si někdo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek brno za 2:06 na pohodu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brno za 2:06 na pohodu
Sefo píše: Ty madla na tu nádrž by měly dělat sériově!
to neni blbej nápad. Kdyby to udělali pěkně uceleně v designu nádrže...
Jenže pak by chtěli holky jezdit vzadu furt a ve dvou jak víme je to na sportu na levačku