A když máš slabou baterii, tak při startu neudrží napětí, to padne třeba i na 9-8 V a tím máš pochopitelně i menší napětí na svíčkách = horší jiskra. K tomu máš na start obohacenou směs, která naopak potřebuje napětí k přeskoku jiskry větší než za normálního běhu motoru - takže ve výsledku starter třeba i jakš-takš točí, ale jiskra je na nastartování slabá.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie poškozená starty přes kabely z auta
MacNamara píše: je to bezúdržbovka,kterou jsem naplnil do takový tý vaty. Říká se tomu všeobecně gelovka. Zkrátka není mokrá.
Říká, ale nesprávně. To že hovnu budeš říkat "jahody" neznamená, že bude dobrý se šlehačkou.
Jak už tu padlo, dlouhodobě vybitá baterka (kór v chladu) velice rychle chcípne...
Ještě otázka, co používáš za kabely? Nezdá se mi normální, že se při připojení na motocyklový akumulátor zahřívají...
2 reakcí na tento příspěvek Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie poškozená starty přes kabely z auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie poškozená starty přes kabely z auta
MacNamara píše: charlie.vtx1800> No tak to bude nejspíš tím regulátorem-- čím víc otáčky rostly,tím dával méně. A jak jsem sezonu jezdil,tak baterka odcházela a zřejmě ztrácela kapacitu.
V tom případě než do motorky osadíš novou baterku, jdi nejdřív po tom regulátoru.
Malá vsuvka:
Hondy jsou tímto pověstný, je to jejich snad jediná, zato ale chronická slabina.
Jen pro jistotou - tímto na Hondu neplivu, sám ji taky mám. Ale je dobrý si to férově přiznat a nelhát si do kapsy.
Takže dobrá rada - jestli budeš kupovat nový regulátor, vykašli se na zbytečně drahý a míň spolehlivý originál, ale kup raději plnohodnotnou alternativu od třetích výrobců.
Třeba náš český VAPE dělá kvalitní moto-elektroniku, a nejenom regulátory, ale třeba i řídící jednotky (zapalování).
EDIT:
Kdyžtak tady máš jejich nabídku:
http://www.vape.cz/t...e/regulatory-napeti/
A tady regulátory přímo pro Hondu, je tam i ta Tvoje motorka:
http://www.vape.cz/p...pro-motocykly-honda/
___
Případně ještě i značka Ignitech, ta taky není špatná:
http://www.ignitech.cz/
Naposledy editováno 08.10.2012 13:19:37
1 reakcí na tento příspěvek Baterie poškozená starty přes kabely z auta
MacNamara píše: Šlo mi v tomto vlákně o to,zda jsem jí odvařil na jaře při oživování motky přes auto ,nebo je odešlá do věčných lovišť díky regulátoru,který dobíjel strašně málo. Toť vše,o co mi šlo.
To by Ti s určitostí neřekl asi ani Děd Vševěd, a takhle ex post už vůbec ne.
MacNamara píše: Nepotřebuji posílat odkazy na regulátory. Ty jsou v jiných vláknech.Díky.
Tak to promiň, už se to nestane.
Ja mam v ducati jeste starou originalku z 2000, a kdyz holka dlouho stoji tak,necham prvni skub bez sitice, a bud a nebo se profouknou trubky. Ale to je 2val) Pak teprve taham kabely. Novy svicky neznamenaj ze jsou dobry.. Spatnej Repass co koliv, ja ti taky reknu ze byli novy..
Dovi píše:
V tom případě než do motorky osadíš novou baterku, jdi nejdřív po tom regulátoru.
Malá vsuvka:
Hondy jsou tímto pověstný, je to jejich snad jediná, zato ale chronická slabina.
Jen pro jistotou - tímto na Hondu neplivu, sám ji taky mám. Ale je dobrý si to férově přiznat a nelhát si do kapsy.
Neřekl bych, že na to trpí Hondy víc, než ostatní značky, pověstný je tím model VFR- což ale je podle mne dáno jen blbou myšlenkou narvat +- stejný regulátor do CBR 600 (alternátor 340W) jako do VFR (470W). To prostě nemůže dlouhodobě dát. Stejně asi jako dosud v dlouhodobém provozu nevyzkoušené regulátory od Vape, Ignitechu...
ja měl v CBR baterku celou zimu i při -27c a po 4 měsíčním nezájmu sem přišel otočil klíčkem a moto na 2 pokus nahodil...
u yamahy to nešlo už po 2 měsících ... baterky měly stejnou kapacitu a stáří ..zřejmě se na tom podepsala nějáká elektronika co motorku zabezpečila...
nechal sem ji na 36hodin nabíjet pomalu nízkým proudem a chytla na šup...pak už baterka neumřela ani po měsíci stání...
u Bimoty sem ji nahodil přes auto 2x a postupně do 3 měsíců baterka umřela...
Janek píše: MacNamara> To je takový problém nechat si tu baterii nechat otestovat zátěžákem. Zajdi s tím do nějaký autodílny nebo k dobrýmu prodejci aku a budeš mít jasno.
to je obcas k hovnu,takhle mi haprovala baterka v aute. byla dva roky stara a auto tyden stalo(jezdil jsem na moto) a uz jsem to nenahodil.tak jsem to nabil, jezdil klidne mesic a pohoda.pak to tyden nechal a zase. 2x mi to merili zatezakem v akuservisu a porad dokola, pomohla vymena a od te doby 3 roky klidTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 2 | 11.5.2024 v 20:01 combust |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |